Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei naiset ole yhtä seksuaalisia kuin miehet?

Vierailija
18.07.2017 |

Naiset eivät hae seksiä yhtä aktiivisesti sinkkuina ollessaan ja pihtaavat miehiä enemmän parisuhteessakin.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin ettei otsikon väite edes pidä paikkaansa keskiarvossa, yksilölliset erot molemmissa sukupuolissa isot. Ei ketään ihan aina ja joka ikinen päivä paneta, ei miestä eikä naista (ellei elä selibaatissa).

Jos saa hyvää seksiä niin sitä haluaa myös usein (vinkki miehille jotka kitisee puutteessa elämisestä).  Ei oo tullut itselle mieleenkään pihdata parisuhteessa kun seksi on niin tyydyttävää!

Vierailija
22/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska biologia keskimäärin. Yhtä hyvin voisi kääntää kysymyksen toisinpäin; Miksi miehet eivät ole samoissa määrin seksuaalisia kuin naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisiko tosiaan ihan biologiasta (jos ei nyt mennä yksilötasolle ja nalkuttamiseen ja kostopihtaamiseen ja kulttuuriperäiseen estoisuuteen).

Miehelle on eduksi tehdä niin paljon jälkeläisiä kuin suinkin, joten vire on korkealla ja joka mekon alle pitäisi päästä. Nainen taas on se, joka lapsen kantaa, synnyttää ja hoitaa niin pitkälle, että lapsi kykenee itse itsestään huolehtimaan. Silloin on parempi, ettei ole solkenaan paksuna vaan keskittyy huolehtimaan kunnolla aina yhdestä jälkeläisestä kerrallaan.

Vierailija
24/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun huomaa ristiriitaisuuksia. Valitetaan, että naiset eivät ole yhtä seksuaalisia kuin miehet, ja pihtaavatkin jopa.

Mutta heti kun joku nainen antaakin, niin on hu*ra.

Koittakaapas miehet jo päättää mitä haluatte. Miksei naisetkin saisi tuoda esiin sitä todellista seksuaalisuuttaan, ilman että sitä tarvitsisi piilotella.

Koska se on tasa-arvoista, eli se uhkaa miehen valtaa.

Vierailija
25/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa, kun huomaa ristiriitaisuuksia. Valitetaan, että naiset eivät ole yhtä seksuaalisia kuin miehet, ja pihtaavatkin jopa.

Mutta heti kun joku nainen antaakin, niin on hu*ra.

Koittakaapas miehet jo päättää mitä haluatte. Miksei naisetkin saisi tuoda esiin sitä todellista seksuaalisuuttaan, ilman että sitä tarvitsisi piilotella.

Kuka on valittanut naisten miniseksuaalisuudesta ja haukkunut kevytkenkäisiä naisia? Vai yhdisteletkö taas vaihteeksi eri miesten puheita luodaksesi näitä "ristiriitaisuuksia"?

Vierailija
26/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska huono seksi ei houkuttele. Ennemmin olen ilman, kuin siedän sitä onnetonta räpeltämistä, josta en itse saa nautintoa.

Tosin 45-50-vuotiaat miehet eivät näytä edes haluavan seksiä. Ehkä eivät enää luota pystyvänsä siihen, tai sitten se on se alhainen testosteronitaso.

Vierailija
27/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on aika paljon erotiikka-alalla ja prostituutteina, eli kyllä taitaa naisiakin ne seksihommat kiinnostaa yhtälailla tai ehkä jopa enemmän kuin miehiä?

Vierailija
28/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa hyvää seksiä, ei hän siitä kieltäydy, ellei vastapuoli ole muuten luotaantyöntävä:)

Vierailija
29/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät hae seksiä yhtä aktiivisesti sinkkuina ollessaan ja pihtaavat miehiä enemmän parisuhteessakin.

Jos sinulta pihdataan, se tarkoittaa, että olet ikävä ihminen ja sängyssä ja sen ulkopuolella surkea.

Naisen seksuaalisuus on koko elämän läpäisevä piirre, kun taas miehen seksuaalisuus on muusta elämästä irrallinen, peniskeskeinen akti.

Naiset ehkä eivät hae seksiä vaan IHMISTÄ, jonka kanssa jakaa elämä.

Vierailija
30/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska huono seksi ei houkuttele. Ennemmin olen ilman, kuin siedän sitä onnetonta räpeltämistä, josta en itse saa nautintoa.

Tosin 45-50-vuotiaat miehet eivät näytä edes haluavan seksiä. Ehkä eivät enää luota pystyvänsä siihen, tai sitten se on se alhainen testosteronitaso.

Tai sitten se on heidän kumppanit, jotka nyt ei niin motivoi 45+ miestä innostumaan.

Vierailija
31/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi ihan suoraan kysyä, että otettaisko housut pois? Kun mies ei tee mitään asian edistämiseksi.

Vierailija
32/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia on aika paljon erotiikka-alalla ja prostituutteina, eli kyllä taitaa naisiakin ne seksihommat kiinnostaa yhtälailla tai ehkä jopa enemmän kuin miehiä?

Maailman vanhinta ammattia ei olisi olemassa ellei sille olisi kysyntää. Eikä siinä seksi kiinnosta vaan raha.

Vierailija
33/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla naisia seksi kiinnostaa miehiä enemmän, jos miehet ovat valmiita maksamaan seksistä ja naiset harrastavat sitä vain maksua vastaan?

Vierailija
34/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta pennin vertaa akkoja jotka levittävät sakset rahasta. Vaikka onhan se yleistä tietoa millaisia pyryharakoita ja kiiltelevän perässä suhaavia hempukoita monet naikkoset ovat.

Vierailija
35/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä saa sellaisen kuvan että kaikki vastuu hyvästä seksistä on miehellä.

Ei minuakaan innostaisi siinä tilanteessa.

Vierailija
36/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa ainakaan Suomessa, jossa naiset harrastavat nykyään irtoseksiä huimasti enemmän kuin miehet. Outo aloitus.

Naiset harrastavat sitä enemmän, koska heille on (seksi-)kysyntää enemmän, koska miehiä panettaa huomattavasti enemmän. 

Tajuatko edes tuon viestisi epäloogisuutta...?

Tajuan että se voi vaikuttaa siltä, jos aivokapasiteetti ei riitä asioiden miettimiseen syvällisemmin. Mode/joku on kuitenkin päättänyt ettei aihetta saa avata täällä, koska poisti vastauksen kysymykseesi.

Vierailija
37/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä logiikalla naisia seksi kiinnostaa miehiä enemmän, jos miehet ovat valmiita maksamaan seksistä ja naiset harrastavat sitä vain maksua vastaan?

Naisten/feministien logiikalla, jotka tässä ketjussa sanovat että naiset haluavat yhtä paljon tai enemmän, kuin miehet. Ei siinä mitään järkeä kyllä ole, ja kaikki tietävät sen valheeksi.

Vierailija
38/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun kokemuksesi. Minulla eri kokemus.

Vierailija
39/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten se on heidän kumppanit, jotka nyt ei niin motivoi 45+ miestä innostumaan.

Jos niin on, niin sitten haluttomuus on molemminpuolista. Sellaisten ihmisten on turha yrittää kituuttaa ja kärsiä yhdessä. Itse tosiaan olen mieluummin ilman seksiä, kuin siedän huonoa. Sitä en tiedä, mikä olisi sitten näille miehille tyydyttävä ratkaisu.

Vierailija
40/53 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pantavia/hyviä miehiä on niin vähän.