Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on tämän ja eilisin päivän aikana onnistunut hajottamaan erittäin kalliin vanhan lampun, leivän paahtimemme ja räjäyttämään akun. Tämä ei ole provo..

Vierailija
16.07.2017 |

Olimme mökillä ja mies toi akun sisälle yöksi ja oli tuonut sen liian kuumaan tilaan jossa poksahti ja kaikki nesteet lensivät pitkin kallista mattoa...
Itse en ollut edes tietoinen, että on tuonnut jonkun sisälle mökkiin..

Jo pelkästään tuo temppu tuhosi kalliin maton ja syövytti puulattiaa.

Kotiin tulessa mies kolauttu kylkensä hyllyköön jossa putosi erittäin arvokas lamppu, joka särkyi..

Nyt päivän kukkuraksi äsken mieheni kaivoi karkkeja kaapista ja onnistui pudottamaan ne leivän paahtimeen josta yrittii kaivaa niitä ja nyt huomasimme, ettei leivän paahdin toimi enää.

Tämä ei ole provo, vaikka siltä kuulostaa..
Mieheni on oikeasti vuorokauden sisällä tuhonnut lähes 1000 € edestä tavaraa eikä tosiaan naurata minua!

Oli pakko purkaa johonkin.. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaista voi päästää edes sisälle mihinkään 😂

Vierailija
2/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä on ne tavarat maksanutkin, joten se siitä.

Vierailija
4/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksamaan, jos kotivakuutus ei korvaa.

Vierailija
5/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you ap, mun mies tosin tuhoaa asioita ja irtaimistoa ihan vaan puhdasta välinpitämättömyyttään.. Olin kuun alusta kaksi (2) päivää poissa. Mies oli sinä aikana mm. tukkinut viemärin kaatamalla friteerauskeittimen öljyt lavuaariin (?!??!?!). Kaikki öljy ei ollut osunut, osa meni lattialle ja mies oli niitä räkäisiä öljyjä sitten siivonnut asiaankuuluvasti mun kalliilla joululahjapyyhkeillä ja vedellä (?!??!?!??!?!?). Lopuksi oli heittänyt ne likomärät, sontaiset pyyhkeet pyykkikoriin pyykkien päälle ja pilannut korissa olleen päiväpeiton ja useamman mun vaatekappaleen, joita en vaan saanut enää öljyttömiksi ja puhtaiksi.

Sanoisin, että tuntuu siltä kuin eläisin koiran kanssa, mutta mä elän koiran kanssa ja kyseinen koira tekee paljon vähemmän tuhoa kuin mies. 

Vierailija
6/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on mökillä kallis matto?

Itse en uskaltaisi mökillä säilyttää mitään arvokasta, vaikka tuskimpa varkaat tajuaisivat jonkun maton arvon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme