Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti olla eilen treffit illalla - mies ilmoitti että on flunssassa...

Vierailija
17.07.2017 |

Nettideitti, ei vielä tavattu kasvotusten, mutta perjantaina sovittiin alustavasti, että su-ilta voisi sopia. Laitoin perjantaina viimeisen viestin eli peukutin hänen "sovitaan lähempänä ajankohtaa" -viestiä.
No eilen sunnuntaina laitoin kahdeksalta illalla viestin kysellen, että minunko piti viestitellä ajasta... Pahoitteli ja sanoi että hänen piti. Mutta on kaameassa flunssassa.

Mitä mieltä olette - onkohan mut vaan ns. penkitetty vai uskonko tuohon flunssaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka ihmettelee AP:n passiivisuutta asiassa? Eli itse vastasit vaan peukulla viimeksi ja sitten odotat su-iltaan klo 8? Et vaikuta itsekään kovin kiinnostuneelta. Minä olisin laittanut viestiä jo lauantaina tai viimeistään su-aamuna, koska haluan miettiä hyvissä ajoin päivän ohjelman. Plus että ilmaisen selvästi, jos haluan tavata jonkun. No, minä olenkin parisuhteessa.

Olen tämmöinen 7 vuotta ilman parisuhdetta ollut kyynikko, kuten tuossa jo aiemmin mainitsin. Olen sinä aikana kokenut tällä treffirintamalla kaikennäköistä, joten olen hieman passivoitunut, tunnustan. Eipä kukaan oikein enää saa isoja tuntemuksia aikaan, koska meininki on nykyaikana melko epäluotettavaa.

Tässä tapauksessa olimme kuitenkin tämän miehen kanssa samoilla aalloilla tuon viestittelyn suhteen, koska hän tunnusti että hänen olisi pitänyt laittaa se viesti ja kysyä tavataanko siis... Molemmilla oli perjantaina siis viikonlopun täsmälliset suunnitelmat hiukan avoimet.

Ap

Oletko ihan varma, ettet itse tyri niitä juttujasi? Alkaa vähän kuulostaa siltä. Pariutuminen edellyttää sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon, olla aktiivinen ja aloitteellinen. Odotatko aina, että mies ehdottaa treffejä, ja itse annat sitten vain minimipalautetta? Eli miehen pitää tehdä kaikki työ, osoittaa olevansa kiinnostunut jne. Sinä vaan peukuttelet ja katsot, mihin se johtaa. Herää pahvi. Kuka haluaa noin passiivisen ja pystyynkuolleen naisen? Nyt otat ohjat käsiisi ja alat itse ehdotella treffejä miehille. Jos joku sanoo ei, siirryt seuraavaan. Miehiä on tämä maa täynnä. Yksin ei tarvitse olla, mutta se edellyttää täydellistä asennemuutosta.

Kyllä voin täydellisesti tunnustaa, että itse tyrin ja olen pahvi :-) Sitkeästi silti yritän!

Pystykuolemani johtuu näistä aiemmista kokemuksista, joissa olen ollut hyvinkin aktiivinen, mutta saanut aivan uskomatonta kuraa päälleni. Niistä "oppineena" olen ottanut tällaisen vähän passiivisen ja koettelevan linjan, koska ihminenhän on sekä hyvässä että pahassa kokemustensa summa.

Ap

Ei kannata uusille miehille "kostaa" edellisten miesten huonoa käytöstä. Siinä häviää vain itse. Yritä aloittaa uuden miehen kanssa puhtaalta pöydältä ja uskoa hänestä hyvää. Jos toinen ei ole kiinnostunut tai käyttäytyy muuten huonosti, siirry seuraavaan mieheen. Kyllä kunnollisia ja kivojakin miehiä on.

Vierailija
42/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä treffit sovittuna jonnekin ja klo aika? Jos ei niin kaikki on auki ja vetelää. Sopikaa nyt vaan uudet treffit keskiviikolle ajan ja paikan kanssa. Se siitä. Itse en jaksa yhtään mitään diipadaapaa, voitais vaiko nähdä... tms. vaan sovitaan kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten viikko on mennyt, kuuluiko tuosta flunssamiehestä vielä jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi