Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuopus 1,5v ja taas mies mankuu uutta vauvaa

Vierailija
17.07.2017 |

Mies on aika kiireinen ja helposti menee päiviä ettei ole lasten kanssa yhtään. Silti lisää pitää saada, miksi? Ja tuntuu siltä, ettei hän halua minun palaavan töihin, enkä ymmärrä sitäkään. Miksi hän haluaa minun olevan kotona? Jos kysyy suoraan, niin ei saa mitään järkeviä vastauksia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeilla jäljillä.

Vierailija
2/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, miksi olet ylipäätään tuollaisen miehen kanssa ,jota ei kiinnosta touhuta tai jaksa olla kiinnostunut vapaa-ajasta lasten kanssa? Keskustele miehesi kanssa asiasta ja lyö faktat pöytään, siitä mitä on isyys.

Millainen parisuhde teillä muutoin on? Voisiko mies olla epävarma teidän suhteesta ja yrittää täydentää aukkoja lisääntymisen avulla?

Voi olla, että mies haluaa, että lapset saavat riittävästi aikaa sinun kanssasi ja siksi yrittää kannustaa sinua olemaan työelämän ulkopuolella. Toisaalta sinun täytyy itse pohtia myös sitä, mitä elämältä haluat . Mies ei päätä sitä kuitenkaan. Mieti myös omaa jaksamistasi. Kuopus on vielä aika pieni, joten pohdi ja keskustele miehesi kanssa yhteisistä toiveistanne ajankohdan suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sun olevan siitä riippuvainen rahallisesti ja täten odottaa saavan susta ilmaisen kodinhoitajan. Täähän se keskiverto av:n vastaus olisi. 

Vierailija
4/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mene töihin kerryttämään omaisuutta ja käske miehen katsoa lasten perään. Jos jäät kotiin pitkäksi aikaa, on sinun vaikea työllistyä kun lapset menevät kouluun. Ei kannata ryhtyä miehen uran mahdollistajaksi ellet sitten välttämättä halua.

Vierailija
5/5 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, miksi olet ylipäätään tuollaisen miehen kanssa ,jota ei kiinnosta touhuta tai jaksa olla kiinnostunut vapaa-ajasta lasten kanssa? Keskustele miehesi kanssa asiasta ja lyö faktat pöytään, siitä mitä on isyys.

Millainen parisuhde teillä muutoin on? Voisiko mies olla epävarma teidän suhteesta ja yrittää täydentää aukkoja lisääntymisen avulla?

Voi olla, että mies haluaa, että lapset saavat riittävästi aikaa sinun kanssasi ja siksi yrittää kannustaa sinua olemaan työelämän ulkopuolella. Toisaalta sinun täytyy itse pohtia myös sitä, mitä elämältä haluat . Mies ei päätä sitä kuitenkaan. Mieti myös omaa jaksamistasi. Kuopus on vielä aika pieni, joten pohdi ja keskustele miehesi kanssa yhteisistä toiveistanne ajankohdan suhteen.

En nyt ainakaan vuoteen halua raskaaksi. Oikeastaan haluaisin mennä töihin, ja uusi vauva tulisi vasta joskus myöhemmin jos ollenkaan. Mies on aika epävarma itsestään, ehkä vauva toimii hänen mielestään jonkinlaisena liimana meidän välillä. Minusta siihen ei tarvita vauvaa ollenkaan. Toisaalta hän kyllä tykkää vauvoista ja rakastaa lapsiaan, joten ehkä siinä on jotain oikeatakin vauvakuumetta mukana. Kyllä hän lastensa eteen asioita tekee, mutta ottaa myös itselleen lepoaikaa mitä en itse koskaan saa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme