Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA, mieheni vastasi "Yes" sille englantia puhuvalle huijarisoittajalle. Mitäs nyt?

Vierailija
17.07.2017 |

Ääh, en tajua miten mieheni ei muka ole kuullut tuosta huijarisoittajasta näitä juttuja. Kertoi vaan tänään muina miehinä, että joku englantia puhuva mies soitti ja samassa tietysti kysyin heti, että ei kai hän vaan sanonut "Yes" mihinkään soittajan kysymyksiin. No olihan tuo kuulemma vastannut "yes", kun soittaja oli englanniksi kysynyt, onko puhelimessä "Matti Meikäläinen".

Hitto että ahdistaa ja ärsyttää! Auttakaa, av:laiset, mitä meidän nyt pitää tehdä? Kannattaisiko olla jo valmiiksi yhteydessä Poliisiin ja mieheni kertoa vastanneensa "Yes" sille huijarisoittajalle? Auttaisiko tämä mitään? Olisi hirveää vaan odotella, että milloin alkaa tulemaan perättömiä laskuja postiluukusta tuon puhelun takia, kun ne muokkaavat puhelun äänitteen siten, ettäkö mieheni olisi muka vastannut "yes" johonkin myyntisopimukseen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes vastaatte noihin? Oletteko jotain vähäjärkisiä?

Arvaa vaan ihmetyttääkö minua ja olenko raivoissani miehelleni! Se raivoaminenkaan ei nyt vaan enää auta tilannetta. En tajua, miten mieheni on välttynyt kuulemasta näistä huijarisoitoista, joista on jankutettu kuukausitolkulla. Näin nyt kuitenkin kävi, että hän vastasi heille "yes" ja meidän on nyt jotenkin yritettävä selvittää, miten välttyisimme vaikeuksilta.

ap

Jessus mikä hölmö pitää olla ihmisen joka panikoi asiasta joka on ihan normi puhelu vaikka olisi mitä sanonut.

Ettekö te luo esim Kauppalehti ym vai pelkkää seiskaa

Vierailija
22/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

No älä nyt raivoa miehellesi huhupuheiden perusteella, tuo on just sitä naiseuden pimeää puolta. Sijoituksia yrittävät myydä eli kunhan ette siirtäneet rahaa rosvojen tilille niin ei hätää.

Miksi alapeukkuja?

Asia on juuri noin kuten kirjoittaja on kirjoittanut eli idioottia on oltava jos ei osaa ottaa asiaa kuin se on.

Lukekaa muutakin tätä palstaa ja seiskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin tuota sovinismia "naiseuden pimeästä puolesta". Hirveetä yleistystä ja luuletko etteivät miehet koskaan raivoa?

Vierailija
24/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan täällä haukutte minua siitä, kuinka nyt suu vaahdossa raivoan miesrukalleni. En. Kuten jo kirjoitinkin, niin turha tässä enää on miehelle raivota, kun ei se asiaa enää miksikään muuta. Mielessäni olen kyllä raivoissani. Tietysti lähinnä näille huijarisoittajille kuin miehelleni. En käynyt haukkumaan häntä idiootiksi tai miksikään muuksikaan, yhdessä tässä ollaan nyt huolissamme, että seuraako tästä jotain ikävää meille.

ap

Vierailija
25/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urbaanilegenda.

Vaikka tarina olisi totta, eli "yes" sana editoitaisiin vastaukseksi ostosuostumukseksi, niin mitäs se ulkomaalainen pystyy jos ei vaan maksa laskua? Yrittää pistää perintään ja käränoikeuteen pääsee sitten itse kertomaan oman näkemyksensä asiaan. Onko kukaan edes niin tollo että ei vielä nauhoita omia puheluitaan?

Ei minun puhelimellani ainakaan pysty nauhoittamaan puheluita. Ja on aivan moderni älyluuri.

Tämä trolli taas on luokattoman paska.

On olemassa sovelluksia, jotka automaattisesti nauhoittavat kaikki puhelut. Suosittelen lataamaan sellaisen.

Mutta asiaan: eihän ap:n tarvitse tehdä yhtään mitään. Ei kukaan niitä sun miehen rahoja vie miehes pankkitililtä.

Vierailija
26/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohattumammat nauhoittaa jokaisen puhelunsa...😳😅

Vierailija
27/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaan täällä haukutte minua siitä, kuinka nyt suu vaahdossa raivoan miesrukalleni. En. Kuten jo kirjoitinkin, niin turha tässä enää on miehelle raivota, kun ei se asiaa enää miksikään muuta. Mielessäni olen kyllä raivoissani. Tietysti lähinnä näille huijarisoittajille kuin miehelleni. En käynyt haukkumaan häntä idiootiksi tai miksikään muuksikaan, yhdessä tässä ollaan nyt huolissamme, että seuraako tästä jotain ikävää meille.

ap

Usko nyt,tämä provo kuoli jo.

Vierailija
28/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään sopimusta tehnyt, allekirjoittanut, ei tarvitse maksellakkaan mitään. End of story, nyt painu muualle.

Vierailija
29/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinäkö olet se ääliö, joka huutaa joka ketjussa aina provoa? Kun eihän ihmisille voi oikeasti elämässä ikinä sattua mitään? No minuakin ihmetytti kyllä, miten mies on voinut olla kuulematta noista huijarisoitoista, mutta toisaalta sainhan itsekin tähän ketjuun uudenlaisen kuvan noista soitoista sen vanhan rinnalle. Kaikenlaisia juttuja näköjään noista Lontoosta tulevista puheluista pyörii. Mikä lienee totta. Niin nyt kuitenkin kävi, että rakas mieheni meni vastaamaan myöntävästi yhdelle tuollaiselle huijarille.

Luuletko muka niiden jaksavan soittaa näin laajasti, ellei aina joku mieheni kaltainen hömelö menisi vastaamaan sen halutun "yes" sinne?

ap

Vierailija
30/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinäkö olet se ääliö, joka huutaa joka ketjussa aina provoa? Kun eihän ihmisille voi oikeasti elämässä ikinä sattua mitään? No minuakin ihmetytti kyllä, miten mies on voinut olla kuulematta noista huijarisoitoista, mutta toisaalta sainhan itsekin tähän ketjuun uudenlaisen kuvan noista soitoista sen vanhan rinnalle. Kaikenlaisia juttuja näköjään noista Lontoosta tulevista puheluista pyörii. Mikä lienee totta. Niin nyt kuitenkin kävi, että rakas mieheni meni vastaamaan myöntävästi yhdelle tuollaiselle huijarille.

Luuletko muka niiden jaksavan soittaa näin laajasti, ellei aina joku mieheni kaltainen hömelö menisi vastaamaan sen halutun "yes" sinne?

ap

Kuulikko,tämä provo kuoli jo.

Vierailija
31/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Kuulikko,tämä provo kuoli jo.

Kuule, sinä voit vapaasti jatkaa matkaasi muihin ketjuihin huutamaan sitä provoa tai vaikka kokonaan pois tältä palstalta. Kuulitko? Tajusitko? Kuulitko nyt varmasti?

Toivon vielä vastauksia etenkin sellaisilta, jotka ovat epähuomiossa vastanneet myöntävästi tuollaiseen huijaripuheluun. Yksi tuolla jo kertoikin, ettei se johtanut mihinkään ja hyvä niin. Yleensä kaikki keskustelut näistä puheluista ovat vain sellaisia, joissa porukka kertoo saaneensa näitä puheluita, ei tällaisia, joissa niihin olisi vastattu se "yes". Siksi toivon vielä vastauksia. Painu sinä hittoon siitä aukomasta päätäsi, kun ei sinulla ole tähän mitään annettavaa.

ap