Kuinka monta syntymäpäiväonnittelua sait Facebookin kautta viimeksi?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella
On sillä väliä varsinkin silloin kuin henkilö jättää onnittelematta, vaikka on facebookissa silloin kun on jonkun syntymäpäivät ja yleensä onnittelee. Facebookhan muistuttaa tasapuolisesti kaikkien synttäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella
On sillä väliä varsinkin silloin kuin henkilö jättää onnittelematta, vaikka on facebookissa silloin kun on jonkun syntymäpäivät ja yleensä onnittelee. Facebookhan muistuttaa tasapuolisesti kaikkien synttäreistä.
Pienet on huolet lapsukaisilla, jos tuollaisesta tulee paha mieli. Elämä vielä opettaa, että sillä ei todellakaan ole väliä, onnitellaan Facebookissa tai ei. Tai onnitellaanko yhtään missään.
Yhden tai en yhtään, en nyt muista mutta noin se yleensä on. Eikä niitä tule muuallakaan.
Noin 10. Seinälleni ei voi kirjoittaa koska olen estänyt muiden julkaisut seinälläni mutta sain viestinä onnitteluja :) pari yllättävää onnittelijaa oli eli ei läheisiä kavereita. Olin kyllä tosi iloinen että laittoivat viestillä onnittelut. Tosi pieni juttu kirjoittaa onnea tai hyvää syntymäpäivää, mutta ainakin itseäni se ilahduttaa todella paljon että muistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet on huolet lapsukaisilla, jos tuollaisesta tulee paha mieli. Elämä vielä opettaa, että sillä ei todellakaan ole väliä, onnitellaan Facebookissa tai ei. Tai onnitellaanko yhtään missään.
Pienet on huolet idiootillakin. Ne missaa pointin aika useasti.
8. Itse taisin laittaa likimain kaikille eli vuodessa noin 150. Surku :<
Olen piilottanut syntymäpäivän näkyviltä. Silti lapsuusajan paras ystävä muistaa aina kirjoittaa onnittelut ja siitä aina muutama kaveri hoksaa onnitella. Mutta alle 10 ja se on hyvä niin.
1
mulla ei ole synttärit julkista tietoa.