Tykkääköhän yksikään mies tässä maassa laihoista, muodottomista naisista?
Ei ole rintoja, ei lantiota eikä kunnollista peppua. Olen laiha tikku, mutta on sentään paksut ja pitkät hiukset.
Kommentit (34)
Kunnolisen pepun saa salilta. Pikkasen lantiotakin, ja reisiä.
Ehkä sun naama on ruma.. sitten et ehkä saa huomiota. Laihat ja kauniit saavat kyllä.. ja paljon! Nimim. Kokemusta on!
Kai se menisi paremman puutteessa jos luonne on kunnossa ja edes kivat kasvot,mutta turha ihmetellä jos ei aina seksi kiinnosta.
Naisilel löytyy aina ihailijoita, olivat he sitten lihavia, laihoja, urheilullisia lyhyitä, pitkiä, mita vaan. On oikeastaan vaikeaa olla epäseksikäs nainen, lähinnä vanhat ja sairaalloisen lihavat ovat sellaisia.
Ihan varmasti tykkää. Mulla on kaveri, jonka naisihanne on juurikin tuollainen, mies itse on myös tosi laiha. Hänen tämänhetkinen tyttöystävänsä on pitkä, tosi hoikka ja pitkähiuksinen.
M kirjoitti:
Kai se menisi paremman puutteessa jos luonne on kunnossa ja edes kivat kasvot,mutta turha ihmetellä jos ei aina seksi kiinnosta.
Parisuhteeni eivät perustu ainoastaan seksiin ja ulkonäköön kuten sinulla näyttää olevan
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun naama on ruma.. sitten et ehkä saa huomiota. Laihat ja kauniit saavat kyllä.. ja paljon! Nimim. Kokemusta on!
En ole ruma millään tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä jonkun p*darin kaappihinurin voi saada, joka sitten takaapäin lykkiessään voi kuvitella p*nevansa pikkupoikaa.
Oikeista miehisistä miehistä on kuitenkin turha haaveilla.
Laita kuva miehisestä miehestä, kun jokaisella on se oma makunsa ja ihanteensa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ruma millään tavalla!
No olethan sä nyt ruma, jos kerran olet muodoton, perseetön, rinnaton tikku, oli sitten naamasi minkälainen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä jonkun p*darin kaappihinurin voi saada, joka sitten takaapäin lykkiessään voi kuvitella p*nevansa pikkupoikaa.
Oikeista miehisistä miehistä on kuitenkin turha haaveilla.
Laita kuva miehisestä miehestä, kun jokaisella on se oma makunsa ja ihanteensa
Eihän hyvä lapsonen miehisyys mistään ulkonäöstä ole kiinni. Miehinen mies raavas mies, joka pitää naisellisista naisista, eikä haaveile pikkupojan vartaloista.
Mielummin laiha ja muodoton kuin liikalihava.
Vähän ihmettelen tätä laihojen dissaamista. Ite oon hoikka ja olen tyytyväinen siihen, ettei ole raskausarpisia läskitissejä aiheuttamassa selkäkipuja ja pomppimassa tiellä kun käyn lenkillä. Rinnat on, mutta pienet ja ne ei roiku. Seksikin sujuu (ja sitä on usein) kun ei ole jättiperse tiellä, vaan sellainen timmi takapuoli, joka on sen verran muhkea, että mies saa hyvin otteen. Ja kaikkia asentoja voi käyttää, kun molemmilla kunto kestää. Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa.
Kyllä varmasti. Ylipainoiset jäävät kakkoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa.
Huvittaa ajatus kahdesta luuviulusta toistensa päällä. Eikö se satu, kun luut kolisee vastakkain? Mutta joo, onneksi luurangoilla on toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen tätä laihojen dissaamista. Ite oon hoikka ja olen tyytyväinen siihen, ettei ole raskausarpisia läskitissejä aiheuttamassa selkäkipuja ja pomppimassa tiellä kun käyn lenkillä. Rinnat on, mutta pienet ja ne ei roiku. Seksikin sujuu (ja sitä on usein) kun ei ole jättiperse tiellä, vaan sellainen timmi takapuoli, joka on sen verran muhkea, että mies saa hyvin otteen. Ja kaikkia asentoja voi käyttää, kun molemmilla kunto kestää. Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa.
Siis ei lihavissa ole mitään vikaa, paitsi se, että se on terveydelle haitaksi ja heidän pitäisi itsensä vuoksi laihduttaa, mutta tämä jatkuva naisten ulkonäön nälviminen, että hoikista naisista olisi vain pedarit kiinnostuneita... kyllä sellaisen sanojilla viiraa päässä ja pahasti. Niin että AP, etsi itsesi tasoista seuraa ja jos jos olet alipainoinen, niin ala syömään enemmän ja käymään salilla tai lenkillä. Ei se riitä että on hoikka, että olisi terve, vaan lihastakin pitää olla, vaikka mieluummin sitä on hoikka kuin ylipainoinen.
No mä. Eikö teillä ole yleensä pieni, perinteisessä mielessä kaunis, pylly?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus kahdesta lihavasta ihmisestä toistensa päällä... eikö sinne kilojen alle voi kuolla? Mutta joo, onneksi lihavilla on toisensa.
Huvittaa ajatus kahdesta luuviulusta toistensa päällä. Eikö se satu, kun luut kolisee vastakkain? Mutta joo, onneksi luurangoilla on toisensa.
Ei se, että on hoikka ole sama asia kuin olisi luuviulu tai luuranko. Sinulla on vääristynyt kuva siitä, miltä tervevartaloinen ihminen näyttää. Ei ihmisen kuulu olla omenan muotoinen, vaikka omenat ovatkin terveellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei lihavissa ole mitään vikaa, paitsi se, että se on terveydelle haitaksi ja heidän pitäisi itsensä vuoksi laihduttaa, mutta tämä jatkuva naisten ulkonäön nälviminen, että hoikista naisista olisi vain pedarit kiinnostuneita... kyllä sellaisen sanojilla viiraa päässä ja pahasti. Niin että AP, etsi itsesi tasoista seuraa ja jos jos olet alipainoinen, niin ala syömään enemmän ja käymään salilla tai lenkillä. Ei se riitä että on hoikka, että olisi terve, vaan lihastakin pitää olla, vaikka mieluummin sitä on hoikka kuin ylipainoinen.
Olen terve ja urheilen ahkerasti
Varmasti ja monet!