Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rumemmallakin miehellä enemmän mahiksia naisiin vielä yliopistossa?

Vierailija
17.07.2017 |

Olen parikymppinen mies aloittamassa yliopistossa. Olen rumahko mies eli siis sen näköinen että rehellisesti kukaan nainen ei varmaan viehättyisi minusta ainakaan pinnallisella tavalla. Tähän asti en ole tapaillut vielä yhtään naista ja olisin vielä neitsytkin ellen olisi 18 - vuotissyntymäpäivänä ostanut kerran seksiä kokeillakseni sitä lomamatkalla. Miten on ? Onko yliopiston naiset minkälaisia vai jatkuuko sama meininki lukion tavoin että tytöt Tapailevat vain koulun komistuksia? En siis sinne mene siksi että saisin naisia täysin tietenkään mutta olisihan se aika mahtavaa jos edes yhden naisen saisi.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä nyt jotain Halla-ahoa, eipä ole hänenkään parisuhdettaan millään ulkonäöllä hankittu.

Öh Halla-ahohan on ikäisekseen ihan hyvän näköinen. Normaalipainoinen, ei lyhyt ja naamasta tavis

Vierailija
22/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikenlaisten miesten on paljon helpompi pariutua yliopistossa kuin sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sun sosiaalisista taidoista. Eli älä mieti ulkonäköäsi vaan tavoitteitasi, kiinnostuksenkohteitasi. Toki yliopistossa minusta sosiaaliset ympyrät voi olla hankalia, ihmiset klikkiytyy heti alussa eli samat neuvot sulle kuin kaikille heti alussa, yritä mennä mukaan ainejärjestöön yms. harrastustoimintaan, yritä kaverustua sekä miesten että naisten kanssa. Tutustut ihmisiin, jos olet kiinnostunut, kiinnostava ja huomaavainen.

Ei se riipu sosiaalisista taidoista. Ei nainen kiinnostu rumasta miehestä, vaikka tämä olisi miten sosiaalisesti lahjakas. Toki sosiaalisilla taidoilla saa kavereita ja taidot ovat muuten elämässä tärkeitä, mutta ei ne saa seksuaalista kiinnostusta heräämään naisessa

No parempi olla kuitenkin ruma, jolla on suosiota ja kavereita, kuin yksinäinen ruma. Rumuus on suhteellista, olen valmis kyseenalaistamaan nyt ap:nkin rumuuden vielä, kun en ole häntä nähnyt.

On toki, mutta ei kannata odottaa, että sosiaalisena saisi naista. Yliopistoajasta tulee tietysti mukavampi, kun on tuttuja

Vierailija
24/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olis pitäny olla aktiivisempi jo ylä-asteella. Sillon jo kaikilla meidän luokan pojilla oli tyttöystävät. Nyt alkaa olla jo myöhästä enään mitään naisia miettiä. Yliopistolla ne haistaa että oot jälkeen jäänyt naisasioissa. Kannattaa keskittyä ihan muihin juttuihin.

Jos nuo ihmiset eivät tunne sinua entuudestaan, niin voit lähteä eri asenteella ja he saavat sinusta eri kuvan kuin mikä sinusta on ollut aiemmin. Se, että ei ole saanut seksiä aiemmin ei tarkoita, että olisi automaattisesti mitenkään epäsosiaalinen. Kun ikää tulee lisää, niin ulkonäön merkitys vähenee ja luonne alkaa merkitsemään enemmän. Toki ulkonäköllä on silti aina kohtalaisen suuri painoarvo ja kaikki riippuu siitä, että kuinka ruma ja millä tavalla ruma mies on. Jos on ruma ja pienikokoinen, niin on aika hankalassa tilanteessa. Isokokoinen mies voi kiinnostaa joitakin naisia rumasta naamasta huolimatta, koska on kuitenkin kooltaan miehekäs.

Turha näitä asioita on kuitenkaan paljon etukäteen kysellä ja siten luoda itselleen ennakkoasenteita, jotka ainoastaan jarruttavat menoa. Yrittää vain antaa itsestään sopivan ulospäinsuuntautuneen ja itsevarman kuvan ja mennä juttelemaan naisille ja koittaa katsella naisten reaktioita. Jos tuntuu, että nainen ei ole kiinnostunut, niin ei vie sitä keskustelua erottiseen suuntaan, mutta antaa kuitenkin itsestään kuvan hyvänä tyyppinä, jolloin naisella ei ole sinusta pahaa sanottavaa jos vaikka joku hänen kaverinsa olisi sinusta kiinnostunut. Eli sosialisoi ihmisten kanssa muutenkin kuin iskumielessä. Se antaa sinusta rehellisen kuvan ja tekee sinusta myös helposti lähestyttävän jos joku on sinusta kiinnostunut. Se viestii myös itsevarmuudesta, joka on naisten mielestä lähes yhtä seksikästä kuin ulkonäkö. 

Vierailija
25/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Ei ne mieleisiä ole kuitenkaan, vaikka löytyisikin naisia.

http://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/340697-yliopiston-miesopis…

:-DDD

Ei saakeli, tää artikkeli on kyllä aivan kullan arvoinen. :-D

"Naiset on niin pinnallisia ja nirsoja yhyy". Vai miten se menikään..

26/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu sun sosiaalisista taidoista. Eli älä mieti ulkonäköäsi vaan tavoitteitasi, kiinnostuksenkohteitasi. Toki yliopistossa minusta sosiaaliset ympyrät voi olla hankalia, ihmiset klikkiytyy heti alussa eli samat neuvot sulle kuin kaikille heti alussa, yritä mennä mukaan ainejärjestöön yms. harrastustoimintaan, yritä kaverustua sekä miesten että naisten kanssa. Tutustut ihmisiin, jos olet kiinnostunut, kiinnostava ja huomaavainen.

Ei se riipu sosiaalisista taidoista. Ei nainen kiinnostu rumasta miehestä, vaikka tämä olisi miten sosiaalisesti lahjakas. Toki sosiaalisilla taidoilla saa kavereita ja taidot ovat muuten elämässä tärkeitä, mutta ei ne saa seksuaalista kiinnostusta heräämään naisessa

No parempi olla kuitenkin ruma, jolla on suosiota ja kavereita, kuin yksinäinen ruma. Rumuus on suhteellista, olen valmis kyseenalaistamaan nyt ap:nkin rumuuden vielä, kun en ole häntä nähnyt.

Tämä on kyllä totta. Mielummin todella pelkästään ruma kun yksinäinen sekä ruma. Tiedän tämän kokemuksesta. Minulla ei ole koskaan ollut naissuhteita koska olen ruma. Rumana minulla oli kuitenkin ystäviä ja olin aika suosittu muuten paitsi naisten keskuudessa. Siinä vaiheessa kun aloin kaljuuntua niin näytin jo niin rumalle että häpeilin (vieläkin ) asiaa ja en halunnut näyttäytyä missään. Otti niin kiville hyväksyä elämä ihan oikeasti ilman yhtään naista että masennuin todella pahasti ja jäin omiin oloihin ja menetin ystäväni. Nyt olen sekä ruma että yksin. En tiedä paraneeko tämä enää tästä mutta ei kannata tehdä samaa virhettä kun minä vaikka ei se täysin minun omasta halusta ollut kiinni. Ja siinä vaiheessa kun naisen kaipuu on todella kova niin ostat vaikka seksiä ja lääkitset sitä että et masennu täysin ja menetä kaikkea.

Vierailija
27/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä nyt jotain Halla-ahoa, eipä ole hänenkään parisuhdettaan millään ulkonäöllä hankittu.

Öh Halla-ahohan on ikäisekseen ihan hyvän näköinen. Normaalipainoinen, ei lyhyt ja naamasta tavis

Halla-aho on huono esimerkki näköjään, koska on nuorena ollut ihan kivannäköinen:

http://nuptiae.halla-aho.com/pics/varikuva.jpg

Mutta keksin esimerkiksi tyypistä, joka on niin introvertti, että naiset ei välttämättä ole parveilleet ympärillä.

Vierailija
28/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Tämä on naisen näkökanta. Yliopisto karsii ne suuremmat pöhköt kanat  pois jotka pitää valtaa ylä-asteella/lukiossa. Ne menee AMK. Menet sinne yliopistoon. Osallistut aktiivisesti erillaisiin kerhoihin (viininmaistelu, urheilu, valokuvaus, veneily, impro-teatteri jne). Teet itsestäsi aktiivisen/iloisen/puheliaan tyypin. Etsit koulun ulkopuolelta jonkun urheilu harrastuksen josta innostut (golf, juoksu, pyöräily jne). Liityt paikaliseen urheilukerhoon. Hengaat näiden tyyppien kanssa, koska seura tekee kaltaisekseen=urheilullinen, iloinen, hyvin voiva.. Käyt salilla jotta et ole täysin kukkakeppi mies. Katsot mitä ruokaa syöt. Vaalennat hampaasi, käy kunnon kampaajalla. Pukeudut siististi, hyvin istuviin vaatteisiin. Käyt vähän yliopiston kautta maailmalla vaihto-opiskelemassa. Kartutat kielitaitoasi. Et voi enää olla ruma tämän jälkeen:) Ennenkaikkea siis kehität persoonaasi ja muokkaat ulkonäköäsi. Naiset ottavat ennemmin mukavan ja iloisen rumemman miehen kuin kiiltokuvamiehen joka on tökerö ja omaan napaansa katsova uuno. Voit siis jopa saada pari kertaa omaa tasoasi kauniimman naisen kun sinulla on mukava persoona.

Vierailija
29/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä myöskään sivusuhdetta.

30/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai! Tämä on naisen näkökanta. Yliopisto karsii ne suuremmat pöhköt kanat  pois jotka pitää valtaa ylä-asteella/lukiossa. Ne menee AMK. Menet sinne yliopistoon. Osallistut aktiivisesti erillaisiin kerhoihin (viininmaistelu, urheilu, valokuvaus, veneily, impro-teatteri jne). Teet itsestäsi aktiivisen/iloisen/puheliaan tyypin. Etsit koulun ulkopuolelta jonkun urheilu harrastuksen josta innostut (golf, juoksu, pyöräily jne). Liityt paikaliseen urheilukerhoon. Hengaat näiden tyyppien kanssa, koska seura tekee kaltaisekseen=urheilullinen, iloinen, hyvin voiva.. Käyt salilla jotta et ole täysin kukkakeppi mies. Katsot mitä ruokaa syöt. Vaalennat hampaasi, käy kunnon kampaajalla. Pukeudut siististi, hyvin istuviin vaatteisiin. Käyt vähän yliopiston kautta maailmalla vaihto-opiskelemassa. Kartutat kielitaitoasi. Et voi enää olla ruma tämän jälkeen:) Ennenkaikkea siis kehität persoonaasi ja muokkaat ulkonäköäsi. Naiset ottavat ennemmin mukavan ja iloisen rumemman miehen kuin kiiltokuvamiehen joka on tökerö ja omaan napaansa katsova uuno. Voit siis jopa saada pari kertaa omaa tasoasi kauniimman naisen kun sinulla on mukava persoona.

Jos on oikeasti ruma kuten minä niin ei siinä vaan mitkään keinot enää auta. Olen esimerkiksi kalju, ruma naamasta ja lyhyt että ulkonäköä olisi siis ainakin minun mahdotonta parantaa. Toivottavasti ap ei ole yhtä ruma

Vierailija
31/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene sinne yliopistolle naiset mielessä.

Vierailija
32/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
33/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista vastauksista oli ihan höpö-höpöä. Kyllä yliopistokoulutus on plussaa sinulle naisten silmissä, erityisesti myös korkeakoulun käyneiden naisten, jotka arvostavat älykkyyttä. Tuurista on monesti tuo ihmissuhteiden kehittyminen myös kiinni, eli älä itseäsi syyllistä turhaan mistään menneisyyden tapahtumista, äläkä tulevistakaan. Keskity tähän hetkeen ja yritä nauttia elämästäsi, kuului siihen parisuhdetta tai ei. Olen melko varma, että jossain vaiheessa siihen tulee kyllä kuulumaan myös rakkautta ja romantiikkaa. Olemalla ystävällinen ja edes kohtalaisen sosiaalinen tulet kyllä tutustumaan uusiin ihmisiin ja voit etsiä sieltä joukosta itsellesi sopivan vastinkappaleen, mieluiten ihmisen joka on sinulle samalla paras ystäväsi? Ja jos haluat, niin toki siisti vaatetus ja hyvä, urheilullinen vartalo, ovat myös tapa lisätä naisten kiinnostusta...niillä voi mies kompensoida paljonkin geeneissä perittyä naamataulunsa ulkonäköä. Lähde opintoihisi optimistena, kyllä sinä vielä naisia löydät...ja ensimmäistä sinusta kiinnostunutta ei ole pakko kelpuuttaa!

Vierailija
34/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt turhaan lytätkö Ap:ta. Aivan varmasti tulee löytymään tyttö- ja muita ystäviä. Yliopistoissa on paljon naisia opiskelemassa. Itse valmistuin Helsingin yliopistosta jo-90-luvulla, mutta vaikka Helsinki oli suuri, silti mielestäni ilmapiiri oli aina kiva ja lämmin. Se oli elämäni parasta aikaa. Opiskelijoita oli eri-ikäisiä ja -näköisiä, ja opiskelijayhteisö sinänsä oli vastaanottavaisin porukka minkä kuuna päivänä olen tavannut... En tavannut yhtään ikävää tai negatiivista tyyppiä. (Paitsi ehkä ohimennen erään tytön ruotsin tasokokeissa: hän haki kummallista huomiota ennen kokeen alkamista.)

Yliopistolla on myös tarjolla vaikka mitä oheistoimintaa, harrastuksia ja varsinkin bileitä, joissa varmasti tapaa paljon kivoja ihmisiä. Itse sain myös joka pienryhmäkurssilta uusia tuttavia.

Ja mitä "rumuuteesi" tulee, esim. työpaikallani oli ennen eräs rujon komea mies, joka oli kovasti naisten makuun. Joten älä turhaan vähättele itseäsi.

Nuorena sitä ei vielä tajua, mutta tosiasia on, että nuori ihminen on aina kaunis, kunhan on puhdas ja siisti, (eikä murjota). Vanhempien tulisi iskostaa tätä kaikkien nuorten kalloihin.

Vierailija
35/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, missä tiedekunnassa opiskelet. Jos humanistisessa, jossa on 90% naisia, ovat mahdollisuutesi suuret. Jos taas menit teknilliselle tai muualle, jossa naisten osuus on n. puolet tai vähemmän, niin minulla on sinulle huonoja uutisia...

Vierailija
36/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia ettei sinusta paista epätoivoisuus. Tai että olet kuin joku omituinen kyyläri, joka ei koskaan sano mitään vaan aina hengaa jossain taustalla.

Vierailija
37/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen.nainen kirjoitti:

Suurin osa noista vastauksista oli ihan höpö-höpöä. Kyllä yliopistokoulutus on plussaa sinulle naisten silmissä, erityisesti myös korkeakoulun käyneiden naisten, jotka arvostavat älykkyyttä. Tuurista on monesti tuo ihmissuhteiden kehittyminen myös kiinni, eli älä itseäsi syyllistä turhaan mistään menneisyyden tapahtumista, äläkä tulevistakaan. Keskity tähän hetkeen ja yritä nauttia elämästäsi, kuului siihen parisuhdetta tai ei. Olen melko varma, että jossain vaiheessa siihen tulee kyllä kuulumaan myös rakkautta ja romantiikkaa. Olemalla ystävällinen ja edes kohtalaisen sosiaalinen tulet kyllä tutustumaan uusiin ihmisiin ja voit etsiä sieltä joukosta itsellesi sopivan vastinkappaleen, mieluiten ihmisen joka on sinulle samalla paras ystäväsi? Ja jos haluat, niin toki siisti vaatetus ja hyvä, urheilullinen vartalo, ovat myös tapa lisätä naisten kiinnostusta...niillä voi mies kompensoida paljonkin geeneissä perittyä naamataulunsa ulkonäköä. Lähde opintoihisi optimistena, kyllä sinä vielä naisia löydät...ja ensimmäistä sinusta kiinnostunutta ei ole pakko kelpuuttaa!

Myös akateemisille naisille miehen ulkonäkö on tärkeää ja pelkällä tutkinnolla ei pitkälle pötkitä. Urheilullisena miehenä voin sanoa, että timmi kroppa ei kompensoi missään määrin rumaa naamaa ja lyhyyttä. Naisetkin varmasti myöntävät tämän

Vierailija
38/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, missä tiedekunnassa opiskelet. Jos humanistisessa, jossa on 90% naisia, ovat mahdollisuutesi suuret. Jos taas menit teknilliselle tai muualle, jossa naisten osuus on n. puolet tai vähemmän, niin minulla on sinulle huonoja uutisia...

Ei se ihan mene näin. Naiset osaavat valita miehen myös muista tiedekunnista/tinderistä

Vierailija
39/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen mies aloittamassa yliopistossa. Olen rumahko mies eli siis sen näköinen että rehellisesti kukaan nainen ei varmaan viehättyisi minusta ainakaan pinnallisella tavalla. Tähän asti en ole tapaillut vielä yhtään naista ja olisin vielä neitsytkin ellen olisi 18 - vuotissyntymäpäivänä ostanut kerran seksiä kokeillakseni sitä lomamatkalla. Miten on ? Onko yliopiston naiset minkälaisia vai jatkuuko sama meininki lukion tavoin että tytöt Tapailevat vain koulun komistuksia? En siis sinne mene siksi että saisin naisia täysin tietenkään mutta olisihan se aika mahtavaa jos edes yhden naisen saisi.

Riippuu vähän alasta. Jos naisia on paljon niin se toki auttaa mutta mitään eldoradoa ei ole tiedossa (itse kuvittelin aikoinaan näin).

Helpommalla pääset kun järjestät elämäsi niin, että pääset tapaamaan paljon vaikka venäläisiä tai ukrainalaisia naisia. Niistä saat hyvän vaimon mutta toki itsesikin pitää ottaa sitten miehekäs ja perinteinen asenne.

Vierailija
40/53 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma on ruma ja komea on komea kaikkialla. Eli ei ole paikasta se vienti kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi