Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta syntymäpäiväonnittelua sait Facebookin kautta viimeksi?

Vierailija
17.07.2017 |

4kpl :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

mulla ei ole synttärit julkista tietoa.

Vierailija
22/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella

On sillä väliä varsinkin silloin kuin henkilö jättää onnittelematta, vaikka on facebookissa silloin kun on jonkun syntymäpäivät ja yleensä onnittelee. Facebookhan muistuttaa tasapuolisesti kaikkien synttäreistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä joillain Facebook-onnitteluilla? Oikeat kaverit onnittelevat oikeassa elämässä, muulla ei ole väliä. Itse en ole Facebookissa, joten sitä kautta ei kukaan voikaan onnitella

On sillä väliä varsinkin silloin kuin henkilö jättää onnittelematta, vaikka on facebookissa silloin kun on jonkun syntymäpäivät ja yleensä onnittelee. Facebookhan muistuttaa tasapuolisesti kaikkien synttäreistä. 

Pienet on huolet lapsukaisilla, jos tuollaisesta tulee paha mieli. Elämä vielä opettaa, että sillä ei todellakaan ole väliä, onnitellaan Facebookissa tai ei. Tai onnitellaanko yhtään missään. 

Vierailija
24/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tai en yhtään, en nyt muista mutta noin se yleensä on. Eikä niitä tule muuallakaan.

Vierailija
25/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10. Seinälleni ei voi kirjoittaa koska olen estänyt muiden julkaisut seinälläni mutta sain viestinä onnitteluja :) pari yllättävää onnittelijaa oli eli ei läheisiä kavereita. Olin kyllä tosi iloinen että laittoivat viestillä onnittelut. Tosi pieni juttu kirjoittaa onnea tai hyvää syntymäpäivää, mutta ainakin itseäni se ilahduttaa todella paljon että muistetaan.

Vierailija
26/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet on huolet lapsukaisilla, jos tuollaisesta tulee paha mieli. Elämä vielä opettaa, että sillä ei todellakaan ole väliä, onnitellaan Facebookissa tai ei. Tai onnitellaanko yhtään missään. 

Pienet on huolet idiootillakin. Ne missaa pointin aika useasti.

Vierailija
27/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Itse taisin laittaa likimain kaikille eli vuodessa noin 150. Surku :<

Vierailija
28/28 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen piilottanut syntymäpäivän näkyviltä. Silti lapsuusajan paras ystävä muistaa aina kirjoittaa onnittelut ja siitä aina muutama kaveri hoksaa onnitella. Mutta alle 10 ja se on hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi