Helsinkiläiset! Uskaltaako koiran jättää kaupan/kirjaston eteen Oulunkylässä?
Asun kerrostalossa ja kaverin koira hoidossa, joka kuulemma haukkuu yksin jäädessään. Omistaja sanoo jättävänsä koiran kaupan eteen, odottaa kuulemma siellä hiljaa. Itseäni pelottaa, että jos joku vie koiran mukanaan...
Kommentit (8)
En jättäisi! mutta eikö Helsingissä moniin kirjastoihin saa ottaa käyttäytymisen hallitsevan koiran mukaankin? Siis sisälle. Ja kaupassa jos käyt päivällä pistäytyen niin eiköhän naapurit tilapäisesti kestä jos hoitolaisesi silloin haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jättäis. Jos ei jaksa koiraa ulkoiluttaa ilman kauppareissua, niin ei kannata edes hommata koiraa.
Luitko aloitusta? Eihän tuosta ollut kyse vaan ap mietti meluaako koira yksin hoitopaikassa ollessaan!
Oon ite nykyään sen verran vainoharhanen etten uskaltaisi jättää omaa enkä etenkään kenenkään toisen koiraa. Tiedä mitä hulluja kohdalle osuu.
En jättäisi mitään koiraa kaupan eteen yhtään missään ikinä.
Kiitos vastauksista. Oma koira tosiaan on nätisti yksin jäädessään, mutta tämä arkajalka hoitolapsi pitää haukkumis-ulvomiskonsertin joka kaikuu aina alimpaan rappuun asti (kokeiltiin hetki). Sain asian kuitenkin ratkaistua, kaverini on töissä lähellä ja tuli käymään kanssani kahvilla ja pitää koirille seuraa kun käväisen kaupassa. :) Tämä hoitokoira on onneksi hoidossa vain yhden yön ja palaa jo huomenna takaisin maalle.
-ap
Älkää hyvät ihmiset jättäkö ikinä mitään koiraa yksin ulos!
Koskaan ei tiedä mitä esim.lapset, humalaiset yms.voivat tehdä koiralle ja hoitokoira etenkin voi karata. Ja tietysti koiraa syytetään, jos lapsi esim.mennyt "halaamaan" sitä.
Itse en jättäis. Jos ei jaksa koiraa ulkoiluttaa ilman kauppareissua, niin ei kannata edes hommata koiraa.