Miksi naisilla on edelleen niin kova hinku omistautua miehille ja miellyttää miehiä?
Vaikka pärjäisivät yksikseenkin ilman miehen huomiota. Miehiä ei kiinnosta yksi nainen juuri ollenkaan, vain lainsäädäntö on tehnyt miehistä yksiavioisia. Miehet ovat moniavioisia ja heillä on salarakkaita ja jalkavaimoja ympäri maailman. Myös Euroopassa. Ranskassa vaimoja opetetaan suhtautumaan miehen sivusuhteisiin, niin yleistä se on. Lisäksi miehet haluavat aina vain nuoria naisia.
Aika noloa pukeutua, meikata, vaihtaa nimi, tukea miestä uralla, antaa oma keho jne. vain miehen takia. Miehille ette merkitse ikinä samaa eikä miehille sitoutuminen ole edes tärkeä arvo.
Kommentit (10)
Höpönlöpön. Itse en miehen luo edes harkitse meneväni ilman lamautinta. En siis liene siitä miellyttävimmästä päästä?
Esttrogeeni tekee naisesta sellaisen kuin on, niin hyvässä kuin pahassa. Nainen on lempeä ja rakastava jopa omaksi vahingokseen. Hyvä, että on meitä, jotka olemme sen tajunneet ja pysyttelemme mahdollisimma kaukana miehistä. Ne eivät halua muuta kuin tyhentää itsensä meihin. Kaikki se muuta, mitä tämän tarpeen ympärille kehräämme, keksimme ihan itse. Mies ei pysty välittämään kuin itsestään ja muista miehistä. Mies ei tnnen naista koskaan arvoisekseen. Vain toinen mies on miehen silmissä tasavertainen.
3, kyse taitaa olla tosiaan estrogeenista. Naiset puhuvat naurettavan tunteellisesti miehistä ja seksistä samalla kun miehille naiset ovat vain objekteja lapsista asti.
Suhtaudun miehiin samalla tavalla, kuin miehet naisiin. Välinpitämättömästi. Miehet menee hulluksi tästä, yrittävät saada punkkaansa hinnalla millä hyvänsä ja lässyttävät päivät pitkät. Evvk.
Mä olen aina ihmetellyt samaa mutta käänteisesti. Miksi naiset haluavat vain sen yhden ainoan miehen itselleen, kun selvää on ettei yhdessä miehessä voi saada kaikkea, mitä nainen tarvitsee: sitä lojaalia aviomiestä, kiihkeää rakastajaa, huolehtivaa isää lapsilleen, tasapainoista ja viisasta elämänkumppania sekä kiinnostavaa ystävää.
Tunnen montakin naista, jotka luultavasti kykenisivät olemaan miehelleen kaikki, mutta miehissä ei näitä moniosaajia ja monisärmäisiä persoonia ole paljonkaan.
Ottaessaan yhden ainoan miehen nainen jää aina häviölle.
Tää on jotenkin tuttu tää aloitus...
Miksi sinulla on kova hinku jankata tätä samaa?
Koska olen lammasmainen ja yksinkertainen. Siksi palvon etenkin VANHEMPIA miehiä. Tarvitsen elämääni ohjaajan ja opettajan jolla on kokemusta. En osaa hankkia kokemuksia yksin, vaan tarvitsen ikään kuin oppaan neuvomaan minua kaikessa. Haluan tuntea itseni pikkulapseksi suhteessa. <3
Vierailija kirjoitti:
3, kyse taitaa olla tosiaan estrogeenista. Naiset puhuvat naurettavan tunteellisesti miehistä ja seksistä samalla kun miehille naiset ovat vain objekteja lapsista asti.
Näin se tutkimusten valossa on. Testosteroni tekee puolestaan miehistä äärimmäisen itsekeskeisiä ja omahyväisiä. Meidän naisten ja toisaalla miesten välillä on jo hormonien vuoksi ylitsepääsemätön kuilu. Sitä emme suinkaan tee me naiset vaan miehet. Testosteroni tekee niistä sellaisia, etteivät ne kykene ajattelemaan kuin itseään, korkeintaan sen lisäksi muutamia itsensä kanssa samanarvoisina pitämiään miehiä. Mies on hierarkiassa elävä laumaeläin. Siksi hän vihaa ja samalla ahkerasti mielistelee itseään ylempänä pitämiään miehiä. Hän tuntee toveruutta mutta myös kilpailutilannetta samanarvoisiin miehiin. Itseään alempia miehiä mies kohtelee suhteellisen myötätuntoisesti mutta ssinä vaiheessa tilanne muuttuu, mikäli alempi mies yrittää pyrkiä rinnalle tai yli. Siinä vaiheessa mies näyttää, että se voi välillä vihata toista miestä verisesti. Nainen ei tähän sosiaalisesta statuksesta kilpailuun kuulu mitenkään. Nainen on miehelle kotona jököttävä käyttöesine. Kuten moni mies sen avoimesti tunnustaa, jopa heidän koiransa tuntuu heille rakkaammalta kuin nainen. Miesten maailma on monin tavoin sairas naisen näkökulmasta. Hulluja tosiaan ne naiset, jotka vielä tällä vuosituhannella suomen kaltaisessa maassa, jossa ei enää ole taloudellisesti pakko, hakkaavat päätään seinään niidne kanssa.
Hyvä että joku on älynnyt että ihmiset eivät ole yksiliittoisia. T. M