Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta/asioista huomaat olevasi keski-ikäinen?

Vierailija
16.07.2017 |

T. Keski-ikäinen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku ukko yrittää täällä provosoida, niin alkaa naurattamaan, eikä tule tarvetta näpäyttää reppanaa.

Vierailija
22/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmempi ja jotenkin tuntuu, että vasta nyt olen se, joka oikeasti olen. Kaikki miellyttämisenhalu on kadonnut, en silti ole epäkohtelias tms., mutta osaan pitää puoleni ja sanoa, jos on sanottavaa, ei haittaa, vaikka siitä ei aina kaikki tykkäiskään.

Pitääkseni painoni ennallaan, on liikuttava enemmän ja katsottava tarkemmin syömisiä. Mitään kremppoja mulla ei vielä ole ja olen kaikinpuolin terve. Lieneekö sillä vaikutusta, että olen pyrkinyt elämään terveellisesti (ei tupakkaa, alkoa, kasvisvoittoinen ruokavalio, ei eineksiä, luomua, liikuntaa, varsinkin joogaa ja paljon kaikenlaisia luontaishoitoja).

Näin niillä, joita ei ole lapsina kotikiusattu. On myös vaikea olla sanomatta rumasti takaisin, koska itsetunto on pilattu jo lapsena. Että ihanaa elämää sulle, mahtavaa kuulla, miten hyvää se on. Eli ei!!!!!!! Vedä vittu päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää ajan merkityksen. Ymmärtää, että kaikki ovat joskus olleet nuoria. Myös tuo satavuotias mummo on joskus rllutellut, kapinoinen ja halunnut miestä.

Ja kaikki me vanhenemme. Myös kaikki fitnesspimut.

Av:lla huomaa päivittäin, kuinka nuoria täällä ollaan. Kehutaan nuoria naisia ja haukutaan vanhojen ylipainoja.

Mutta hei- me kaikki olemme olleet joskus nuoria ja kauniita ja miesten himojen kohteena. Ja hei sinä nuori nainen - sinusta tulee ihan samanlainen kuin minustakin!

Ja sinä olet mielestäsi kypsä? :D

Missä lauseessa ilmoitin niin?

Niin no etpä kyllä sanonut. Oletin tuon neuvomisen tarkoittavan sitä.

Vierailija
24/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää ajan merkityksen. Ymmärtää, että kaikki ovat joskus olleet nuoria. Myös tuo satavuotias mummo on joskus rllutellut, kapinoinen ja halunnut miestä.

Av:lla huomaa päivittäin, kuinka nuoria täällä ollaan. Kehutaan nuoria naisia ja haukutaan vanhojen ylipainoja.

Mutta hei- me kaikki olemme olleet joskus nuoria ja kauniita ja miesten himojen kohteena. Ja hei sinä nuori nainen - sinusta tulee ihan samanlainen kuin minustakin!

Niin no etpä kyllä sanonut. Oletin tuon neuvomisen tarkoittavan sitä.

Olin provosoiva, mutta ihan oikeesti koin tuosta asiasta valaistuksen kerran: koko elämäni olen auttanut isoäitiäni ja kuunnellut hänen nuoruuden juttujaan. Yksi päivä oikeasti tajusin, että 92-vuotias isoäitini on ollut ihan samanlainen nuorena kuin mekin: oli rakastunut palavasti, lempannut kihlatun, harrastanut vaikka mitä liikuntaa.... tajusin, että niin minustakin tulee joku päivä kyyryssä kulkeva, omia asioitaan jauhava ja samaa tarinaa kertova vanhus.

Sen päivän jälkeen en ole enää koskaan arvostellut tai tuominnut itseäni vanhempia ihmisiä. Ja oletan, että palstan tuomitsijat ovat yhtä hitaasti oppivia kuin minä, eivätkä ole iästään johtuen saaneet tätä valaistusta.

Vierailija
25/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun nykyajan ilmiöitä:

- jatkuva kiroilu tv- ja radio-ohjelmissa (vaihdan kanavaa)

- mustat rintaliivit vaalean puseron alla (eikö alusvaatteiden kuulu olla huomaamattomia?)

- sring-malliset bikinien alaosat (siis miksi joku esittelee pakaroitaan julkisesti?)

- ripsien pidennykset (näyttävät lapsuuteni barbie-nukelta, miksi joku haluaa näyttää siltä?)

Näitä riittää!

T. 43v.

Vierailija
26/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmempi ja jotenkin tuntuu, että vasta nyt olen se, joka oikeasti olen. Kaikki miellyttämisenhalu on kadonnut, en silti ole epäkohtelias tms., mutta osaan pitää puoleni ja sanoa, jos on sanottavaa, ei haittaa, vaikka siitä ei aina kaikki tykkäiskään.

Pitääkseni painoni ennallaan, on liikuttava enemmän ja katsottava tarkemmin syömisiä. Mitään kremppoja mulla ei vielä ole ja olen kaikinpuolin terve. Lieneekö sillä vaikutusta, että olen pyrkinyt elämään terveellisesti (ei tupakkaa, alkoa, kasvisvoittoinen ruokavalio, ei eineksiä, luomua, liikuntaa, varsinkin joogaa ja paljon kaikenlaisia luontaishoitoja).

Näin niillä, joita ei ole lapsina kotikiusattu. On myös vaikea olla sanomatta rumasti takaisin, koska itsetunto on pilattu jo lapsena. Että ihanaa elämää sulle, mahtavaa kuulla, miten hyvää se on. Eli ei!!!!!!! Vedä vittu päähäsi.

Hetkinen.. oletko vihainen jollekin toiselle siitä, että sinulla on ollut kurja lapsuus? Suosittelen hakeutumista terapiaan. Meillä kaikilla on omat ongelmamne, niiden kanssa kannattaa tulla sujuiksi. Älä anba itsesi katkeroitua. Muuten edessä synkkä loppuelämä.

T. Ulkopuolinen kommentoija

Vierailija
27/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 40 v ja tajuan, että voisin olla näiden parikymppisten julkkisten äiti. Mitä ihmettä, vastahan 15 vuotta sitten (joka oli mielestäni hetki sitten) olin itsekkin 25 v. Aika on yhtäkkiä hujahtanu.

Vierailija
28/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukulasit.

Vierailija
29/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten muoti alkaa näyttää vuosi vuodelta typerämmältä.

Vierailija
30/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se kysyis, jos oisit jo kertonu. Sitäpaitsi ihan hyvin voi 100-vuotias mummokin himoita miehiä.

Vierailija
31/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa valvoa, kuten nuorempana saattoi ilman kokonaisvaltaista väsymystä.

Ei innosta matkustella. Haluan olla paljon kotona ja touhuta siellä. Oletan jotain vaikutusta olevan myös tällä rauhallisella maalaismiljööllä.

Kerrostalosta tekisi varmaan useammin mieli nousta lentokoneeseen.

Olen ollut 20 vuotta työelämässä ja aviossa 15 vuotta. Meillä on mieheni kanssa viisi vuotta ikäeroa. Mies on kohta 50 v.

Vuodet vierivät väistämättä ⚘