Piti olla eilen treffit illalla - mies ilmoitti että on flunssassa...
Nettideitti, ei vielä tavattu kasvotusten, mutta perjantaina sovittiin alustavasti, että su-ilta voisi sopia. Laitoin perjantaina viimeisen viestin eli peukutin hänen "sovitaan lähempänä ajankohtaa" -viestiä.
No eilen sunnuntaina laitoin kahdeksalta illalla viestin kysellen, että minunko piti viestitellä ajasta... Pahoitteli ja sanoi että hänen piti. Mutta on kaameassa flunssassa.
Mitä mieltä olette - onkohan mut vaan ns. penkitetty vai uskonko tuohon flunssaan?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Nettideitti, ei vielä tavattu kasvotusten, mutta perjantaina sovittiin alustavasti, että su-ilta voisi sopia. Laitoin perjantaina viimeisen viestin eli peukutin hänen "sovitaan lähempänä ajankohtaa" -viestiä.
No eilen sunnuntaina laitoin kahdeksalta illalla viestin kysellen, että minunko piti viestitellä ajasta... Pahoitteli ja sanoi että hänen piti. Mutta on kaameassa flunssassa.Mitä mieltä olette - onkohan mut vaan ns. penkitetty vai uskonko tuohon flunssaan?
Minä ainakin olisin ymmärtänyt tuon "sovitaan" niin, että se on kummankin eikä vain toisen vastuulla. Eli olisit itsekin voinut ennen iltakahdeksaa asiaan palata, jos sinua olisi kiinnostanut.
Jos viestittelitte, että sunnuntai voisi sopia ja sovitaan asiasta tarkemmin myöhemmin, niin se jäi sen verran epämääräiseksi, että rationaalisesti ajatteleva mies kokee, että koska mitään sopimista ei tällä hetkellä ole - flunssan keston arvioimisen vaikeus - niin mitäpä sitä turhaan viestittelemään sängyn pohjalta. Tämä on ihan mahdollista.
1. nyt on kyllä flunssaa liikenteessä, joten uskottava syy
2. jos tapaaminen on sovittu sunnuntaiksi, ja keskustelette siitä vasta su iltana, niin mikä ihme teidän päässä liikkuu. Tietenkin se tapaaminen sovitaan sitten viimeistään su aamuna.. toki jos on paha flunssa, niin onhan se siinä voinut unohtuakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos viestittelitte, että sunnuntai voisi sopia ja sovitaan asiasta tarkemmin myöhemmin, niin se jäi sen verran epämääräiseksi, että rationaalisesti ajatteleva mies kokee, että koska mitään sopimista ei tällä hetkellä ole - flunssan keston arvioimisen vaikeus - niin mitäpä sitä turhaan viestittelemään sängyn pohjalta. Tämä on ihan mahdollista.
Totta tämäkin tietysti. Miehen ja naisen aivot ajattelevat niin eri tavalla. Itse ajattelin että kun viimeisin viesti tuli itseltäni, niin seuraava siirto tulisi häneltä.
Mutta unohdanpa nyt tämän keissin, katsotaan sitten jos vielä viestiä tulee että olenko itse sairaana vai peräti ripulin kourissa! 😉
Ap
Olisit toki ite voinu kysyä jo aiemmin. "Laitoin viimeisen viestin eli peukutin" peukutus EI ole mikään viesti!!! Kyllä muaki v*tuttais jos treffikumppani ei jaksais niin paljon vaivaa nähä vastaamisen eteen että vastais ihan oikeilla kirjaimilla.
Olenko ainoa, joka ihmettelee AP:n passiivisuutta asiassa? Eli itse vastasit vaan peukulla viimeksi ja sitten odotat su-iltaan klo 8? Et vaikuta itsekään kovin kiinnostuneelta. Minä olisin laittanut viestiä jo lauantaina tai viimeistään su-aamuna, koska haluan miettiä hyvissä ajoin päivän ohjelman. Plus että ilmaisen selvästi, jos haluan tavata jonkun. No, minä olenkin parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta tämäkin tietysti. Miehen ja naisen aivot ajattelevat niin eri tavalla. Itse ajattelin että kun viimeisin viesti tuli itseltäni, niin seuraava siirto tulisi häneltä.
Mutta unohdanpa nyt tämän keissin, katsotaan sitten jos vielä viestiä tulee että olenko itse sairaana vai peräti ripulin kourissa! 😉
Ap
Pidä toi asenne. Varmasti pysyt sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka ihmettelee AP:n passiivisuutta asiassa? Eli itse vastasit vaan peukulla viimeksi ja sitten odotat su-iltaan klo 8? Et vaikuta itsekään kovin kiinnostuneelta. Minä olisin laittanut viestiä jo lauantaina tai viimeistään su-aamuna, koska haluan miettiä hyvissä ajoin päivän ohjelman. Plus että ilmaisen selvästi, jos haluan tavata jonkun. No, minä olenkin parisuhteessa.
Olen tämmöinen 7 vuotta ilman parisuhdetta ollut kyynikko, kuten tuossa jo aiemmin mainitsin. Olen sinä aikana kokenut tällä treffirintamalla kaikennäköistä, joten olen hieman passivoitunut, tunnustan. Eipä kukaan oikein enää saa isoja tuntemuksia aikaan, koska meininki on nykyaikana melko epäluotettavaa.
Tässä tapauksessa olimme kuitenkin tämän miehen kanssa samoilla aalloilla tuon viestittelyn suhteen, koska hän tunnusti että hänen olisi pitänyt laittaa se viesti ja kysyä tavataanko siis... Molemmilla oli perjantaina siis viikonlopun täsmälliset suunnitelmat hiukan avoimet.
Ap
Jos olisi kiinnostunut ja flunssassa niin ainakin itse yrittäisin sieltä sängynpohjalta viestitellä aikani kuluksi, kun kerrankin on pakosti aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit toki ite voinu kysyä jo aiemmin. "Laitoin viimeisen viestin eli peukutin" peukutus EI ole mikään viesti!!! Kyllä muaki v*tuttais jos treffikumppani ei jaksais niin paljon vaivaa nähä vastaamisen eteen että vastais ihan oikeilla kirjaimilla.
Olen hyvin tuottoisa, mitä tulee kirjoittamiseen. Ennen peukutusta ollut keskustelu sisälsi noin nelisenkymmentä riviä puolin ja toisin. Täyttyvätkö viestittelyn kriteerit?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämmöinen 7 vuotta ilman parisuhdetta ollut kyynikko, kuten tuossa jo aiemmin mainitsin. Olen sinä aikana kokenut tällä treffirintamalla kaikennäköistä, joten olen hieman passivoitunut, tunnustan. Eipä kukaan oikein enää saa isoja tuntemuksia aikaan, koska meininki on nykyaikana melko epäluotettavaa.
Tässä tapauksessa olimme kuitenkin tämän miehen kanssa samoilla aalloilla tuon viestittelyn suhteen, koska hän tunnusti että hänen olisi pitänyt laittaa se viesti ja kysyä tavataanko siis... Molemmilla oli perjantaina siis viikonlopun täsmälliset suunnitelmat hiukan avoimet.
Ap
Oletko ihan varma, ettet itse tyri niitä juttujasi? Alkaa vähän kuulostaa siltä. Pariutuminen edellyttää sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon, olla aktiivinen ja aloitteellinen. Odotatko aina, että mies ehdottaa treffejä, ja itse annat sitten vain minimipalautetta? Eli miehen pitää tehdä kaikki työ, osoittaa olevansa kiinnostunut jne. Sinä vaan peukuttelet ja katsot, mihin se johtaa. Herää pahvi. Kuka haluaa noin passiivisen ja pystyynkuolleen naisen? Nyt otat ohjat käsiisi ja alat itse ehdotella treffejä miehille. Jos joku sanoo ei, siirryt seuraavaan. Miehiä on tämä maa täynnä. Yksin ei tarvitse olla, mutta se edellyttää täydellistä asennemuutosta.
Minä ihmettelen myös, että miksi ap laittaa viestiä vasta iltakahdeksalta. :D En minäkään enää noin myöhään alkaisi suunnittelemaan samalle illalle mitään, etenkään sunnuntaina. Ei nopeasti hatusta vetästy flunssakaan sen parempi tekosyy ole.
Olisi mies ilmoittanut sinulle aikaisemmin jo tilanteen, jos kiinnostaisi. Ehkä hänellä on tarjontaa, eikä siten kuvittele tarvetta kaikille "ehkä"-vaihtoehdoille ilmoitella. En lähtisi, vaikka mies kysyisi myöhemmin ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko ihan varma, ettet itse tyri niitä juttujasi? Alkaa vähän kuulostaa siltä. Pariutuminen edellyttää sitä, että uskaltaa laittaa itsensä likoon, olla aktiivinen ja aloitteellinen. Odotatko aina, että mies ehdottaa treffejä, ja itse annat sitten vain minimipalautetta? Eli miehen pitää tehdä kaikki työ, osoittaa olevansa kiinnostunut jne. Sinä vaan peukuttelet ja katsot, mihin se johtaa. Herää pahvi. Kuka haluaa noin passiivisen ja pystyynkuolleen naisen? Nyt otat ohjat käsiisi ja alat itse ehdotella treffejä miehille. Jos joku sanoo ei, siirryt seuraavaan. Miehiä on tämä maa täynnä. Yksin ei tarvitse olla, mutta se edellyttää täydellistä asennemuutosta.
Kyllä voin täydellisesti tunnustaa, että itse tyrin ja olen pahvi :-) Sitkeästi silti yritän!
Pystykuolemani johtuu näistä aiemmista kokemuksista, joissa olen ollut hyvinkin aktiivinen, mutta saanut aivan uskomatonta kuraa päälleni. Niistä "oppineena" olen ottanut tällaisen vähän passiivisen ja koettelevan linjan, koska ihminenhän on sekä hyvässä että pahassa kokemustensa summa.
Ap
Komppaan muita tässä, että kertoo siitä, ettei osaa ottaa toisia huomioon/peruskäytöstapojen puutteesta, jos ei tajua ilmoittaa ajoissa. Tämän voi kyllä oppia, että ei ole välttämättä dealbreaker. Mutta nihkeä fiilis tulee jo tuosta, vaikka olisikin kiinnostunut. Katsoisin, miten tilanne etenee. Jos ottaa opikseen ja oli kertaluontoinen unohdus, voihan niinkin käydä, niin ok. Jos feidaa vielä, suosiolla ei jatkoon.
Mitään suurta ihastusta tai ihastumattomuutta nyt ei kannata vielä spekuloida kun ette ole edes tavanneet.
Oli flunssa totta tai ei, jos tapaaminen perutaan niin silloin yleensä ilmoitetaan.
Nyt tyypillä on välinpitämätön asenne ja ainoa onni tässä on, että se paljastui tarpeeksi ajoissa.
Sillä oli hyvät makuuasennot jonkun toisen kanssa.
No voisi tässä vielä joku mahdollisuus teillä olla: Keskustelkaa asia läpi ja jutelkaa avoimesti onko kiinnostusta puolin ja toisin. Sopikaa selvästi jatkosta ja menettelytavoista.
Joo, "palataan" ei kyllä merkitsekään mitään. Jos aitoa kiinnostusta olisi, hän olisi ehdottanut samantien uutta ajankohtaa. Taisi tulla toinen mielenkiinnon kohde hällä eteen. "Palailee" sitten kanssasi, jos se homma kosahtaa. Eli eikun uutta matoa koukkuun ja unohda tämä tamperelainen!