Millainen ihminen ei voi ostaa edes korvakoruja kysymättä mieheltään lupaa?
Myyn nettihuutokaupassa ja mahollinen ostaja ilmoitti, että kysyy mieheltään luvan klo 16 jälkeen kun tämä tulee töistä. Mitä...?
Kommentit (17)
En minä ainakaan halua ostaa koruja jotka on miehestä kamalat.
no mulla ja miehellä yhteiset rahat ,olen tällä hetkellä vauvan kanssa kotona , jos itse ihastuisen netissä johonkin turhake tavaraan esim korviksiin kysyisin minäkin mieheltä onko juuri tällä hetkellä varaa ne ostaa.
Elää miehen rahoilla ja/tai tossun alla.
Taustalla voi olla vaikka mitä peliongelmaa yms. Ja "mies" saattaa oikeasti olla esimerkiksi edunvalvoja.
No kuinka kalliit ne korvakorut oikein on?
Rahaton tai alistettu. Varaudu siihen, että mies kieltää. Mustasukkaisen idiootin mielestä korvikset hankitaan vain toisten miesten iskemiseen.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan halua ostaa koruja jotka on miehestä kamalat.
Mitä ihmettä? Pitääkö sun valita vaatteetkin miehen maun mukaan eikä omasi?
Oletko pikkulapsi vai aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
no mulla ja miehellä yhteiset rahat ,olen tällä hetkellä vauvan kanssa kotona , jos itse ihastuisen netissä johonkin turhake tavaraan esim korviksiin kysyisin minäkin mieheltä onko juuri tällä hetkellä varaa ne ostaa.
Minusta on melko huolestuttavaa, että aikuinen ihminen ei tiedä omaa taloudellista tilannettaan tai sitä, onko hänellä varaa edes joihinkin kirppiskorviksiin.
Vierailija kirjoitti:
27€ + posteineen
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27€ + posteineen
ap
Toivottavasti tuolla ei ole ainakaan lapsia tai lemmikkejä jos tuollaista summaa ei ole.
Kyllä mä saatan ostoksilla ollessa kysyä miehen mielipidettä korviksista.. tosin jos ne mun mielestä on (taas vaihteeksi) juuri ne ihanimmat, niin ostan kuitenkin :D
Kyllähän haluan miehen silmissä kuitenkin hyvältä näyttää. Tosin tossa yks päivä kun oltiin kaupoilla, näytti mulle korkkareita, joista hän tykkäsi, ja olivat myös tyyliäni. Väri vain oli väärä, kun näytti mulle ruskeita kenkiä, jotka eivät sovi minkään mun omistaman vaatteen kanssa. Valitsin sitten ne mustat, jotka sopivat kaiken kanssa. Miehen kommentti, että näyttää ihan mun kaverin käyttämiltä kengiltä (eli hu*ramaiset, vaikka ei sitä ääneen sanonut). Jees kiitti, otin siis juuri ne kengät, ja sanoin, että juuri mun tyyliset. Ja kommentoin vielä, että mulla ja kaverilla samanlainen tyyli.. että miettii sitten ensi kerralla mitä päästää suusta.
Sama joka esittelee ylimmäksi mielipidevaikuttajaksi miehensä.
"Mieskin sanoo..."
Vierailija kirjoitti:
Sama joka esittelee ylimmäksi mielipidevaikuttajaksi miehensä.
"Mieskin sanoo..."
Yäk, joo, tiedän tyypin.
Onhan näitä toisinkinpäin. Mun yksi kaveri ostaa/päättää liki kaikki miehensä vaatteet, mies ei useinkaan ole edes kaupassa mukana. Sääliksi käy miestä.
^ Toisaalta osa miehistä jättää vapaaehtoisesti vaateostokset vaimon harteille. Mutta jos siitä ei ole kyse, niin surullista tietty kumpaankin suuntaan. Mikä siinä on, että pitää olla niin vallanhaluinen tai "minun tapani on ainoa oikea"?
Jos ei ole sitä, mitä viestissä 5 sanotaan, niin väkivaltaa siinä missä hakkaaminenkin.
Enpäs tiedä. Itse vaihdoin meidän auton uudempaan kysymättä mieheltä lupaa. Onneksi oli iloinen yllätys ja tykkäsi siitä kovasti 😄
Elätti, ei omaa rahaa.