Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaksi lasta ihan mahdoton elättää jos sattuu niin et miehen työt loppuu?

Vierailija
31.03.2006 |

Mulla taas työt loppui just ja nyt tässä mietin et mitä tekis. Ikä tulee vastaan kun sitä on jo 37v ja miehellä 42v. Miehen työ on kiikun kaakun. Velkaa ei ole mutta vuokralla asutaan. Esikoiselta ois jääny paljon hyvää käyttökamaa mut vaunut olen myynyt. Kertokaa ja rohkaiskaa tai varottakaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei sitä ihan tyhjänpäälle jää, vaikka työt lähtiskin alta. Ja onhan sossu olemassa sitten. Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka oiskin ne kaksi lasta ja vanhemmat kotona.., nimittäin meillä kaks ja opiskellaan vielä.. eikä mitään hätää! :D ihan rentoa, ja lapset ovat " hyvin syöneitä" ja vaatteitakin on.. jopa saksasta ostetut kaksostenrattaatkin, aatella! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset työnäkymät tulevaisuudessa? Jos ei omalla paikkakunnalla niin onko mahdollista muuttaa johonkin jossa olisi paremmin töitä?

Jos ei velkaa ole ja edes toinen saa ansiosidonnaista niin ehdottomasti pärjää! Tietty jos on eläny leveesti niin joutuu varmaan tinkimäänkin, mutta normaalisti kyllä pärjää. Noissahan on sitten verotus pienempi kuin palkassa eli saattaa jäädä jopa enemmän käteen...

Vierailija
4/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut vielä opiskella jotain mutten mitään pitkää koulutusta, ehkä oppisopimus tai työkkärin koulutus. Asumistukea varmaan saatais ja asutaan tilavassa kolmiossa joten asuntoa ei tarvis vaihtaa. Leveesti ei olla eletty milloinkaan.

Vierailija
5/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten saa sossusta toimeentulotukea, Kelasta asumistuke jos ei muu auta.

Vierailija
6/6 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroprosentti nousee 2% kun jää työttömäksi. Jos töissä ollessa veroprosentti on esim. 25% niin työttömäksi jäätyä se nousee 27%. Eihän työttömyys saa olla kannattavampaa, kun työnteko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä