Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elokuu alkaa 2 viikon päästä. Mitkä fiilikset. Miten kesä yleisesti mennyt?

Vierailija
17.07.2017 |

Lomat jatkuu vielä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ironiseksi muuttui toi mainoskampanja "...syy jäädä lomalla Suomeen". Itseään vastaan.

Vierailija
22/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Keski-Euroopassa eli kesä on mennyt kamalissa helteissä - vihaan kuumaa, joten kesä on inhokkivuodenaikani.

Mutta muuten on mennyt kivasti. Syksyllä aloitan uudet työt ja odotan jo innolla sateisia iltoja teekupin äärellä. Vielä kun löytäisi parisuhteen ja miehen viltin alle... mutta sitä ihmettä ei ole vielä koskaan tapahtunut :).

Jotenkin en usko että teitä ulkomailla asuvia vauvassa pöivystäjiä riittä joka toiseen ketjuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ulkomaan kesälomaa palelin ja olin huonolla tuulella jatkuvan kylmän ja huonon sään takia. Ulkomailla rentouduin ja sulin. Nyt takaisin Suomessa, eikä tuo +12 ja kaatosadekaan niin enää ärsytä. Ehkä ne tuliaisviinitkin auttavat asiaa :D

Vierailija
24/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kesä ja sääkin on ollut oikeastaan tosi jees. Ei ole ollut tukahduttavan kuumaa vaan tuollaisia kauniita kesäpäiviä, jolloin jaksaa touhuta ja ennen kaikkea öisin on ollut viileää joten nukkuminen ei ole ollut yhtä h*lvettiä. Muutenkin osunut yllättävän hyvin viikonlopuille nuo kaikista kauneimmat kelit mikä yleensä on just päinvastoin. Siitä olen erityisen onnellinen, että tänä kesänä ei tullut taukoa lenkkeilyyn kun ei ole tarvinnut lenkkeillä aamuvarhaisella tai iltamyöhällä vaan on voinut mennä ihan normaalisti ihmisten aikaan.

Muutenkin kivaa että elokuu on jo ovella, syksy on minusta hämärtyvine iltoineen ja ruskineen paras vuodenaika. Jotenkin siinä on edelleen sellainen uuden alun tunne vielä näin aikuisenakin.

N40

Vierailija
25/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää ei ole haitannut, vaikka helteistä pidän myös. Olen vienyt lapsia paikasta toiseen, vähän korvannut kahta edellistä kesää jolloin oltiin jumissa vauvanodotuksen ja remontin kanssa, ja sitten vauvan ja remontin kanssa. Miehen loma alkaa vasta elokuun puolivälissä. Olen yrittänyt keksiä siitä hyviä puolia mutta juuri nyt ei niitä löydy. 

En ole päässyt tekemään yhtään mitään, mitä olisin toivonut. Osittain olen jotenkin ihan lamaantunut enkä saa aikaiseksi vain ostaa festarilippuja ja mennä. Toisaalta ei ole ketään, kenen kanssa mennä. Miehen kanssa kahdestaan ei pitkiä reissuja tehdä. 

Jotenkin ihan kurja kesä. Olen katsellut vierestä kun muut menee. 

Vierailija
26/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, sääkin ollut ihan hyvä. Enemmän kuvittelin että olisi ollut menoja ja ehkä löyänyt jonkun kesäkollin. 3 vuotta jo ilman. Pitää varmaan kohta mennä maksullisiin :(

Vierailija
27/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole negatiivinen ihminen mutta ei kyllä ole ihan putkeen mennyt..

Kesälomaa ei ole, aloitin uudessa työssä pari kk sitten, lasten takia otin kaksi viikkoa palkatonta joten rahat olleet tiukassa..

Vajaa vuosi sitten koin kipeän eron silloisesta miehestäni, enkä ole vieläkään päässyt yli. Alkukesästä haaveilin villistä sinkkukesästä, parin lyhyen tapailun jälkeen olen enemmän paskana kuin ikinä ja kaipaan eksääkin ihan liikaa.. että se siitä rakkauden kesästä. En vaan löydä itselleni sopivaa kumppania. No, ehkä sitten joskus.

Ai niin, yksille festareillekin olin menossa mutta sairastuin oksennustautiin lähtöpäivänä.

Häntä vain pystyyn, onhan tässä vielä kesää jäljellä :D

Vierailija
28/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kylmästä säästä valitatte, täällä oulussa ainakin ollut melko lämmintä koko ajan. Ei yhtään niin kuin nuo kaks edellistä kylmää kesää. Nytki joku 25 astetta lämmintä. Aurinko ei kyllä paista, sitä ois ihan kiva nähdä enemmänkin (mutta onhan se monena päivänä paistellut).

Muuten kyllä aika turha kesä kun ei mitään lomaakaan oo, syksyä melkein odottelen...

Vierailija
29/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa samat fiilikset kuin se, että huomenna on tiistai. En ymmärrä tätä ihmisten "elämää on vain kesällä" ajattelua. Itse pidän kaikista vuodenajoista, jopa työstäni, joten ei haittaa vaikka työt alkavat elokuussa.

Vierailija
30/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välissä hyviä päiviä mutta aika paljon paskaa keliä myös. Olen ottanut tänä kesänä jopa n. 10 kertaa aurinkoa. Mutta ollut myös pipo päässä.

Vierailija
31/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä toivoisi että vuodessa olisi edes muutama parin viikon hellejakso. Kyllä tähän ikuiseen kylmyyteen ja vesisateeseenkin kyllästyy. Suomi on tuhansien järvien maa mutta eipä niistä tänä kesänäkän mitään iloa ole ollut jos ajattelee uimista. Talvi on vielä Suomessa niin vitun pitkä ja pimeä  että todella miettii millaista olisi elää jossain missä on inhimillisemmät ilmasto olosuhteet.

Vierailija
32/32 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on parasta aikaa!