Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin krapulaherätys ikinä!

Vierailija
17.07.2017 |

Kertokaa kaikki kamalimmat ja noloimmat krapula-aamunne!
Itse heräsin kerran baari-illan jäljeen vieraan miehen sängystä ja kauhukseni huomasin että olin pissannut alleni. Todella häpeissäni aloin repoä lakanoita sängystä. Mies vain sanoi ettei haittaa, hän kyllä siivoo. Lähdin melko nopeasti pois enkä ole kuullut miehestä sen koomin. Enkä toivon mukaan koskaan enää törmää häneen :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus nuorena tuli herättyä milloin mistäkin paikoista. Pahin oli kyllä kun 18vuotiaana täysin päissään erehdyin lähtemään vanhan ukon matkaan. Harrastettiin seksiä hänen luona ja nukahdin. Aamulla tajusin virheeni. Mies oli varmaan lähemmäs 60 vuotias. Minua oksetti sen jälkeen monta kuukautta pelkkä ajatuskin siitä ukosta jyystämässä minua.

Ai saaatana, siinä on mies saanut lottovoiton, tuoretta *llua

'

Sitä kelpaa muistella kiikkustuolissa ja kehuskella palvelutalon muille papoille.

Vierailija
22/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaduin ja löin, pääni ja söin, liika ja voin, huonosti join, viinaa ja sain, turpiini kai, sitten alkoi vaikeudet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin pitkästä aikaa baarissa mimmien kanssa, ja tuli ihan kunnolla otettua. Tapasin oikein kivan poitsun, joka sanoi olevansa lomalla ihan toiselta paikkakunnalta. No, hän oli parikymmentä vuotta nuorempi, ja sellainen huomio tuntui hienolta, varsinkin, kun ex oli ottanut nuoremman. No, mentiin hänen vanhempien taloon ja naitiin, ku eläimet. Aamulla aamupalapöydässä istui n. minun ikäinen opettajani. Olin siis aikuispuolella opiskelemassa uutta ammattia. Meinasin kuolla silloin, mutta myös seuraavalla tunnilla koulussa...

Ei jestas tää on kingi!!!:DDD

Vierailija
24/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uuden vuoden heila, joka ei tajunnut lähteä kotiinsa ilman eri ilmoitusta. Todella laimeeta verrattuna näihin jo kirjoitettuihin. Toinen kerta olin messuilla pääkassana ja koko yö piti juhlia, mutta siitäkin selvitty.

Vierailija
25/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän lienee, mitään erityisen pahaa kun ei ole vuosien varrella sattunut kun en juuri juo itseltäni muistia tms. Kaipa se kun yöllä kaatumisesta tulleet haavat paljastuivat odotettua pahemmiksi äidin sairaanhoitajasisaren vilkaistessa, pieni hiekoituskivi kämmenen sisässä :D

Vierailija
26/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jatkoilla ihan tutulla porukalla, mulle ja avomiehelle laitettiin patja lattialle. Heräsin aamulla perse paljaana ja tietenkin ilman peittoa.. oltiin vissiin sitten siinä wc:n lähellä olevalla patjalla touhuttu.. toivottavasti kukaan ei käynyt vessassa tai keittiössä kun vielä nukuin.

Vierailija
27/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin ryyppyillan jälkeen spermat suupielillä ja 10mk kädessä.

Kiltti mies kun maksoi :)

Vierailija
28/30 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana, noin 23-vuotiaana kävi näin. Menin iltaa viettämään parhaan kaverini kanssa ensin baariin, sitten paikalliseen opiskelijoiden suosimaan yökerhoon. No, kaverini löysi jossain vaiheessa miesseuraa ja keskittyi kuhertelemaan tämän kanssa, joten minä sitten aloin kiskoa juomia ihan kunnolla. 

Muistikuvat illalta on vähäiset. Muistan vitutuksen ja nopean juomisen. Sen että huimasi. Jossain vaiheessa muistan jutelleeni autoista jonkun amisjätkien kanssa, väitelleeni kiihtyneenä mikä merkki ja malli on paska ja mikä hyvä. Mitään en aiheesta tiedä mutta viinahan tekee viisaammaksi, ainakin omasta mielestä. Muistan myös että päätin, että tänä iltana aion saada, ja saada kunnolla. Muistan lähteneeni porukan mukaan autolla jonnekin jatkoille.

Seuraava muistikuva on, että herään aamulla asunnosta, jossa lojuu siellä täällä vähäpukeisia tai alastomia miehiä ja naisia. Mulla on jalassa vain saapikkaat, muuten olen alasti. Reisilläni on ilmeisesti spermaa. Vieressäni makaa sammuneena tai unessa ihan komea mies alasti. Paha aavistus on, että olen osallistunut orgioihin vähän useammankin kuin yhden kanssa, niin kova oli kännissä uho ja kiima ollut että tänään saan huolella! Hävettää, haluan pois. Kerään vaatteeni ja lähden hipsimään etsien ovea, toivoen ettei kukaan pysäytä minua. Sohvalla makaa mies jolla on keskiolutpullo työnnettynä kaula edellä peräsuoleen. 

Pääsen ihan rauhassa ulos, ja huomaan olevani jossain meren rannalla. En tiedä yhtään kuinka kauas autolla tultiin, mutta eihän siinä oikein auta kuin alkaa kävellä. Onneksi tajuan jossain vaiheessa, että olen vain Ruissalossa, en missään vieraalla paikkakunnalla... Mutta juuri kun ajattelen soittaa taksin, huomaan että käsilaukkuni on ilmeisesti jäänyt baariin, joten ei ole puhelinta eikä rahaa. Olo on kammottava niin henkisesti kuin fyysisesti. SIinä sitten kävelen melkoisen matkan toiselle puolelle kaupunkia ylioppilaskylään, enkä edes harkitse kyydin pyytämistä. Hävettää liikaa, toivon ettei kukaan edes huomaa minua kun bilevaatteissa, korkokengät kädessä tarvon pitkin tienvarsia. 

Ainoa hyvä puoli tässä oli, että en tullut raskaaksi enkä saanut sukupuolitautia. Ja kun seuraavana iltana kävin yökerhosta kyselemässä onko sinne jäänyt käsilaukku, se löytyy ja siellä on avaimeni, puhelimeni ja lompakkoni.

Vierailija
29/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
30/30 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin putkasta. Olin nukkunut kyljelläni muovipäällysteisellä keltaisella patjalla, ja kun yritin nostaa päätäni, huomasin että ohimoni oli liimautunut kiinni patjaan. Olin lyönyt pääni johonkin, ja ohimosta vuotanut veri oli hyytynyt pään ja patjan väliin liimaksi. Sain pääni irti patjasta aiheuttamatta suurempaa verenvuotoa, mutta rumat tahrat siihen jäi. Kai se patja pesuun meni ennen seuraavaa asiakasta.

Oli vielä aikainen aamu, ja jouduin odottelemaan pari tuntia ennen kuin poliisi saapui päästämään minut matkoihini. Tässä yhteydessä kuulin, että minut oli poimittu kyytiin kadulta makaamasta kaupungin keskustasta talvipakkasilla. Ehkä olin kaatunut siihen ja lyönyt pääni katuun. Filmi loppuu illan osalta siihen, kun olin vielä baarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi