Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti olla eilen treffit illalla - mies ilmoitti että on flunssassa...

Vierailija
17.07.2017 |

Nettideitti, ei vielä tavattu kasvotusten, mutta perjantaina sovittiin alustavasti, että su-ilta voisi sopia. Laitoin perjantaina viimeisen viestin eli peukutin hänen "sovitaan lähempänä ajankohtaa" -viestiä.
No eilen sunnuntaina laitoin kahdeksalta illalla viestin kysellen, että minunko piti viestitellä ajasta... Pahoitteli ja sanoi että hänen piti. Mutta on kaameassa flunssassa.

Mitä mieltä olette - onkohan mut vaan ns. penkitetty vai uskonko tuohon flunssaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se voinut flunssastaan ilmoittaa aiemminkin..

Vierailija
2/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penkitetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella?

Vierailija
4/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitti, ei vielä tavattu kasvotusten, mutta perjantaina sovittiin alustavasti, että su-ilta voisi sopia. Laitoin perjantaina viimeisen viestin eli peukutin hänen "sovitaan lähempänä ajankohtaa" -viestiä.

No eilen sunnuntaina laitoin kahdeksalta illalla viestin kysellen, että minunko piti viestitellä ajasta... Pahoitteli ja sanoi että hänen piti. Mutta on kaameassa flunssassa.

Mitä mieltä olette - onkohan mut vaan ns. penkitetty vai uskonko tuohon flunssaan?

Ottaen huomioon että SINÄ kysyit mieheltä ILTAKAHDEKSALTA, ja mies vasta kysyttäessä kertoi mikä tilanne, niin vähän tuntuu siltä et kyseessä on feidaus. Mutta mä nyt olenkin vanha kyynikko. :) Onhan toki mahdollista, että mies on vaan ollut saamarin kipeä koko viikonlopun, ja ei ole jaksanut/pystynyt laittamaan viestiä. Mutta toisaalta jos pystyi vastaamaan, niin eikö olisi itse pystynyt oma-aloitteisesti laittamaankin?

Vierailija
5/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole älliä, että voisi ilmoittaa ajoissa suunnitelmien peruuntumisesta, niin siihen mieheen ei kannata tuhlata aikaa. Eksäni oli tuollainen, että älynnyt/välittänyt ilmoitella suunnitelmien muuttumisesta. Nykyinen taas ilmoittaa aina oma-aloitteisesti, koska se on kohteliasta toista kohtaan.

Vierailija
6/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi oikeasti halunnut nähdä, hän olisi ilmoittanut, että on kipeä ja ehdottanut uutta tapaamisaikaa.

Jos olisi ollut oikein innoissaan tapaamisesta, hän olisi tullut paikalle vaikka flunssaisena.

Vierailija
7/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon että SINÄ kysyit mieheltä ILTAKAHDEKSALTA, ja mies vasta kysyttäessä kertoi mikä tilanne, niin vähän tuntuu siltä et kyseessä on feidaus. Mutta mä nyt olenkin vanha kyynikko. :) Onhan toki mahdollista, että mies on vaan ollut saamarin kipeä koko viikonlopun, ja ei ole jaksanut/pystynyt laittamaan viestiä. Mutta toisaalta jos pystyi vastaamaan, niin eikö olisi itse pystynyt oma-aloitteisesti laittamaankin?

Juuri näin. Olen itsekin kyynikko parhaasta päästä.

Ap

Vierailija
8/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella?

Mitä, onko tämä joku Tampere-ilmiö? 😅

Helsingissä, mutta mies on käsittääkseni Treelta.

Ap

Vierailija
9/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi oikeasti halunnut nähdä, hän olisi ilmoittanut, että on kipeä ja ehdottanut uutta tapaamisaikaa.

Jos olisi ollut oikein innoissaan tapaamisesta, hän olisi tullut paikalle vaikka flunssaisena.

Varmaan ollut panemassa jotain toista juuri silloin kun sai viestisi.

Ei jatkoon.

Vierailija
10/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovittu mitään jatkosta? Ei mitään, et nyt en valitettavasti flunssan takia tulla, mutta --- jatkoehdotusta? Siinä tapauksessa, että vain perui on vähän huonompi homma. Eiköhän se kerro jo kaiken tarvittavan :/

Vierailija
11/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sanoisin että anna olla. Epäilen ettei hänestä enää kuulu.

Vierailija
12/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ollut panemassa jotain toista juuri silloin kun sai viestisi.

Ei jatkoon.

Vai että oikein panemassa, haha. Ihan tuohon en usko, ei ne yli viisikymppiset jaksa koko ajan olla panemassa ja olisipa ollut aika sattuma että juuri silloin kun lähetin viestin.

Mutta joo, luulen että ei jatkossa. Luultavasti olen itse flunssassa jos kysyy.

Ap

Vierailija
13/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin, miksi hän ei ilmoittanut tilaansa etukäteen sinulle, jos kerran alustavasti olitte jo sopineet treffeistä. Ja jos ei todellakaan mitään ylitsepääsemätöntä estettä ole tullut, niin kuulostaa kyllä välinpitämättömältä se ettei ilmoittanut. Kiertoon vaan ja takaisin nettisivuille pällistelemään vaan.

Vierailija
14/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovittu mitään jatkosta? Ei mitään, et nyt en valitettavasti flunssan takia tulla, mutta --- jatkoehdotusta? Siinä tapauksessa, että vain perui on vähän huonompi homma. Eiköhän se kerro jo kaiken tarvittavan :/

Toivottelin paranemisia ja hän kiitteli ja sanoi kyllä, että palataan. (Ja tämäkään kommentti ei kyynikolle merkkaa oikein mitään 😉)

Ap

Vierailija
15/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas näitä juttuja, että jos jää viestittelemään tuollaisen ihmisen kanssa, voi odottaa vastaavaa jatkossakin että toinen unohtaa tai "unohtaa" kohteliaasti vastata ajoissa. Veikkaan, että tuosta tyypistä ei kuulu mitään.

Tylsä juttu, tsemppiä ap, harmittaahan tuo, mutta siirry seuraavaan:)

Vierailija
16/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kuulostaa siltä, ettei kiinnosta nähdä. Mutta olen itse kerran perunut treffit edellisenä iltana kun nousi kova kuume. Kerroin tästä treffikumppanille ja tämä vain nauroi ja oletti heti, että kyseessä on feidaus. Siinä melkein 40-asteen kuumeessa ärsytti sen verran ettei hirveästi kiinnostanut enää nähdä muutenkaan, toki en mitenkään palavasti ollut ihastunut muutenkaan, mutta olisin voinut koittaa.

Mutta ei kai kukaan nyt oikeasti mene treffeille sairaana vaikka olisi kuinka innoissaan?!

Vierailija
17/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa kuulostaa siltä, ettei kiinnosta nähdä. Mutta olen itse kerran perunut treffit edellisenä iltana kun nousi kova kuume. Kerroin tästä treffikumppanille ja tämä vain nauroi ja oletti heti, että kyseessä on feidaus. Siinä melkein 40-asteen kuumeessa ärsytti sen verran ettei hirveästi kiinnostanut enää nähdä muutenkaan, toki en mitenkään palavasti ollut ihastunut muutenkaan, mutta olisin voinut koittaa.

Mutta ei kai kukaan nyt oikeasti mene treffeille sairaana vaikka olisi kuinka innoissaan?!

Ei todellakaan tarvitse sairaana mennä treffeille. Itseäni vaan mietitytti, miksei laittanut ajoissa viestiä... Pitää olla melko kuolemansairas jos ei pariin riviin kykene.

Ap

Vierailija
18/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on miesflunssa, joka kaatoi petiin ja vei kaiken huomion ja ajatukset? Ja kun viestisi tuli, vastasi tilansa mukaisesti eli puolikuolleena.

En heittäisi miestä vielä kokonaan mielestä, koska minusta suunnilleen fifty-fifty mahikset, että tuosta voi tulla jotain.

Vierailija
19/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen minäkin, miksi hän ei ilmoittanut tilaansa etukäteen sinulle, jos kerran alustavasti olitte jo sopineet treffeistä. Ja jos ei todellakaan mitään ylitsepääsemätöntä estettä ole tullut, niin kuulostaa kyllä välinpitämättömältä se ettei ilmoittanut. Kiertoon vaan ja takaisin nettisivuille pällistelemään vaan.

Jos oikeasti on rankassa flunssassa sängyn pohjalla, niin ei treffit ole ensimmäisenä mielessä. Silloin kun ei välttämättä syöminenkään kiinnosta.

Vierailija
20/43 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvita flunssassa sopia mitään deittien päivämääriä, koska oikein kipeänä ei tiedä, milloin olo on taas parempi. Itsekin siis laittaisin viestin vastta sitten, kun on jotain sovittavaa. Kyse voi olla ihan hyvin myös tästä. Mutta toki on vielä todennäköisempää, että penkitys kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän