Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä bmi:llä ei mahdu enää huvipuiston laitteisiin?

Vierailija
18.07.2017 |

Mahtuuko bmi 35? Olin viime kesänä bmi 48 😱 Ja silloin en edes yrittänyt. Mut joko uskaltais yrittää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. Aloita possujunasta.

Vierailija
2/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiin "yhden istuttaviin" voit kokeilla jos pääsisit. Ota vaikka yhteyttä huvipuistoon etukäteen, kerro mittasi ja kysy että mahtuuko.

Mutta ns. "kahden istuttaviin" kuten vuoristorataan jossa kaksi asiakasta istuu vierekkäin samassa ahtaassa vaunussa ei mielestäni kannata kokeilla jos on yhtään isokokoisempi koska se voi olla sille toiselle tosi epämiellyttävää ja ahdasta.

Onnea painonpudotuksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla bmi isoimillaan 37 ja hyvin olen aina mahtunut. Bmi ei kyllä kerro kropan kokoa.

Vierailija
4/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta bmi vaan paino ja perseen leveys. Joissakin laitteissa on 120 kilon rajoitus ja toisissa et mahdu istumaan tai turvavyö ei ulotu ympäri.

Vierailija
5/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteesta se on enemmän kiinni, mutta uskoisin että tuolla BMI:llä ei ole mitään ongelmaa mahtua.

Linnanmäellä ei ole kuin yksi laite, johon on kai joku painoraja ja se on Kirnu. Siinä laitteessa pitää kyllä usein järjestellä normaalipainoisiakin kävijöitä tasapainon vuoksi.

Vierailija
6/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tähänhän ei vaikuta ootko 150cm vai 200cm? Kyllä lyhyt ihminen on isollakin bmi:llä vielä sen verran pieni, että mahtuu, mutta 200cm ja bmi 45 on jo melkoisen kookas ihminen.

Vierailija
7/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mun viesti häviI?! Niin painan 90kg ja pituutta 160cm. Perse ei oo iso. Läskit on tisseissä ja mahassa.

Vierailija
8/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se bmi:stä ole kiinni vaan ruumiinrakenteesta ylipäätään. Voi olla esim vaikeaa jonkun reippaasti yli kaksimetrisen korston mahtua laitteisiin vaikka olisi ihan normaalipainoinen.

Vierailija
9/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä BMI:llä voi suoraan sanoa. Useimpiin laitteisiin ei pääse, jos on yli 195-senttinen. Ihan sama mikä laiha kuikelo kyseessä. Joihinkin muistaakseni on jo 190 cm esteenä. 

Kerro mieluummin pituus ja paino, niin voidaan auttaa. 

Vierailija
10/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuossa edellisessä viestissä jo eli 160 ja 90

Vierailija
11/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on n. 100-kiloinen ja 166 cm pitkä. Tästä tulee jotain tuota luokkaa BMI.

Mahtuu aivan hyvin ja paljon isompiakin on mukana. Tuo 48 olisi varmasti ollutkin jo esteenä joihinkin laitteisiin. 

Vierailija
12/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri laitteisiin mahtuu eri kokoiset henkilöt. Jos turvakaari ei sulkeudu, kone ei käynnisty. Voit hyvin kysyä asiasta etukäteen huvipuistosta!

Onnittelut upeasta painonpudotuksesta!

Vierailija
13/13 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mahdut noilla mitoilla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi