Treffit rikkaan naisen kanssa
Oltiin juteltu jo tinderissä niitä näitä, mutta paikan päällä nainen kyllä löi ällikällä. Sillä hän ei ollut kertonut mitään siitä että hänen isänsä on joku entinen tunnettu formula kuski plus heillä on kaksi autoliikettä Lahdessa ja Turussa. Nainen vei minut vielä autoonsa joka oli 2006 vuosmallin Mustang V8 moottorilla. Tänään uudet treffit hänen luksus kodissaa. Ja tää ei oo provo. Toivon vaan että saisin tämän rikkaan naisen itselleni! Ei tarvis tehdä päivääkään töitä enää.
Kommentit (24)
Wau, mahtavaa. Vähän vaikea nyt vaan uskoa.
Yhtälailla ne neiset hekuttaa niistä rikkaista miehistä. Milläs tavalla tää eroo yhtään mistään.
Ja miks jotkut valittaa koska siis mähän en tiennyt sitä että hän on rikas. Eli ei voi laittaa pinnallisuuden piikkiin. Ehkä nainenki halusi kertoa nämä asiat paikanpäällä juuri siksi etten mene treffeille vain hänän rahojensa takia.
Auto ja menestyneet vanhemmat ei vielä rikasta tee. Voi ku tyttö löytää tän aloituksen niin voi huuhtoa unelmasi pyttyyn. Kukaan ei halua laiskimusta
Mitennii ei enää tarttis sun töihin mennä? Meinaaks et hän jotenkin adoptois sut?
Mä olen varakas nainen ja mulla on klyhä mies. Meillä jaetaan kaikki kulut hyvin tarkkaan, esim ruuasta maksaa jugurtista se, kumpi on syönyt. Tarkemmin kuin ihmiset yleensä jakavat. Ihan siksi, etten tuntisi itseäni hyväksikäytetyksi. Eri asia, jos ajattrlit alkaa tehdä naiselle vastikkeena kaikki kotityöt ja lastenhoidot kuten naiset tekevät kotirouvina, ja annat seksiä aina kun rouva haluaa, vaikkei seisokaan ja pidät itsesi tilissä ja huomaavaisena, niin silloin olet elatuksesi toki ehdottomasti ansainnut kuten hekin.
Millä perusteella sinun ei tarvitsisi tehdä töitä jos naisella on rikkaat vanhemmat?
Entä mikä tekee autokauppiasta rikkaan? Ties vaikka olisivat tappiollisia ja hädin tuskin pystyssä.
Vaikka hölmö provohan tää on.
Jos nyt kuitenkin koitat niitä töitä tehdä, vaikka saisitkin rikkaan naisen. Kukaan ei halua siivellä eläjää katsoa, vaikka hän luultavasti mielellään teidän elämisen maksaisikin (hypoteettisesti siis mikäli tuosta kehittyy oikea parisuhde.)
Tottakai voi iloinen olla, että saisi leveämmin elää. Jos olisin itse rikas, niin en silti katsoisi laiskaa siivellä eläjää, ketä ei työ kiinnosta.
No se oli vitsi en mä töitä lopettais ikinä. Oon sen verran kummiski jalat maassa. Mutta auttaahan kaikki raha asioissa. Haluisin kyllä mielummin tietää syyn että miksi ekoilla treffäillä paljasti varallisuutensa? Plus nainen ei ole edes ruma. Eli ei tarvisi edes nostaa omaa statustaan rahalla.
Jos joku on seurannut ap:n juttuja, on kyllä selvää, ettei hän ole se laatikon terävin veitsi. Ja viitsii vielä omalla naamallaan mainostaa tällaisia juttuja täällä ja ihmettelee, miksei naisten kanssa oikein natsaa. Ihan vain vinkkinä, ap, ei kannata ihan kaikkea täällä kertoa ainakaan silloin, jos oma henkilöllisyys on tunnistettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin koitat niitä töitä tehdä, vaikka saisitkin rikkaan naisen. Kukaan ei halua siivellä eläjää katsoa, vaikka hän luultavasti mielellään teidän elämisen maksaisikin (hypoteettisesti siis mikäli tuosta kehittyy oikea parisuhde.)
Tottakai voi iloinen olla, että saisi leveämmin elää. Jos olisin itse rikas, niin en silti katsoisi laiskaa siivellä eläjää, ketä ei työ kiinnosta.
Kukaan *nainen* ei halua elättää miestä, miehet ovat naisien siipeilyä katsoneet vuosituhansia. Edelleenkin, jos on niin hyvät tulot että sen voi järkevästi tehdä.
No sillä nyt ei oo muutenkaan väliä jos kaikki tietää mut koska oon seuraava suomen paras räppäri, Et näky bileis mut ei samois ;)
Todella outoa ilmoittaa tuollaiset asiat ensimmäisillä treffeillä. Todella outoa on myös kertoa tuollaiset, noin yksityiskohtaiset asiat, julkisesti heti treffien jälkeen.
Itse veikkaan, että nainen tarvitsee muutaman päivän päästä pienen lainan, kun pankkikortti on hävinnyt tai jotain muuta. Kallis autokin joutuu yllätäen viikoiksi huoltoon ja asuntoon on tullut vesivahinko, eikä sinne nyt päästä.
Vittuuks sinne koirasminiäks menet.
Kuulostaa kovin mitättömältä tapaukselta. Minulle viime kesänä sentään ehdotteli treffejä Yhdysvaltain entinen naisastronautti ja kenraalimajur evp. Olisin muuten jatkanut viestintää mutta oli hieman muita kiiruita.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varakas nainen ja mulla on klyhä mies. Meillä jaetaan kaikki kulut hyvin tarkkaan, esim ruuasta maksaa jugurtista se, kumpi on syönyt. Tarkemmin kuin ihmiset yleensä jakavat. Ihan siksi, etten tuntisi itseäni hyväksikäytetyksi. Eri asia, jos ajattrlit alkaa tehdä naiselle vastikkeena kaikki kotityöt ja lastenhoidot kuten naiset tekevät kotirouvina, ja annat seksiä aina kun rouva haluaa, vaikkei seisokaan ja pidät itsesi tilissä ja huomaavaisena, niin silloin olet elatuksesi toki ehdottomasti ansainnut kuten hekin.
Meillä sama asetelma, mutta mies maksoi yhteisestä elämisestämme ehkä enemmänkin, kun oli töissä ja mä tienasi silloin huonommin. Se kesti ehkä 2-3 vuotta. Ei koskaan miettinyt, että "sun ja mun rahat". Sittemmin mieheni joutui pois työelämästä, niin ei tulis mieleenkään katsoa, että mies maksaa edelleen puolet kaikesta. Mä maksan, ja näin on mennyt jo 10 vuotta. En koskaan unohda hänen anteliaisuuttaan. Teillä on hiukkasen surkeasti asiat, etten sanoisi. En miehenäsi katselisi moista pihiä ämmää päivääkään.
Hyvin menee. Nyt äkkiä pallo jalkaan ja naimisiin. Sen jälkeen voi enemmän kysellä Mustangia lainaan kun ei ole niin isoa pelkoa jättämisestä.
Ootko ääliö? Jos toi on totta niin oot todella, kun mainostat...