Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saitko itse päättää missä asennossa synnytät?

Vierailija
17.07.2017 |

Itse en halua missään tapauksessa synnyttää puoli-istuvassa asennossa enkä synnytä. Miten kätilöt suhtautuvat synnyttäjiin, jotka eivät tuossa asennossa halua synnyttää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita synnytystoiveitasi paperille jonka annat kätilölle kun menet synnyttämään. Eli haluatko kipulääkitystä heti vai ei koskaan, ja sit tuo synnytysasentotoive.

Toisaalta, synnytys etenee niin omaa tahtiaan ja haluaan, että siinä ei vauva äidiltä paljon kysele missä asennossa haluaa ulos tulla ja koska.

Vierailija
2/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tarvittiin imukuppia joten asento sen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Saat vaikuttaa. Eri asia jos näyttää että menee jotain pieleen ja täytyy nopsaa saada vauva ulos.

Vierailija
4/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tulee lapset pihalle niin vauhdilla, että viimeksi synnytin käsilläni seisten.

Vierailija
5/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selältäni polvet koukussa. Ei pahemmin kyselty, tays

Vierailija
6/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut asennoista mitään etukäteen puhunut, mutta kätilö ehdotti polviseisontaa ja suostuin heti, kun vaikutti tilanteeseen sopivalta. Oli oikein hyvä asento.

Vierailija
7/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut päättää. Toiveet kirjattiin allas tai jakkara, mutta..

Oli kummassakin sokerivauva epäily ja kätilö saa helpoiten auttamaan, kun synnyttäjä on puoli-istuvassa asennosta.

Vierailija
8/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjannut synnytysjakkaran synnytystoiveisiin, sillä myös mentiin molemmat synnytykset. Kai. En itseasiassa muista jakkaraa toisen synnytyksen ponnistuvaiheessa, ehkä olin vain miehen käsien varassa kyykyssä.. mutta joka tapauksessa, sain päättää asennon. Näin siis Kotkassa.

Vierailija
9/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveeni otettiin huomioon mutta ei lopulta onnistunut kun lapsivesi on vihreää. Tästä on 17 vuotta.

Vierailija
10/10 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysytty haluja eikä toiveita mitenkään. Käynnistys, joka epäonnistui ja lopulta tehtiin sektio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä