Kuinka monta syntymäpäiväonnittelua sait Facebookin kautta viimeksi?
Kommentit (28)
En yhtään. En ole laittanut julkiseksi syntymäaikaani. Silti luulin että edes pari lähintä kaveria muistaisi mutta eivät. Tekstarionnittelut sain äidiltä ja siskoilta.
0 koska en ole facebookissa. Kaksi suullista onnittelua sain, yhden tekstarin ja kaksi puhelua. Eli vain 5 onnittelua yhteensä ihan in real life. Aika surkeeta sekin, kenties surkeampaa kuin vähäiset facebook onnittelut.
Noin 100. Liityin just sitä ennen faceen enkä älynnyt että sen syntymäajan voi piilottaa.
Alle 10. en pidä syntymäpäivää siellä esillä. Ne muistaa jotka muistaisi ilman fb. Ja hyvä niin.
Pitkälti toistasataa silloin, kun syntymäpäiväni siellä vielä näkyi. Sittemmin olen sen poistanut.
0 Olen fasessa mutta syntymäaikaani ei näy siellä. En myöskään käytä fasea enää mihinkään muuhun kuin viestittelyyn parin kaverin ja miehen kanssa, sekä tapahtumien seuraamiseen, ja joidenkin sivustojen. Olen laittanut kaikki kaverit nin ettei heidän päivityksensä näy minulla. Käyn ehkä kerran kuussa katsomassa mitä ovat laittaneet, ja tykkään vain lasten syntymistä, naimisiinmenoista ja sellaisista joista en "kehtaa" olla tykkäämättä. Itse en jaa enää mitään, lukuunottamatta joitain hauskoja kuvia. Minulla on siellä 30 kaveria.
mies muisti, lapsi ei.
paras ystävä muisti tekstiviestillä.
vanhemmat muistivat ennen päivää, mutta sinä päivänä eivät :D
Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella
Miksi olet niin katkera jos jotkut ovat facebookissa?,olet varmaan niitä jotka jokapaikassa kertovat ja ylpeilevät sillä ettei ole facebookissa,
koetko itsesi jotenkin paremmaksi ihmiseksi?
Noin sata. Luin ne kaikki lämmöllä, ja mietin kuinka onnellinen saan olla, että he kaikki ovat jollain tapaa kuuluneet elämääni. Jokaisesta tuli jokin lämmin muisto.
Olen piilottanut syntymäpäiväni kuin myös muistutukset muiden syntymäpäivistä. Ennen kirjoitin oikeastaan kaikille onnet, kiitos tuon muistutuksen. Nykyään en jaksa nähdä vaivaa. Ei kaikki fb-kaverit kuitenkaan ole edes kavereita, vaan osa enää hyvänpäiväntuttuja.
Noin 40. Olihan niitä kiva lukea ja katsoa ketkä vaivautuu kirjoittamaan tyylin yhden sanan jolla muistaa päivääni. Itse laitan todella usein onnittelut ihmisille joiden kanssa olen muutenkin tekemisissä, en ymmärrä miksi en laittaisi jos huomaan jollain olevan syntymäpäivä? Kyllähän muutenkin onnittelisin, jos kuulisin/ muistaisin jollain olevan synttärit.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. En ole laittanut julkiseksi syntymäaikaani. Silti luulin että edes pari lähintä kaveria muistaisi mutta eivät. Tekstarionnittelut sain äidiltä ja siskoilta.
Sama tilanne. Ihmettelen, ketkä jaksavat katsella kavereiden lähettämiä onnitteluja saati muita "kuulumisiaan".
Syntymäpäivä on ja pysyy salattuna. En edes tykkää mistään muistamisesta saati muista huomionosoituksista.
Nolla kpl, koska olen niin fiksu että olen tajunnut pysyä poissa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet niin katkera jos jotkut ovat facebookissa?,olet varmaan niitä jotka jokapaikassa kertovat ja ylpeilevät sillä ettei ole facebookissa,
Tämä oli kyllä päivän paras vitsi :D Miksi joku olisi katkera siitä, että toiset ovat Facebookissa? Jokainenhan sinne pääsee jos vain haluaa. Minä ja monet muut vain emme koe sille mitään tarvetta. En ole tuo, jolle vastasit, mutta oletan että tuosta on hänenkin kohdallaan kyse. Facebook-aiheisessa keskustelussa on täysin luonnollista kertoa, jos siellä ei ole. Ei se tarkoita leuhkimista tai itseään parempana pitämistä. Se on vain tosiasioiden toteamista. Samalla tavoin kuin se, että joku kertoo olevansa Facebookissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse olla katkera, kun toisilla on ihan oikea elämä ja sinä vain kyttäät Facebook-onnitteluja. Se älähtää, johon kalikka kalahtaa, sanoo jo vanha sananlasku.
Alle 10.