Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+442079460876 soitti

Vierailija
18.07.2017 |

Juuri kun olin antanut puhelinnumeroni lentolippua varatessa ja maksoin paypalilla, pian tuo numero soitti.
Jäi tyhmä olo, oliko sattuma vai ottiko numeron ostoksestani?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollut sattuma? Mun tytöllekin soitettiin tänä iltana tuosta numerosta, mutta ei hänellä ollut mitään maksutapahtumia sitä ennen. Käskin vain olla vastaamatta.

Vierailija
2/7 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin liittyi mitenkään ostokseesi, mulle soitti kans tänään siinä klo 19.00 aikaan, enkä ole käyttänyt puhelintani mihinkään epäilyttävään ( jollei av-palstailua lasketa) tai antanut numeroani mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin soitettiin tänään, numerosta +442079460875. En ollut koskenutkaan kännykkääni koko päivänä ennen tuota, muuten kuin painaakseni herätyksen pois päältä ja tarkastaakseni kellonajan. Enkä kyllä ole jaellut numeroani uusiin paikkoihin varmaan kolmeen kuukauteen. Sanoisin, että tuo oli sattuma. 

Vierailija
4/7 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauspuheluita. Mulle tuli kans UK:sta tänään puhelu, eri numero vain, viimeinen numero eri. En vastannut ollenkaan vaan hylkäsin puhelun.

Vierailija
5/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

=identity fraud

Eli henkilöitä joka soittaa yrittää varastaa henkilökohtaiset tiedot, nimisi, osoitteesi, jne., ja luovat niillä tiedoilla vääränetty pankkikortit, tai sitten mahdollisesti yrittävät saada sinun nykyisen pankkikortit tiedot...

Vierailija
6/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa googlata numero tai katsoa vaikka 'who's calling me' sivustolta. Yleensa loytyy tuolta.

Vierailija
7/7 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti +358442079460877

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi