Pidän nolona köyhää ystävääni, joka laittoi välit poikki.
Ei koskaan pyytänyt rahojani lainaksi, vaikka en olisi tarjonnutkaan. Matkustelen paljon, minulla on rahaa. Voiko se olla syy välien katkaisuun? On kyllä nolo jos näin on. Olen kyllä kysynyt kerran saiko rahansa Kelalta ajoissa.
Kommentit (43)
Huonolaatuinen trollaus. Sinä olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että raha on syynä välirikkoon? Jos ei ole tähän asti haitannut niin miksi nyt? Eiköhän syy löydy jostain ihan muualta...
Koska elintasossamme on iso ero. Omistan talon, osakkeita ym. Olen kotona ja käy siivojia. Ystäväni vuokralla, ei autoa
Joo.
Kuule, toi se syy just oli.
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta kovin rikkaalta, itselläni on toista sataa kiinteistöä ja autoa. Palvelija kantaa minua paikasta toiseen. Tarviikko lainaa poika?
Hejsan Nalle! Hur är du?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ap on nuo osakkeet ja muut hankkinut. Huippukoulutuksella ja rehellisellä työnteolla ja hyvällä palkalla vai ehkä perinnöllä?
Sekä perinnöllä ja hyvällä koulutuksella sekä työnteolla.
Sekä-sanaa ei käytetä kahdesti peräkkäin,et näytä korkeakoulutetulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kerran luokattoman huono. Ei edes säälipojoa voi tästä antaa.
0/5
Et tunne minua alkuunkaan, joten miten voit haukkua minua. Tämäpä on näköjään ongelma, minut nähdään kusipäänä rahojeni vuoksi.
Joo, siitähän se ilman muuta johtuu, eikä tuosta ylimielisestä sävystäsi.
Kuulostat tutulta.
Alkaako nimesi M kirjaimella ja asut Tikkurilassa?
Laitoin välit poikki, koska haukuit perhettäni koko ajan...
Mollasit ja vertailit itseäsi minuun tietämättäsi. Halusin että menisit matkustamaan, jotta joku kertoisi sinulle ilkeytesi ja antaisit anteeksi. Useasti kerroit ettei ole varaa mihinkään ja köyhänä ei osaa mitää ja köyhänä ei voi tehdä mitään. Semmoinen käytös oli häiritsevää. Jos et erittelisi raha määrää ja ymmärrät että olit onnekas, että vanhemmillasi oli töitä ja minun omillani ei, niin onneksi olkoon.
Ei rikasta ole olemassa. Riittää että vanhemmat jää työttömiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet että raha on syynä välirikkoon? Jos ei ole tähän asti haitannut niin miksi nyt? Eiköhän syy löydy jostain ihan muualta...
Koska elintasossamme on iso ero. Omistan talon, osakkeita ym. Olen kotona ja käy siivojia. Ystäväni vuokralla, ei autoa
Niin? Et vastannut kysymykseen, miksi nyt haittaisi jos kerran aiemmin ei ole haitannut? Taidat olla vähän tyhmä kun et luettua tekstiä tuon vertaa ymmärrä. Ehkä hän kyllästyi juuri tuohon yksinkertaisuuteesi ja etsi parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Et vastannut kysymykseen, miksi nyt haittaisi jos kerran aiemmin ei ole haitannut? Taidat olla vähän tyhmä kun et luettua tekstiä tuon vertaa ymmärrä. Ehkä hän kyllästyi juuri tuohon yksinkertaisuuteesi ja etsi parempaa seuraa.
Ajattelen, että on ollut salaa kokoajan kateellinen minulle, mutta ei ole aiemmin pannut välejä poikki.
Kovasti haukutaan ap:ta.
Kuitenkin itse laitoin välit poikki ystävään, jonka elämäntyyli- ja arvot eivät vastanneet mitenkään enää omiani.
Matkustetaan kaiken maailman ökylomilla Dubaissa ja mitä näitä nyt on... shoppaillaan ja kehuskellaan.
Itse en missään tapauksessa halusikaan tuollaista, mutta toisaalta ei olisi varaakaan. Tämä tapaus on alun perin todella köyhästä kodista ja suon toki hänelle tämän arvonnousun.
En vain keksi enää mitään yhteistä. Eli hyvinkin voi olla syynä toisen varakkuus ja sillä pröystäily.
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta kovin rikkaalta, itselläni on toista sataa kiinteistöä ja autoa. Palvelija kantaa minua paikasta toiseen. Tarviikko lainaa poika?
Koulut on ainakin jääneet käymättä : 'tarviikko'. Onko velkaa yhtä paljon kuin niitä kiinteistöjä?
No antakaa ohjeita, miten saan ystäväni takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti haukutaan ap:ta.
Kuitenkin itse laitoin välit poikki ystävään, jonka elämäntyyli- ja arvot eivät vastanneet mitenkään enää omiani.
Matkustetaan kaiken maailman ökylomilla Dubaissa ja mitä näitä nyt on... shoppaillaan ja kehuskellaan.
Itse en missään tapauksessa halusikaan tuollaista, mutta toisaalta ei olisi varaakaan. Tämä tapaus on alun perin todella köyhästä kodista ja suon toki hänelle tämän arvonnousun.
En vain keksi enää mitään yhteistä. Eli hyvinkin voi olla syynä toisen varakkuus ja sillä pröystäily.
Pröystäily kylläkin mutta ei se varakkuus itsessään. Fiksu ihminen ei tee numeroa varallisuudestaan. Se se vasta noloa on jos mikä!
Tuskin saat mitenkään ystävääsi takaisin. Halveksit häntä ja pidät itseäsi ylempänä olevana. Kuka tuollaisen kanssa haluaa olla ystävä. Suhtaudut todella alentuvasti. Hae seuraa kaltaisistasi.
Ystäväsi ei ole nolo eikä köyhä. Ehkä hän on aineellisesti köyhä ja henkisesti rikas, sinä taas aineellisesti rikas jne.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi ei ole nolo eikä köyhä. Ehkä hän on aineellisesti köyhä ja henkisesti rikas, sinä taas aineellisesti rikas jne.
Juuri näin
Kai täällä on muita hyvin toimeentulevia, jotka ymmärtää?
Vaikutat äärimmäisen rasittavalta. Toivotaan, että muutkin kaverisi katkaisevat välit.
Tää on niin selvä provo. Next. Älkää nyt mammat kaikkeen haksahtako!
Mikä tässä oli sellaista, että piti alapeukuttaa?