Millainen nainen haluaa alistua makuuhuoneessa?
Selvästikin itsetunto ongelmia on, mutta mitä muuta löytyy yleensä naisen taustasta? Hyväksikäyttöä?
Kommentit (11)
Ihan tavallinen naisellinen nainen jolla on herkkyys tallella.
Oisko vaikka alistamisesta seksuaalisesti nauttiva? Ei siihen mitään ongelmia tarvita. Makuja on monia.
Onks tää alba? Pohdi joskus kaikkia niitä monia miehiä, jotka tykkää alistua seksissä.
Iso osa naisista joista luultavasti iso osa on ihan "tavallisia" naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen haluaa tasavertaisen kumppanin. Mies ei koskaan katso alistuvaa naista samalla tapaa makuuhuoneen ulkopuolellakaan, vaan salaa halveksii tätä.
Mä oonn työelämässä asemassa, jossa pitää tehdä päätösiä ja kantaa vastuuta. Oon tyypillisesti erilaisten yhdistysten ja taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Kannan vastuuta ja teen päätöksiä.
Nautin hitosti kun makuuhuoneesa mies vie. En ole kuitenkaan sub, enkä harrasta myöskään bdsm-seksiä. Ja voin minäkin välillä sängyssä viedä.
Hyväksikäyttöä ei ole taustalla, ei myöskään itsetunto-ongelmia. Tiedän tasantarkkaan kuka olen, olen erittäin itsevarma, mulla on vahvat mielipiteet, jotka osaan myös perustella. Työskentelen asiantuntijatehtävissä ja palkka kuuluu ylimpään tulodesiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen nainen haluaa tasavertaisen kumppanin. Mies ei koskaan katso alistuvaa naista samalla tapaa makuuhuoneen ulkopuolellakaan, vaan salaa halveksii tätä.
Blaablaa. Se että sattuu tykkäämään alistavasta seksistä ei tee suhteesta epätasavertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaablaa. Se että sattuu tykkäämään alistavasta seksistä ei tee suhteesta epätasavertaista.
Miehet naureskelevat keskenään saunailloissa alistuville naisille. "Oikeesti se suostui siihenkin:DD"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet naureskelevat keskenään saunailloissa alistuville naisille. "Oikeesti se suostui siihenkin:DD"
Ootko ollu paikalla useissakin miesten saunailloissa? Jos mies ei ole koskaan ehdottanutkaan mitään alistavaa vaan tykkää vaniljaseksistä niin varmasti se on kauhea hyväksikäyttäjä kun itse pyydän sitä vetämään hiuksista tai läpsimään.
Veikkaan, että on jopa normaalimpaa haluta olla vähän "alistettavana" makuuhuoneessa naisena, kuin mikään muu seksin muoto. Se on jotenkin iskostunut niin voimakkaasti mieleen. Kärjistetysti mies kiihottuu naisen katselemisesta, nainen kiihottuu siitä, että mies katselee. Nainen "haluaa" olla "objekti" herkästi jollain tavalla. Kun yhteiskunta ja sukupuoliroolit muuttuu, niin tällainen halu ja käyttäytyminenkin varmaan pikkuhiljaa vähenee. Mutta veikkaan, että seksuaalisuus on ihan viimeisimpiä asioita, joihin sukupuoliroolien muutos ylettyy.
Oon nainen ja pieni alistuminen on se juttu, vaikka en edes ole kauhean seksuaalinen ihminen, saati naisellinen tai naisvaltaisella alalla.
No vaikka sub.