Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki on kauhean kateellisia jos ostan teinilleni iphonen?

Vierailija
17.07.2017 |

Minä saan ostaa hänelle juuir sellaisen puhelimen kuin haluan! Ei ole teiltä pois että meillä vaihtuu joka vuosi uusimpaan malliin. Jos jonkun köyhän lapsi ei saa samanlaista niin se on voivoi! Kun asia ei kuulu teille. Jos meillä on rahaa me nautimme siitä. Meidän, EI TEIDÄN!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kivaa jos rikkaiden penskat leveilee kalliilla puhelimilla

Vierailija
2/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on oikeasti päässä vikaa. Sun ostamalle iPhonelle tuskin on kukaan kateellinen, Suomessa jopa köyhilläkin on sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää

Ketään ei kiinnosta, vaikka ostaisitki sille applen

Vierailija
4/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on kateellinen? Meidän kolmella lapsella, kuten meillä vanhemmillakin, on kaikilla iPhonet. Kaikilla on myös omat läppärit ja iPaditkin. Puhelimia tarvitaan soittamiseen, iPadejä lapset käyttävät koulussa ja vaikka matkoilla lentokoneessa ja läppäreillä tehdään nykyään paljon läksyjä. 

Yhtä tavallisia kapistuksia nykyajan ihmisille kuin telkkari olohuoneessa ja auto pihassa. Kukaan ei ihmettele, kun kaikilla muillakin on.

Vierailija
5/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Olen teini ja ostin puhelimeni itse tienaamillani rahoilla. Juuri sellaisen kun halusin.

Vierailija
6/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen iphonesta? :D

Vierailija
7/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin teinillä on iphone, edellistä käytti 5v ja nykyinen on ollut nyt 2v käytössä ja tulee olemaan niin kauan kuin vaan toimii.

Ei hänellä ole tarvetta leveillä kännykällä.

Vierailija
8/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän nuo omppufanit luulevat. Noita puhelimia näkee pääosin näillä instan pissiksillä ja ilmeisesti AP haluaa tehdä teinistään sellaisen.

Vierailija
9/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän nuo omppufanit luulevat. Noita puhelimia näkee pääosin näillä instan pissiksillä ja ilmeisesti AP haluaa tehdä teinistään sellaisen.

Olen huomannut saman.

Vierailija
10/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä harmittaa luonnon varojen tuhlaus (kännykkä kun koostuu lähinnä uusiutumattomista), jos kerran vuodessa pitää ostaa uusi puhelin. Menevätkö nuo iphonet todella noin nopeasti rikki, vai eikö vuoden vanhoihin malleihin saa enää päivityksiä?

Vierailija
11/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten itkeä palstalla kun teinilläni on se 1200€ iphone. Sovittu? Kun ei sossu teille sitä maksa.

Ap

Vierailija
12/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole kateellinen :D mun kaikki neljä lasta ovat saaneet todella nuorena i phonet ja myös mulla ja miehelläni on. Meidän lapsilla on myös i padit, omat tietokoneet ja niin on minulla ja miehellänikin. Sulla itsellä taitaa pahasti viirata päässäsi. Jos kuvittelet,että lapsesi ovat jotenkin harvinaisia ,kun saavat i phonen,niin väärässä olet. Tässäkin keskustelussa kävi ilmi, että monella perheellä on paljon enemmän mitä teillä ,joten lopeta se lesoilu ,koska se on nyt aivan turhaa.

Vierailija
13/14 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä totta. Aika moni tämän palstan iphoneja koskevista keskusteluista ovat täynnä äitejä jotka valittavat kun joidenkin teineillä on iPhonet joten heidänkin teinit haluavat iPhonet mutta ei ole varaa. Aika ärsyttävää niitä kohtaan joilla on varaa ostaa teinille 800€ iPhonen, eihän vain kalliin puhelimen omistaminen tarkoita että niillä alettaisiin leveilemään koulussa. Jos joku tahtoo leveillä niin he kyllä löytävät keinot siihen. Ja ette tekään varmaan nipistä ruoasta vaikka Afrikassa nähdäänkin nälkää, joten miksi meidän pitäisi käyttää vähemmän rahaa puhelimiin koska teillä ei ole sellaisiin varaa??

Vierailija
14/14 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki? No ei olla kateellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi