Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin krapulaherätys ikinä!

Vierailija
17.07.2017 |

Kertokaa kaikki kamalimmat ja noloimmat krapula-aamunne!
Itse heräsin kerran baari-illan jäljeen vieraan miehen sängystä ja kauhukseni huomasin että olin pissannut alleni. Todella häpeissäni aloin repoä lakanoita sängystä. Mies vain sanoi ettei haittaa, hän kyllä siivoo. Lähdin melko nopeasti pois enkä ole kuullut miehestä sen koomin. Enkä toivon mukaan koskaan enää törmää häneen :D

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tuli herättyä milloin mistäkin paikoista. Pahin oli kyllä kun 18vuotiaana täysin päissään erehdyin lähtemään vanhan ukon matkaan. Harrastettiin seksiä hänen luona ja nukahdin. Aamulla tajusin virheeni. Mies oli varmaan lähemmäs 60 vuotias. Minua oksetti sen jälkeen monta kuukautta pelkkä ajatuskin siitä ukosta jyystämässä minua.

Vierailija
2/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supermenkat lakanoilla, pitkin reisiä ja miehen naamalla. Voin sanoa että oli järkyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla ihan kotisängystä ja huomasin että oon aivan täynnä ruhjeita ja verta on vuotanut. Vaatteet likaiset ja veriset. Ei hajuakaan mitä on tapahtunut yöllä. Olen ilmeisesti kaatutunut, mutta mitään muistikuvaa ei ollut.

Vierailija
4/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena tuli herättyä milloin mistäkin paikoista. Pahin oli kyllä kun 18vuotiaana täysin päissään erehdyin lähtemään vanhan ukon matkaan. Harrastettiin seksiä hänen luona ja nukahdin. Aamulla tajusin virheeni. Mies oli varmaan lähemmäs 60 vuotias. Minua oksetti sen jälkeen monta kuukautta pelkkä ajatuskin siitä ukosta jyystämässä minua.

Ai saaatana, siinä on mies saanut lottovoiton, tuoretta *llua

Vierailija
5/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle KAIKKI krapula-aamut on ihan hirveitä!!

Vierailija
6/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sängyltä oksentanut mahdollisimman hankalaan paikkaan, jonnekin seinän, yöpöydän ja sängyn välisiin railoihin. Todistajia ei onneksi ollut kun juopottelen lähinnä yksinäni. Kuivuneen oksennuksen rippeitä löytyi vielä viikkojen päästäkin.

Ja joo, kaikki krapulaherätykset on kaameita jo sellaisinaan mutta ylimääräistä sotkua/henkistä taakkaa ei enää siihen päälle kaipaisi. :D

Vierailija
7/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena heräsin. Oltiin venekerhon juhannusmöksällä. Ylisiltä en kännissä päässyt pissalle, pissasin sänkyyn ja rappusille. Nykyinen ex-poikaystävä oksensi makuupussiini. Joku vanha mies minut yöllä talutti kuselle. Ammulla oli häpeä niin kova, samalla krapula.

Vierailija
8/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei useinkaan tule krapulaa mutta pahin oli kyllä kerran ulkomailla, kun oli tullut otettua oikein kunnon cocktail-maratoni.

Hangover kesti koķo seuraavan päivän, ja ihme kyllä mitään ei oltu viety vaikka olin talutuskunnossa filmi poikki.

Vierailija
9/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on aamulla muistella edellisillan tapahtumia. Kuinka on pussannut anoppia, kähminyt sukulaisnaisia, repinyt paidan päältään ja uhonnut kuin gorilla. Ai että on aamulla monesti lyönyt itseään päähän ja huutanut itselleen: MIKSI??!

Vierailija
10/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tapasin entisen poikaystäväni joskus kauan sitten, niin hän vei minut baarista kotiinsa. Hän asui vielä vanhempiensa luona. Luultiin että hänen vanhemmat ei ole kotona. Mentiin poikaystävän huoneeseen ja harrastettiin melko äänekästä seksiä. Vessassa käydessään poikaystäväni huomasi että vanhemmat ovat nukkuneet (tuskin) makuuhuoneessaan koko ajan. Aamulla oli todella noloa mennä aamupalalle tapaamaan ekaa kertaa appivanhempia! HUH

Vierailija
11/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omia kokemuksia, mutta olen joskus miettinyt että mikä olis pahin paikka herätä krapuloissaan. Varmaan just jossain vieraalla paikkakunnalla, keskellä peltoa, alasti ja ilman mitään käsitystä miten on sinne joutunut :D

Vierailija
12/30 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saaatana, siinä on mies saanut lottovoiton, tuoretta *llua

Joo tosi sankari, käyttänyt hyväkseen kännistä nuorta. 

Vierailija
13/30 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin oli Kanarian lomalla vietetyn vikan illan jälkeinen aamu 18-vuotiaana. Oltiin exän kanssa saavuttu hotellille 4-5 aikaan, sen muistan. Lento lähti klo 8 ja katsoin kelloa krapulapöhnissäni vasta klo 7. Kuulemma meidän oveenkin oli koputeltu. Myö vedetty sikeitä siellä vailla murheen häivää.. Tuli "pieni" äkkilähtö ja osa tavaroista jäi hotellille. Kerettiin onneksi koneeseen kun taksikuski painoi 180 lasissa, kentälle matkaa 60km. Koneessa oksensin koko matkan ajan, ainoastaan teetä sain alas. Hyi heeelekkari. Nyt hyvä muisto ja oppi ettei enää ikinä darrassa koneeseen :'D

Vierailija
14/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaana huonoitsetuntoisena harrastin seksiä 50-vuotiaan miehen kanssa, luulin etten saisi parempaa. Kaksi vuotta myöhemmin se karmii vieläkin ja luultavasti vielä lopun ikäni. Yyööökk. Vaihtaisin kokemuksen mielummin vaikka ryöstetyksi tulemiseen kännissä.

Vierailija
15/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pitkästä aikaa baarissa mimmien kanssa, ja tuli ihan kunnolla otettua. Tapasin oikein kivan poitsun, joka sanoi olevansa lomalla ihan toiselta paikkakunnalta. No, hän oli parikymmentä vuotta nuorempi, ja sellainen huomio tuntui hienolta, varsinkin, kun ex oli ottanut nuoremman. No, mentiin hänen vanhempien taloon ja naitiin, ku eläimet. Aamulla aamupalapöydässä istui n. minun ikäinen opettajani. Olin siis aikuispuolella opiskelemassa uutta ammattia. Meinasin kuolla silloin, mutta myös seuraavalla tunnilla koulussa...

Vierailija
16/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraasta kaupungista putkasta...mukana vain ylläolevat vaatteet ja visa electron...kaikki muu katosi. Haavoja ja mustelmia kaikkialla, pään olin lyönyt vissiin portaaseen. Heikotti, itketti, sattui ja ahdisti. Vaatteetkin olivat mudassa.

Vierailija
17/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla muistamatta loppuillan yksityiskohtia aivan ihanan treffikumppanin luota johon olin vakavasti ihastunut. Olimme jo tavanneet muutaman kerran. Ekana näen hänet istumassa sohvalla outo ilme naamallaan täysissä pukeissa. Tajuan että jotain pahaa on tapahtunut. Nousen ja menen ekana vessaan. Olen oksentanut sinne pitkin poikin. Maailman kauhein hävetys. Siivoan jälkeni niin hyvin kuin voin, vaikkei se ole kovin helppoa. Pukeudun  nopeasti. Pyydän anteeksi. Mies sanoo että tidner on vilkkunut puhelimessani siinä lattialla koko yön. Pahoittelen ja  sanon että siellä on ollut vain jotain juhlapäiväntoivotuksia. Minua hävettää ansaitusti. Hän sanoo että saan anteeksi mutta pahoitellen katoan paikalta mahdollisimman nopeasti. Voisi luulla ettei hänestä enää kuulunut, mutta tapasimme vielä ihanilla treffeillä tämän jälkeenkin. Stoori myös teksteissäni viime vuoden puolella. 

Lisäksi noloa oli kun edellisen suhteen alkaessa joskus ollessanoi lähes teini tapasin tulevan kumppanini baarissa ja hän ehdotti että menisimme hänen luokseen. Jostain syystä suostuin vaikken yleensä tee sellaista. Menemme taksilla paikalle ja kauhistun kun tajuan että se on hänen vanhempiensa talo. Mutten voi perääntyä enää. Hiivimme sisään ja yhtäkkiä joku räväyttää valot päälle. Hänen äitinsä on valvonut odottamassa poikaansa baarista. En osaa sanoa mitään muuta kun hei ja hyvää yötä kun menemme nukkumaan. Aamulla häippäsin ennen kuin kukaan herää. No hänestä tuli sittemmin aivan ihana anoppiehdokas vuosikausiksi. 

Vierailija
18/30 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 25-vuotiaana vielä aika humalassa jonkun about 50-vuotiaan miehen kämpiltä, ei mitään muistikuvia ja hirveä paniikki iski. Löysin olkkalaukkuni ja kenkäni ja juoksin ulos peläten, että mies herää jaa vaatii jäämään. Juoksin ulkona jonkun aikaa kunnes älysin, että olin entisellä kotialueellani, onneksi kuitenkin kotikaupungissa, mutta jokunen kilometri kotimatkaa oli. Kännykkä oli mukana ja näin, että kello oli n.3:00 yöllä ja menin ihan paniikkiin. Syksyisin yöllä on kylmä, kun yllä on hame ja toppi. Siinä vaiheessa en edes jaksanut miettiä miehen luo jäänyttä takkiani. Pitäkööt!

Pääsin autotien viereen, josta olisi sitten johtanut matka pyörätielle, josta mulla olisi oikeasti mennyt siinä kunnossa aika hyvä aika päästä kotiin. Itkin siinä hetken ihan epätoivoisena katsellen suuntaan ja toiseen, kun kohdalleni jostain onnenkantamoisesta pysähtyi auto! Suht. nuori mieskuski nousi ulos ja kysyi mikä on. Yritin kännissä sopertaa, että pitää päästä kotiin samalla itkien. No mies auttoi mut kyytiin ja sain kuin sainkin kerrottua, missä päin asun ja vielä osoitteenkin jotenkin, että hän sai sen navigaattoriin. Mies varmasti huomasi olemuksestani, että ei ollut ihan normi baari-ilta takana ja kysyi, haluaisinko sittenkin mieluummin lääkärin kautta. En tosiaankaan halunnut, halusin vain kotiin. Mies ajoi mut kotipihaani ja vielä siinä kysyi, että olenko ihan varma, etten halua tarkastettavaksi. Kysyi, onko mulle tehty jotain. Vastailin vain ei, ei ja kysyin, paljonko olen velkaa kyydistä. Mies naurahti että kunhan nyt vain pääset kotiin turvassa. Jätin kuitenkin lähtiessäni ryppyisen, nyrkissäni säilyttäneeni vitosen setelin penkille ja äkkiä suljin auton oven ja juoksin kotiovelle. Auto lähti pihasta ja vasta silloin huomasin laukkua penkoessani että voi helvetti: avaimet! Ne oli siellä takin taskussa, joka jäi vanhemman miehen luo!! Hetken taas mietin, että mitä helvettiä, mutta pakko oli soittaa vartija avaamaan ovi. Onneksi myös lompakko oli laukussa, joten kykenin maksamaan oven avauksen.

Aamulla oli v***n kiva herätä ja miettiä, että sinne meni laukku ja avain. Soittelin baariin, jossa olin ollut. Useammankin kerran, kun ajattelin että mies olisi fiksuna vienyt takkini sinne. Eipä löytynyt. Kävin läpi löytötavaratoimiston, poliisin ja kaikki mahdolliset, mutta sille tielle jäivät. Onneksi oli vara-avain kotona. Meni lukot vaihtoon. Kun enhän minä tietenkään muistanut ollenkaan, mistä päin olin lähtenyt tuolloin yöllä juoksemaan, tai mieltä mies näytti, jotta oisin edes voinut stalkkailla siellä baarissa joskus.:P

Voin ihan helposti ja äärimmäisen rehellisesti sanoa, että tuo aamu oli karmein krapulaherätykseni! Hävettää ja ketuttaa vieläkin kuin pientä oravaa. Tai oikeastaan vähän isompaakin oravaa.

Mutta luojan kiitos sille miehelle, joka kyyditsi mut kotiin. Koska ulkona oli tosi kylmä. Hitto, oispa ollut jännä nähdä mitä olisi käynyt, jos oisin sammunut kotiin kävellessä tien viereen...

Kyllä, olen viisastunut himpun verran tuon jälkeen...

Vierailija
20/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen putkassa. Ei ollut tyylikästä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme