Onko rumemmallakin miehellä enemmän mahiksia naisiin vielä yliopistossa?
Olen parikymppinen mies aloittamassa yliopistossa. Olen rumahko mies eli siis sen näköinen että rehellisesti kukaan nainen ei varmaan viehättyisi minusta ainakaan pinnallisella tavalla. Tähän asti en ole tapaillut vielä yhtään naista ja olisin vielä neitsytkin ellen olisi 18 - vuotissyntymäpäivänä ostanut kerran seksiä kokeillakseni sitä lomamatkalla. Miten on ? Onko yliopiston naiset minkälaisia vai jatkuuko sama meininki lukion tavoin että tytöt Tapailevat vain koulun komistuksia? En siis sinne mene siksi että saisin naisia täysin tietenkään mutta olisihan se aika mahtavaa jos edes yhden naisen saisi.
Kommentit (53)
Huvittaa tämä venäläisten ja ukrainalaisten vetäminen kostotoimenpiteenä asiaan. Ihan kuin venäläiset naiset olisivat innolla otattamassa jotain narukäsi-opiskelijapoikaa 😃. Tai ainakaan mistään muusta syystä kuin kupatakseen tältä opintolainaa, mutta ilmeisesti ulkomaalaisten lompakkoloisiminen ei haittaa 😃😃.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes yhden naisen saisi, kirjoittaa aloittaja. Vaikka mies on ruma, silti yksi nainen olisi ilmeisesti se tylsin vaihtoehto, vaikka parempi kuin ei mitään. Edes rumuus ei näköjään kasvata miesten moraalia tai luonnetta.
On jotenkin hassua miten rumia ihmisiä pidetään hyvännäköisiä parempina tyyppeinä. Kauniita naisia pidetään ylimielisinä bitcheinä ja komeita miehiä renttuina. Kumma kyllä usein niillä rumilla miehillä on ollut myös vastaavasti rumat luonteet. Esim. Yksi entinen kaveripoikani joka oli suoraan sanottuna järkyttävän ruma kääpiö arvosteli ja haukkui jatkuvasti naisten ulkonäköä ja juorusi seläntakana kaikista kavereistaan. Hän myös haaveili olevansa super suosittu naistenkaataja ja julisti että hänelle kelpaa vain silareilla varustetut mallikaunottaret. Sitten hän valitteli kun ei löydä tyttöystävää vaikka on niin herrasmies ja mukava tyyppi. Käsittämättömintä tässä tapauksessa on se että vaikka tuo tyyppi käyttäytyi kuin limanuljaska ihmiset hyväksyivät sen täysin ja jopa säälivät häntä kun hän ei löydä kunnon tyttöystävää. Luulen että jos jollain hyvännäköisellä miehellä olisi vastaavat jutut, häntä ei säälittäisi vaan pidettäisiin kusipäänä.
Noh, tietysti jokaisella meillä on oma makumme. Mutta ainakin itse olen huomannut viehättyväni monennäköisistä miehistä, eikä pituus tai kasvot läheskään aina ole se tekijä miksi mies on mielestäni komea. Olen siis akateeminen, naimisissa oleva nainen. Nuorena lukiolaisena ja yliopisto-opiskelijana huomasin olevani aika suosittu nuorten miesten silmissä, mutta se ei tarkoita sitä, että olisin valinnut oman puolisoni sen perusteella kuka miehistä on kaikkein komein ns. stereotypisessä mielessä. Puolisossani arvostan eniten empaattisuutta, nerokasta huumorintajua (itse en ole lainkaan veroisensa vitsinkertoja, mutta mieheni jutuista viehätyn ina uudelleen), älykkyyttä (käymme jatkuvasti monipuolisia keskusteluja meitä molempia kiinnostavista aiheista) ja toisaalta myös käytännöllisyyttä (todella hyvä esim. rakentamisessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, missä tiedekunnassa opiskelet. Jos humanistisessa, jossa on 90% naisia, ovat mahdollisuutesi suuret. Jos taas menit teknilliselle tai muualle, jossa naisten osuus on n. puolet tai vähemmän, niin minulla on sinulle huonoja uutisia...
Ei se ihan mene näin. Naiset osaavat valita miehen myös muista tiedekunnista/tinderistä
Totta myös, mutta oman kokemukseni mukaan kaikille miehille löytyi kumppani tiedekunnasta, jossa opiskeli n. 95% naisia. Jopa niille rumemmille. Tämä johtui siitä, että nämä miehet pyörivät jatkuvasti naisten seurassa, jolloin monet naiset tutustuivat näihin miehiin. Kohtaamisia naisten kanssa syntyi siis opiskeluaikana paljon. Yleensä tinderissä ja bileissä tutustuminen jää pintapuoleiseksi, jolloin ollaan hieman vaativampia kumppanin suhteen. Moni nainen haluaa kumppanikseen sen tutun ja turvallisen miehen, joka on jo osoittanut luonteensa hyvät puolet.
Hankala uskoa, että porukkaan mahtuu edes yhtä oikeasti rumaa miestä, jos vain 5% on miehiä. Meillä naisia oli noin 70% ja näistä suurin osa pariutunut muun kuin oman alan opiskelijan kanssa. Kohtaamisia mullakin syntyi paljon, mutta ei näistä syntynyt kaveria kummempaa
Sori mutta koska haluan olla rehellinen niin tulet todennäköisesti pettymään jatkossakin. Yliopistossa olevat naiset ovat kuitenkin vielä nuoria komeista miehistä kiinnostuvia ja tietävät että vientiä riittää että voi miehensä valita. Kannattaa ehkä muuhun keskittyä jos oikeasti on ruma sillä mahdollisuuksia naisiin ei vaan ole. Yliopistossa kuitenkin tapaa ystäviä ja esimerkiksi pilveä saa aika helposti. Kun ei kannata naisten takia lähteä juhlimaankaan niin voi poltella ystävien kesken aivan hyvin elokuvia katsoessa
Vielä on ap aikaa käydä plastiikkakirurgilla ennen koulun alkua. Jos siis vaikka kasvoissa on vikaa tai hiukset ovat lähteneet niin todellakin kannattaisi jos vaan rahaa riittää. Tottakai sillä ulkonäöllä on väliä miten ne opiskelija naiset sinuun suhtautuu siellä
Pahalta näyttää kyllä. Yliopisto on täynnä kauniita naisia ja siksi liian tasokkaita rumalle miehelle
Mä olen ollut ylipainoinen koko aikuisikäni. Yliopistolla kukaan ei koskaan katsonutkaan minuun päin. M39
Ei kyllä ole mahkuja. Ruma on ruma myös yliopistolla eikä kukaan nainen rumasta haaveile :(
Aviomiesmateriaalia olevat yliopistomiehet ovat yleensä neitsyitä tuossa iässä. Maksettu seksi tiputtaa sinut kyllä pois tästä porukasta. Ulkonäkö ei niinkään, koska fiksut naiset etsivät fiksua, eivät ensisijaisesti komeaa miestä.
Miksi ei teille rumille miehille kelpaa ruma nainen? Onko aina pakko haaveilla niistä megabeibeistä, ja sitten kun sellaista ei saa, itkeä sinkkuutta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei teille rumille miehille kelpaa ruma nainen? Onko aina pakko haaveilla niistä megabeibeistä, ja sitten kun sellaista ei saa, itkeä sinkkuutta?
Kelpaisi kyllä, mutta olen heille väärällä tavalla ruma
Totta myös, mutta oman kokemukseni mukaan kaikille miehille löytyi kumppani tiedekunnasta, jossa opiskeli n. 95% naisia. Jopa niille rumemmille. Tämä johtui siitä, että nämä miehet pyörivät jatkuvasti naisten seurassa, jolloin monet naiset tutustuivat näihin miehiin. Kohtaamisia naisten kanssa syntyi siis opiskeluaikana paljon. Yleensä tinderissä ja bileissä tutustuminen jää pintapuoleiseksi, jolloin ollaan hieman vaativampia kumppanin suhteen. Moni nainen haluaa kumppanikseen sen tutun ja turvallisen miehen, joka on jo osoittanut luonteensa hyvät puolet.