Palstalla moderoi jälleen ihminen - kiitos ja toivottavasti ensi viikonloppuna täällä ei taas ole samanlaista...
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Eli kun vähemmistöryhmä ahdistelee, siitä pitää puhua erityisenä ongelmana eikä saa puhua ahdistelusta yleensä.
Mutta kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, pitää ehdottomasti huomioida myös miesuhrit. Ok.
Seksuaalisen väkivallan osalta ei tietenkään ole moraalista rajata yhtä osaa uhreista tarkastelun ulkopuolelle. Mikä sellaiselle voisi olla perustelu?
Tekijöitä tarkastellessa on tietenkin hedelmällistä huomioida kaikki motiivit, esim. kulttuurillis-asenteellisetkin. Jos se nostaa esiin jonkin muista joko motiiveiltaan tai aktiivisuudeltaan poikkeavan ryhmän, niin se on tärkeä tieto ilmiöön puuttumisen ohjaamiseksi.
Ei kai tuo ole niin vaikeaa ymmärtää, jos ei ole ryystänyt SJW -Kool-Aidia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Eli kun vähemmistöryhmä ahdistelee, siitä pitää puhua erityisenä ongelmana eikä saa puhua ahdistelusta yleensä.
Mutta kun puhutaan naisiin kohdistuvasta väkivallasta, pitää ehdottomasti huomioida myös miesuhrit. Ok.Seksuaalisen väkivallan osalta ei tietenkään ole moraalista rajata yhtä osaa uhreista tarkastelun ulkopuolelle. Mikä sellaiselle voisi olla perustelu?
Tekijöitä tarkastellessa on tietenkin hedelmällistä huomioida kaikki motiivit, esim. kulttuurillis-asenteellisetkin. Jos se nostaa esiin jonkin muista joko motiiveiltaan tai aktiivisuudeltaan poikkeavan ryhmän, niin se on tärkeä tieto ilmiöön puuttumisen ohjaamiseksi.
Ei kai tuo ole niin vaikeaa ymmärtää, jos ei ole ryystänyt SJW -Kool-Aidia?
Ei olekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon vuoksi tätäkään ei siis olisi pitänyt poistaa:
Viikonloppu teki ainakin erittäin selväksi sen miksi tietyt tyypit on niin kiinnostuneita maahanmuutosta. Saavat siitä verukkeen miettiä päivät pitkät raiskauksia, joista ovat selvästi erittäin kiinnostuneita eikä terveellä tavalla. Sama ilmiö kuin se että kaappihomo joka on itselleenkin kaapissa omistautuu homojen haukkumiselle ja asian "tutkimiselle", näin on "hyvä syy" miettiä homoseksiä aamusta iltaan. Ihmettelen ettei nämä raiskausjätkät itse ymmärrä tätä mekanismia.
Ainoa mikä on oikeasti todella sairasta ja häiriintynyttä, on raiskausten puolustelu, vähättely ja niistä keskustelun vaimentamisyritykset.
Niinpä, mutta onneksi asiaan voi vaikuttaa muillakin tavoin kuten tukemalla raiskauskriisikeskusten toimintaa:
https://www.tukinainen.fi/tue-raiskauskriisikeskuksen-toimintaa/
He ylläpitävät uhrien tukipalveluja, edistävät uhrien asiaa, vaativat kunnon rangaistuksia ja asiallista kohtelua uhreille jne.
Ja toinen kohde, jonka toimintaa voi tukea, on Ensi- ja turvakotien Liitto: https://tuetoimintaamme.fi/
Lahjoituksen voi myös miestyöhön, jos turvakotitoiminta ei kiinnosta.Nuo laskuttaa kunnalta 600 euroa/vrk, ei ne rahaa tarvitse.
Määrärahoja on valitettavasti leikattu ja ensi- ja turvakotien toiminta on uhattuna, vaikka esim. pääkaupunkiseudulla paikat eivät riitä kaikille tarvitseville. Mutta jos perheväkivallan uhrien auttaminen ei ole sun kuppi teetä niin sitten ei.
Turvakodit on nykyään täynnä mat-tuja. Heidän auttaminen ei kiinnosta kiiluvasilmäisiä feministejä samalla tavalla, kuin kirjoitella hyviä "todisteita" huoltajuuskiistoihin.
Samoin tietoisuus siitä, että törkeä perheväkivalta kohdistuu miehiin naisia useammin on lisääntynyt. Miehille ei ole turvakoteja.
Lahjoituksen voi kohdentaa miesten auttamiseen, ks. aiempi linkki. Mitä tuohon väitteeseesi tulee, olet oikeassa, koska törkeissä tapauksissa yleensä käytetään kättä pidempää. Naiset ovat fyysisesti miehiä heikompia ja käyttävät siksi esim. puukkoa herkemmin. Valtaosa perheväkivallasta yleensä kohdistuu kuitenkin naisiin, ja siksi ensi- ja turvakodit ovat täynnä naisia lapsineen.
Miehillä on suurempi kynnys lähteä turvakotiin. Siksi he ovat roimasti aliedustettuna siellä, vaikka uhritutkimusten mukaan tarvetta saattaisikin olla.
Toki nuo mölisevät ääliöt ovat häiriöksi, mutta itse olen oppinut olla avaamatta niiden ketjuja ja lukematta niiden kommentteja. Toki olisi parempi jos nuo rasistit bannattaisiin palstalta, häiriköivät usein tavallisten ihmisten ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Toki nuo mölisevät ääliöt ovat häiriöksi, mutta itse olen oppinut olla avaamatta niiden ketjuja ja lukematta niiden kommentteja. Toki olisi parempi jos nuo rasistit bannattaisiin palstalta, häiriköivät usein tavallisten ihmisten ketjuja.
Juuri sen vuoksi kaikki suomalaiset vihaavat saastaisia rasisteja. Pysyisivät omilla harhaisilla foorumeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri sen vuoksi kaikki suomalaiset vihaavat saastaisia rasisteja. Pysyisivät omilla harhaisilla foorumeillaan.
Niiden saastaisien rasistien harhaiset horinat kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Totta. En tosin usko että yksikään suomalainen koskaan lukee rasistien mölötystä. Kaikki ihmiset ovat kyllästyneitä niiden ääliömäisiin horinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo useamman vuoden yrittänyt selittää naisille netin keskustelupalstoilla ja somessa, sittemmin avioeroni jälkeen myös kasvotusten, miten ahtaalle valkoinen lihaa syövä heteromies on ajettu nykyisessä suomalaisessa feministisessä yhteiskunnassa. Ensin tein sitä hyväntahtoisesti, mutta kun viesti ei mennyt perille niin kärjistin sitä reilusti. On mielenkiintoista tarkkailla naisten reaktioita kun he vihdoin alkavat alkupöyristyksen jälkeen miettiä vähän laajemmin kuin oman sukupuolensa propagandan näkökulmasta. Tasapainoinen yhteiskunta tarvitsee oikean tasa-arvon eikä mitään naisten suosimista tai se tuhoutuu.
Se miksi tämä palsta on viime aikoina joutunut kovien kiistojen taistelupaikaksi johtuu siitä, etteivät miehet saa naisiin järkevää kontaktia muualla. Täällä voi kertoa mielipiteitään naisille anonyyminä eikä tarvitse kaunistella. Jos saman tekisi somessa omalla naamalla niin johan tulisi iso kasa kakkaa niskaan SJW -tyypeiltä ja feministeiltä ja asiallinenkin keskustelu hiipuisi.
Äitini kasvatti minut liian kiltiksi mieheksi ja uskon monen muunkin nuoremman polven miehen kärsivän tästä ongelmasta. Naiset käyttävät tätä härkisti hyväkseen ajaakseen yhteiskuntaa kohti omia päämääriään, mutta (naiset) eivät ymmärrä että jos tavismiehet nousisivat kapinaan niin tilanne yhteiskunnassa voi muuttua merkittävästi ja lyhyessä ajassa.
Minua loukkaa myös se, että naiset niputtavat minut samaan kastiin palstalla pyörivien selvästi mt-ongelmaisten tapauten kanssa. En hyväksy väkivallalla uhkailua tai fantasiointia, mutta tosiasioista pitää pystyä keskustelemaan. Olen akateemisesti koulutettu, töissä käyvä ja minulla on lapsia.
Sinä tuskin olet avioliittoikään edes ehtinyt, kun puhut SJW:stä. Ei sellaisesta puhu kukaan aikuinen ihminen saati suomalainen.
On meitä ainakin kaksi tällä palstalla, jotka tuota termiä käytämme. Tuo toinen kaveri ja minä. Eli se siitä etteikö kukaan käyttäisi.
Miksi se termi sinua kiusaa, kun sjw:t itsekin käyttävät sitä itsestään? Mitä termiä itse käyttäisit?
Ketkä ihmeen SJW:t? En ole Suomessa kuullut tuota käytettävän kuin Ulilaudalla ja Jodelin ulinoissa. Ei se ole mikään käsite täällä meillä, jossain Yhdysvalloissa ehkä.
Suomalaisissa keskusteluissa SJW:n vastine on lähinnä suvak--ki, mutta koska se on hyvin arvo- ja sukupuolilatautunut nimitys ja aiheuttaa monella keskustelupalstalla automaattimoderoinnin, niin käytän mielummin SJW -termiä.
Sukupuolilatautunut? Millä tavalla suvaitsevainen on terminä sukupuolilatautunut?
Ihmettelinkin viikonloppuna, kun "kielletyistä" asioista sai puhua, luulin jo, että linja oli muuttunut. Eikä siinä teinityttö-ketjussa ollut asiattomia kommentteja (pari provoa lukuunottamatta). Eli tästäkin asiasta pystyi puhumaan asiallisesti, mutta se olikin vaan seb hetken sananvapautta.