Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako asiakas valita kahvilassa, minkä leivonnaisen haluaa?

Vierailija
17.07.2017 |

Mitä mieltä olette? Saako asiakas näyttää, että haluan tuon leivonnaisen, jos ne ovat keskenään vähän erinäköisiä? Eräässä kahvilassa on tällainen tapa ja pyysin, että haluan tuon. Myyjä antoi eri leivonnaisen. Sanoin, että pyysin tuon toisen. Hän kysyi vain, että onko niissä jotain eroa. Mielestäni se oli huonoa asiakaspalvelua. Mielipiteitä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa valita. Saathan kaupassakin ostaa juuri sen pullapitkon, jonka haluat. Ymmärrän, että myyjä ei ensimmäisellä kerralla välttämättä hoksannut, että tarkoitit juuri tiettyä leivosta saman ryhmän sisältä. Sellaiset asiakkaat ovat kuitenkin aika harvinaisia, jotka ovat noin tarkkoja (tarkkuudessa ei kuitenkaan ole mitään pahaa tai väärää). Hän myös saattoi kuulla väärin ja luuli sinun sanoneen "Haluaisin tuollaisen" eikä "Haluaisin tuon". Viimeistään korjattuasi myyjän erehdyksen, hänen olisi pitänyt vaihtaa leivos haluamaasi yksilöön. Ja tehdä se pahoitellen erehdystä, ilman kommentteja leivoksista. Hänen työnsä on toteuttaa asiakkaan toiveita, ei kommentoida tämän valintoja.

Öööh, ei.

Seuraavaksi kun menen kauppaan niin pyydän että kassaneiti voisi ilmoittaa minulle ostosteni loppusumman laulaen, koska en pidä normaalilausunnasta. Siellä se on toteuttamassa minun, asiakkaan, kaikkia toiveita.

Vierailija
22/23 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa valita. Saathan kaupassakin ostaa juuri sen pullapitkon, jonka haluat. Ymmärrän, että myyjä ei ensimmäisellä kerralla välttämättä hoksannut, että tarkoitit juuri tiettyä leivosta saman ryhmän sisältä. Sellaiset asiakkaat ovat kuitenkin aika harvinaisia, jotka ovat noin tarkkoja (tarkkuudessa ei kuitenkaan ole mitään pahaa tai väärää). Hän myös saattoi kuulla väärin ja luuli sinun sanoneen "Haluaisin tuollaisen" eikä "Haluaisin tuon". Viimeistään korjattuasi myyjän erehdyksen, hänen olisi pitänyt vaihtaa leivos haluamaasi yksilöön. Ja tehdä se pahoitellen erehdystä, ilman kommentteja leivoksista. Hänen työnsä on toteuttaa asiakkaan toiveita, ei kommentoida tämän valintoja.

Yleensä samassa firmassa annetaan se leivos, joka on pyydetty ja se tapahtuu mukisematta. Tämä myyjä oli vain huonommasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt vaikka korvapuustikasasta valitse tiettyä yksillöä, jos ne suurinpiirtein samanlaisia on, mutta grillikanoista tai koivista ja kalatiskin kaloista ilman muuta pyydän sen tummimmaksi paistuneen. Ja aina olen saanut ilman vikinöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi