Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän nolona köyhää ystävääni, joka laittoi välit poikki.

Vierailija
17.07.2017 |

Ei koskaan pyytänyt rahojani lainaksi, vaikka en olisi tarjonnutkaan. Matkustelen paljon, minulla on rahaa. Voiko se olla syy välien katkaisuun? On kyllä nolo jos näin on. Olen kyllä kysynyt kerran saiko rahansa Kelalta ajoissa.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet että raha on syynä välirikkoon? Jos ei ole tähän asti haitannut niin miksi nyt? Eiköhän syy löydy jostain ihan muualta...

Vierailija
2/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ajattelet että raha on syynä välirikkoon? Jos ei ole tähän asti haitannut niin miksi nyt? Eiköhän syy löydy jostain ihan muualta...

Koska elintasossamme on iso ero. Omistan talon, osakkeita ym. Olen kotona ja käy siivojia. Ystäväni vuokralla, ei autoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vain olet niin ärsyttävä ettei hän jaksa sinua?

Vierailija
4/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on viisas ystävä.

Vierailija
5/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko se syy liittyä vaikka tuohon, kun vittuilit hänelle etuuksien maksusta? Mitä luulet, kuule?

Vierailija
6/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pienyrittäjä kuvitteli että naapurin mies ei pidä hänestä kun on ay-aktiivi.Naapuri oli vain sanonut että työllä eikä pomottamalla pitää rahansa ansaita.Tämä pikkuyrittäjä taas meni sossuun kun oli rahat ryypätty ja laskut pinossa.Eikä kyennyt töihin.

Vierailija
7/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän syy ole Ap sinun omassa asenteessasi. Kirjoituksesi perusteella taidat pitää itseäsi parempana ihmisenä, joka todennäköisesti myös näkyy sinusta.

Ei, en ole sinulle kateellinen. Menestyn ihan mukavasti.

Vierailija
8/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varakkuutesi välttämättä ole syy, vaan esim. tympeä, itserakas luonteesi.

Vierailija
9/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko se syy liittyä vaikka tuohon, kun vittuilit hänelle etuuksien maksusta? Mitä luulet, kuule?

En vittuillut, huomasin uutisen että tuet myöhässä niin kysyin onko saanut ajoissa.

Vierailija
10/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet nolo.

Saunantaakse ja kotia kasvamaan 😂

Vierailija
11/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä syynä ystävättömyyteesi on se, että olet pinnallinen tyhjäpäinen ja vielä huono trollaaja?

Mene ensin itseesi ja mieti, haluaistko itsesi kaltaisen ystävän? Sen jälkeen opettele hyväksymään että olet ihan tavallinen keskinkertainen Maija Möttönen eikä sinun tarvitse yrittää kohottaa olematonta itsetuntoasi huonoilla trolleilla keskustelupalstoilla.  Ehkä se ystäväkin vielä joskus sitten löytyisi.

Vierailija
12/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta kovin rikkaalta, itselläni on toista sataa kiinteistöä ja autoa. Palvelija kantaa minua paikasta toiseen. Tarviikko lainaa poika?

Vierailija
13/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se raha olla syynä välirikkoon mutta ei sillä tavalla kuin kuvittelet. Tuskin monikaan laittaa välejä poikki pelkästään siitä syystä että kaverilla on enemmän rahaa, sensijaan monikin laittaa välit poikki sellaisen kanssa joka jatkuvasti puhuu rahoistaan ja elintasostaan saati rehvastelee sillä. Oisko tässä käynyt niin, että ystäväsi kyllästyi sinun juttuihisi?

Vierailija
14/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja,olet varmaan minun entinen ystäväni !

Et ilmeisesti ole vieläkään huomannut kuinka kusi nousi päähäsi yhtä aikaa tilin saldon kanssa? Noh me kaikki muut sen kyllä olemme huomanneet,toivottavasti rahoistasi on sinulle seuran pitäjäksi koska ihmiset sinua ei jaksa kuunnella.

Vierailija
15/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja,olet varmaan minun entinen ystäväni !

Et ilmeisesti ole vieläkään huomannut kuinka kusi nousi päähäsi yhtä aikaa tilin saldon kanssa? Noh me kaikki muut sen kyllä olemme huomanneet,toivottavasti rahoistasi on sinulle seuran pitäjäksi koska ihmiset sinua ei jaksa kuunnella.

Kateellisia olitte vain

Vierailija
16/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran luokattoman huono. Ei edes säälipojoa voi tästä antaa.

0/5

Vierailija
17/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ap on nuo osakkeet ja muut hankkinut. Huippukoulutuksella ja rehellisellä työnteolla ja hyvällä palkalla vai ehkä perinnöllä?

Vierailija
18/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta elämää

Vierailija
19/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kerran luokattoman huono. Ei edes säälipojoa voi tästä antaa.

0/5

Et tunne minua alkuunkaan, joten miten voit haukkua minua. Tämäpä on näköjään ongelma, minut nähdään kusipäänä rahojeni vuoksi.

Vierailija
20/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ap on nuo osakkeet ja muut hankkinut. Huippukoulutuksella ja rehellisellä työnteolla ja hyvällä palkalla vai ehkä perinnöllä?

Sekä perinnöllä ja hyvällä koulutuksella sekä työnteolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi