Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisit nuorelle ruohonleikkuusta?

Vierailija
17.07.2017 |

140m2 piha kyseessä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hommata robottiruohonleikkuri. Minulla on ollut jo kahdeksan vuotta. On maksanut hintansa takaisin moninkertaisesti kun olen voinut käyttää nurmikon leikkaamiseen kuluvan ajan rahan tienaamiseen.

Vierailija
22/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kukaan maksa noin paljon, ei siis maksa mitään, kun eläkeukkona pesen vaimon auton, imuroin sen, pesen pyykin, ripustan kuivumaan, imuroin saman kokoisen tilan kuin sinulla. Kastelen kukat ja hoidan niitä vähän muutenkin. Kylläpä on helppoa nykyajan nuorilla, sano pojalle, että säästää edes osan eläkepäiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, kun tunkeudun ap, mutta kysyn samalla, että paljonko 13 -vuotiaalle maksaisitte auton imuroinnista (ruohikkoa ei ole) ? Aika iso farkku kyseessä. Säästää tietsikkaan, ja haluaisin auttaa. Mitä muuta "palkkatyötä" voisi tuon ikäinen tehdä? Rivarissa asutaan, eikä siis pihamaata ole hoidettavaksi. Ei ole lemmikkejä myöskään. Poika kyseessä.

Ikkunoiden pesu ja rengaiden vaihto myöhemmin keväällä.

Itse kyllä opettaisin omat lapset osallistumaan kotitöihin ilman palkkaa kuten muukin perhe tekee.

Vierailija
24/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 500e koska ruoho on nyt lumen ja jään alla hieman hankalasti leikattavissa.

Vierailija
25/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vihervassari vai poltamme  ostamamme kelasta saaduilla rahoilla höpöheinää.

Vierailija
26/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa maksaisin.

Vierailija
27/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 2000m2 tontti, teini saa 5e per kerta pelkästä ruohonleikkuusta. Ei siis tarvi haravoida eikä mennä reunoja trimmerin kanssa.

5 euroa ei ole tänä päivänä juuri minkään arvoinen. Kunnon orjuuttaja.

Vierailija
28/28 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan maksettu 10-20e tunti omille nuorille. Käytettävä aika on määritelty noin periaatteella. Hyvin toimii.

Heillä on myös viikkoraha 50e minkä saavat käyttää vapaasti.