Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit tällaisesta aviomiehestä?

Vierailija
17.07.2017 |

Kaveeraa pyynnöistäsi huolimatta sinulle räikeän töykeiden naapureiden kanssa, mm. menee istumaan iltaa näiden pihalle.

Jää lasten kanssa odottamaan kaupan pihalle autoon kun menet kauppaan. Hermostuu sillä välin jostain, lähtee mitään ilmoittamatta kotiin, ei vastaa puhelimeen ja jättää sinut pyörimään epätietoisena pakkaseen ostosten kanssa.

Suuttuu kun vanhempasi ovat tuoneet käydessään sinulle Hesarin koska "on mulla itelläkin varaa tilata Hesari jos haluan".

Vaihtaa riitojen yhteydessä yhteisen tietokoneen salasanan ettet pääse käyttämään konetta. Lopulta paljastaa että sana on tyyliin "Ap on hullu".

Haukkuu tekemääsi ruokaa paskaksi jos se on tehty vääränmerkkisestä jauhelihasta.

Siivoat illalla keittiön ja laitat tiskikoneen päälle. Mies jää alakertaan katsomaan telkkaria ja sammuttaa koneen koska se häiritsee. Ei koskaan laita sitä takaisin päälle ja aamulla astiat ovat yhä likaisia.

Saattaa nostaa jääkaapista lämpimään "sinun" ruokiasi, saadakseen tilaa omille jutuilleen.

Joudut aina erikseen pyytämään että hän heräisi viikonloppuna lasten kanssa vaikka käytte molemmat töissä.

Lomamatkalla väentungoksessa vain katoaa ja jättää sinut yksin ilman tietoa minne on mennyt ja milloin tulee.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon miehen olet valinnut puolisoksesi. Aikamoinen kynnysmatto olet.

Vierailija
2/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tapaus ei ikinä päätyisi aviomiehekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla olisi tuollaista aviomiestä.

Vierailija
4/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on Eksyttäjä.

Tämä mies halveksii ja inhoaa kaikkia naisia, myös sinua.

Kun lapset ovat kouluikäisiä, hän alkaa inhota myös heitä ja eksyttää heitä aina kun kykenee. Turvaton ja vaarallinen isä lapsille.

Häivy hyvän sään aikana.

Vierailija
5/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt joku hypoteettinen tilanne, vai onko joku oikeasti tuollaisen ääliön kanssa naimisssa? Itse en katselisi tuollaista hetkeäkään.

Vierailija
6/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä tällaisia miehiä löytyy....No okei eksäni ois voinu olla tällainen tulevaisuudessa, jos suhde olisi jatkunut vuotta pidempään. EIköhän tuo ole aika itsestäänselvää että tuollaista käytöstä en katselisi.

Vierailija
7/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan hirveä.. Onko aina ollut tuollainen vai miksi olet tuollaisen kanssa. Hän ei arvosta tai välitä sinusta kyllä yhtään,...

Vierailija
8/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit, aloittaja, varmaan täältä vertaistukea miehen paheksunnalle ja hänen tekemistensä kauhistelulle. Tosiasia kuitenkin on, että se mikä kauhistuttaa on oma käytöksesi. Miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Miksi annat hänen kohdella lapsia tuolla tavalla?

Vierailija
9/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyl helmen löytäny. Sinuna eroaisin heti ja ottaisin lapset mukaan. 

Vierailija
10/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttaa pissapäätä terveeksi, joten jätä se. Nyt kun vielä tajuat, että tuo käytös ei ole oikein. Kohta olet niin alistettu, että pidät tuota ja pahempaakin väkivaltaa omana syynäsi. Pelasta itsesi ja lapsesi.

Vierailija
11/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun lukee näitä tällaisia niin olisi hauska nähdä aviomiehen tekemä samanlainen lista vaimostaan.

Meinaan eihän kukaan järkevä ihminen ole tuollaisessa suhteessa jos tämänlainen käytös on yksipuolista. Paljon todennäköisempi selitys on, että kaksi urpoa on löytäneet toisensa.

Vierailija
12/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kappale sisäänulos. Mies saa tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa kuin mä.

Mutta miten ihmeessä joku tekee lapsia vielä tuommoisen kanssa? Onko salamarakkaus ja raskaus, kun ei ihminen tuommoiseksi muutu ykskaks häiden jälkeen. Kyllä merkit ovat olleet ilmassa jo seurustelu aikana.

Vierailija
13/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eronnut mutta työstän kokemaani yhä koska tässä oli yksi promille miehen hulluuksista. Mitä enemmän aikaa kuluu, sitä huonommin voin, koska tajuan yhä selvemmin mitä helvettiä elämäni oli.

En voi kertoa tästä oikeasti kellekään koska mies on ulospäin hurmaava eikä kukaan meidät tunteva uskoisi. Kaverinikin aina vain hehkutti miten onnekas minun pitäisi olla moisesta miehestä.

Kiitos kun kommentoitte.

Ap

Vierailija
14/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, ei ollut tuollainen ennen lapsia. Ap

Vierailija
15/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee ihminen. Hyi että, en katsoisi päivääkään tollaista pelleilyä.

Jos esimerkiksi laittaisi astianpesukoneen pois päältä, koska "häiritsee", niin herra on hyvä ja hoitakoon yksinään.

Jos kertaakaan jättäis mut yksin kauppaan, vaikka yhdessä ollaan tultu, niin ai että kuinka olisin vihainen. Kosto ei ikinä ole oikein, mutta kyllä tekisi mieli hänet jättää talvipakkasella yksin kauppaan ja hurauttaa kotiin.

Ja lapset yhdessä hankittu, niin totta hemmetissä niitäkin pitää yhdessä hoitaa.

Tosi törkeetä käytöstä.

Vierailija
16/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun lukee näitä tällaisia niin olisi hauska nähdä aviomiehen tekemä samanlainen lista vaimostaan.

Meinaan eihän kukaan järkevä ihminen ole tuollaisessa suhteessa jos tämänlainen käytös on yksipuolista. Paljon todennäköisempi selitys on, että kaksi urpoa on löytäneet toisensa.

Jep :D "mies vaan jätti minut kaupaan!" totuus, ap itse suutuspäissään katosi eikä vastannut enää puhelimeen, Mies kyllästyi etsimään tuntikausia jne.

Vierailija
17/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep :D "mies vaan jätti minut kaupaan!" totuus, ap itse suutuspäissään katosi eikä vastannut enää puhelimeen, Mies kyllästyi etsimään tuntikausia jne.

Ja kerran unohti laittaa tiskikoneen päälle.

Vierailija
18/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän järki minulla olisi suurennella miehen tekemisiä täällä palstalla. Tietäisittepä miten monesti anelin mieheltä että kertoisi mikä hiertää, miksi hän on niin ilkeä, mitä voisin tehdä että liittomme ja perheemme pelastuisi. Kertaakaan hän ei sanonut mitään.

Ap

Vierailija
19/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistihan tuo on, kun luin nää muutkin APn viestit. Ihan päävikanen jätkä.

Vierailija
20/46 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä syytti minua nalkutuksesta. Olen miettinyt asiaa, ja kyllä minä varmaan nalkutinkin:

-pyysin kymmeniä kertoja ettei haukkuisi vanhempiani ja muuta perhettäni

-pyysin osallistumaan kotitöihin

-pyysin hoitamaan isomman osan edes päiväkotikuljetuksista koska minulla ei ole autoa

-pyysin syömään muun perheen kanssa samaan aikaan

-pyysin ettei puhuisi rumasti puhelimessa ja löisi luuria korvaan

-pyysin että veisi tyhjiä pulloja kauppaan, hänen kun olivat

-pyysin ettei koko perhe-elämämme pyörisi hänen aikataulujensa mukaan

Kerroin usein miten lopussa olen, että en kohta tiedä muuta keinoa kuin erota. Hän suuttui ja syyllisti erolla uhkailusta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän