Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääköhän yksikään mies tässä maassa laihoista, muodottomista naisista?

Vierailija
17.07.2017 |

Ei ole rintoja, ei lantiota eikä kunnollista peppua. Olen laiha tikku, mutta on sentään paksut ja pitkät hiukset.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen saa olla lihava. Tissit kuitenkin täytyy olla. Sellaiset dd-rinnat hoikassa vartalossa - ooh. Hoikka vartalo posket lommolla, mustat silmänaluset...pervoja varten.

Vierailija
22/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kiitos. 

m43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, laihojen peräänhän miehet ovat.

Vierailija
24/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys, laihojen peräänhän miehet ovat.

Niin ovat.

Vierailija
25/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa miehistä haluaa ennen kaikkea laihan naisen. Ruma naamakin saa olla, pääasia että on laiha. Lihavuus on niin hirveä kauhistus nykyaikana, mitään ei tarvitse hävetä niin silmittömästi kuin lihavuutta. Ja lihavana pidetään 5 kg ylipainoa ja sen yli.

Vierailija
26/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen tätä laihojen dissaamista. Ite oon hoikka ja olen tyytyväinen siihen, ettei ole raskausarpisia läskitissejä aiheuttamassa selkäkipuja ja pomppimassa tiellä kun käyn lenkillä. Rinnat on, mutta pienet ja ne ei roiku. Seksikin sujuu (ja sitä on usein) kun ei ole jättiperse tiellä, vaan sellainen timmi takapuoli, joka on sen verran muhkea, että mies saa hyvin otteen. Ja kaikkia asentoja voi käyttää, kun molemmilla kunto kestää. Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa. 

Minkä takia te naiset haukutte toistenne ulkonäköä ja sitten ruikutatte miehille ulkonäköpaineistanne? Koska viimeksi olet lukenut miehen haukkuneen toisten ukkojen kaljamahoja omaa vartalotyyppiään ylentääkseen? Ihan itse luotte itsellenne nuo paineet ja sitten itkette siitä miehille. V*tun säälittävää.

Vierailija
27/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä haluaa ennen kaikkea laihan naisen. Ruma naamakin saa olla, pääasia että on laiha. Lihavuus on niin hirveä kauhistus nykyaikana, mitään ei tarvitse hävetä niin silmittömästi kuin lihavuutta. Ja lihavana pidetään 5 kg ylipainoa ja sen yli.

Niin eikös ylipainoisuus ole lihavuutta?

Esim kaksi naista:

A) 160cm 50kg urheilee&syö terveellisesti, rasvaprosentti 20%, 19.5 painoindeksi

B) 160cm 70kg, ei liiku, syö juustoja ja muuta herkkua, rasvaprosentti 40%, painoindeksi 27(65kg olisi 25 eli 5kg ylipainoa on 70kg)

Niin kyllä B näyttää todella lihavalta verrattuna A:han, joka on aika ihannemitoissa ja hyvässä kunnossa, eikä ole lähelläkään mitään anorektista(35-40kg).

Että kyllä ylipainoinen on yleensä myös lihava, ei se sitä muuta vaikka sitten on myös vielä lihavampia.

Ja kehon koostumus vaikuttaa paljon myös, jos toisella on 50% rasvaa ja toisella 15%, niin onhan ne kuin yö ja päivä, vaikka pituus&paino sama.

Vierailija
28/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää nyt on aivan täyttä tuubaa. Naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä, mistä me miehet pidämme. Näkeehän sen niistä miljoonista fitness-selfieistäkin, joissa kaikki rasva on imetty pois ihon alle tungettu kumipallot, treenattu miesmäiset lihakset ja pumpattu ankkahuulet. Mistä ihmeestä naiset ovat saaneet päähänsä, että me miehet haluamme jotain tuollaista???

Me miehet emme todellakaan halua mitään lihaksikkaita naisia, emmekä myöskää laihoja muodottomia naisia, vaan aitoja muodokkaita ja naisellisia naisia! Ja muodokkuus ei todellakaan tarkoita samaa, kuin läski. Toki mieluummin muutama ylimääräinen kilo muotojen kera, kuin muodoton anorektikko. 

Ja tuo naama asiakin on aivan päinvastoin!

Kauniit kasvot on naisella ylivoimaisesti tärkein seikka ulkomuodossa meille miehille. Sillä saa paljon kilojakin anteeksi, mutta karua pärstäkerrointa ei valitettavasti pelasta mikään. Näin se menee ja on aina mennyt, sen monet tutkimuksetkin on todistaneet. Joku voi tulla väittämään toista, mutta silloin todennäköisesti väittäjä on nainen. Toki poikkeaviakin mielipiteitä saattaa löytyä, mutta poikkeushan vahvistaa säännön.

M34

Vierailija
29/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

My anaconda don't want none unless you got BUNS, hon!

Reiällä pilattuja kalanperkuulautoja ei kelpuuta kuin kaappihinurit.

M39

Vierailija
30/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnolisen pepun saa salilta. Pikkasen lantiotakin, ja reisiä.

Mitä tarkoitat?  Siis kiinteän vai ison vai millaisen? Itse en käy koskaan saleilla ja iso perä tuntuu keräävän katseita. Muuten olen hoikka.

Vierailija
31/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tikku kuin pallo.

Vierailija
32/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että suurin osa tykkää. Kaikilla tietämilläni todella hoikilla ja vähän poikamaisen muodon omaavilla naisilla on vientiä ja paljon. Hyvänä kakkosena näyttää tulevan muuten laihat, mutta ison pepun omaavat.

Vierailija
33/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa... rajansa kaikella. Meillä on töissä nainen joka näyttää aivan 14 vuotiaalta pojalta... jotenka että niin...

Vierailija
34/34 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen tätä laihojen dissaamista. Ite oon hoikka ja olen tyytyväinen siihen, ettei ole raskausarpisia läskitissejä aiheuttamassa selkäkipuja ja pomppimassa tiellä kun käyn lenkillä. Rinnat on, mutta pienet ja ne ei roiku. Seksikin sujuu (ja sitä on usein) kun ei ole jättiperse tiellä, vaan sellainen timmi takapuoli, joka on sen verran muhkea, että mies saa hyvin otteen. Ja kaikkia asentoja voi käyttää, kun molemmilla kunto kestää. Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa. 

Saatat olla muuten kaunis,mutta ruma luonne sinulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän