Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit rikkaan naisen kanssa

17.07.2017 |

Oltiin juteltu jo tinderissä niitä näitä, mutta paikan päällä nainen kyllä löi ällikällä. Sillä hän ei ollut kertonut mitään siitä että hänen isänsä on joku entinen tunnettu formula kuski plus heillä on kaksi autoliikettä Lahdessa ja Turussa. Nainen vei minut vielä autoonsa joka oli 2006 vuosmallin Mustang V8 moottorilla. Tänään uudet treffit hänen luksus kodissaa. Ja tää ei oo provo. Toivon vaan että saisin tämän rikkaan naisen itselleni! Ei tarvis tehdä päivääkään töitä enää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Princeofthailand kirjoitti:

Oltiin juteltu jo tinderissä niitä näitä, mutta paikan päällä nainen kyllä löi ällikällä. Sillä hän ei ollut kertonut mitään siitä että hänen isänsä on joku entinen tunnettu formula kuski plus heillä on kaksi autoliikettä Lahdessa ja Turussa. Nainen vei minut vielä autoonsa joka oli 2006 vuosmallin Mustang V8 moottorilla. Tänään uudet treffit hänen luksus kodissaa. Ja tää ei oo provo. Toivon vaan että saisin tämän rikkaan naisen itselleni! Ei tarvis tehdä päivääkään töitä enää.

siis entinen tunnettu formula kuski ? Tietääkseni Mika Häkkisen tai näiden muiden tyttäret on vielä alaikäisiä. Keke Roesbergin ainoa lapsi on poika eikä Nico edes asu Suomessa.

Provo paljastettu  

Vierailija
22/24 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Princeofthailand kirjoitti:

siis entinen tunnettu formula kuski ? Tietääkseni Mika Häkkisen tai näiden muiden tyttäret on vielä alaikäisiä. Keke Roesbergin ainoa lapsi on poika eikä Nico edes asu Suomessa.

Provo paljastettu  

Mutta missä on JJ?

Tai Salo, tai Kovalainen. 

Tarkistin ja Kovalainen on lapseton, Salolla 12v tytär. JJ:llä sen sijaan on kaksi parikymppistä tytärtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei formula vaan ralli. Ja tää nainen onki 19v et aika nuori kyll.

Vierailija
24/24 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen varakas nainen ja mulla on klyhä mies. Meillä jaetaan kaikki kulut hyvin tarkkaan, esim ruuasta maksaa jugurtista se, kumpi on syönyt. Tarkemmin kuin ihmiset yleensä jakavat. Ihan siksi, etten tuntisi itseäni hyväksikäytetyksi. Eri asia, jos ajattrlit alkaa tehdä naiselle vastikkeena kaikki kotityöt ja lastenhoidot kuten naiset tekevät kotirouvina, ja annat seksiä aina kun rouva haluaa, vaikkei seisokaan ja pidät itsesi tilissä ja huomaavaisena, niin silloin olet elatuksesi toki ehdottomasti ansainnut kuten hekin.

Oikeesti..? o_0 Mä olen kanssa hyväpalkkainen ja mun mies on työtön (tämän lisäksi mua melkein 20 vuotta nuorempikin). Ei tulisi mieleenkään alkaa nillittämään jostain jogurtista - miten tuon edes jakaa? Että jos 2 euroa maksavasta litran jogurtista menee syömään 2,5dl, niin täytyy kilauttaa jääkaapin vieressä olevaan säästöpossuun 50 senttiä vai? :D 

En oikein tajua tuota hyväksikäyttö-perustelua, mulla tulisi ainakin tosi paha mieli jos joku vaatisi tasaamaan tilit sentilleen, "ettei vaan käytetä hyväksi". Ihan samalla laillahan mun nuorempi mies voisi alkaa epällä että olen sen kanssa vaan sen takia, että se on paljon mua nuorempi. Kyllä on luottamus suhteessa hakusessa, jos tuommoista pitää epäillä. 

Ja...koska mies on työtön, niin totta kai pitää kodista huolta; siivoaa ja laittaa ruuat ja pesee pyykit. Seksiäkin saan aina kun haluan ;) En silti koe että mulla olisi joku ihme "trophy-mies" :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan