Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta/asioista huomaat olevasi keski-ikäinen?

Vierailija
16.07.2017 |

T. Keski-ikäinen

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa loppua mielenkiinto ihmisten miellyttelyyn. Haluaa ottaa asioista selvää. Kun joku aukoo päätään, tulee sanottua kipakasti takaisin.

T. Se yöunensa menettänyt aaltoileva kamala acca ;)

Vierailija
2/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen keski-iän "virallinen" määritelmä nyt olikaan, siis minkä ikävuosien väliin se sijoittuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tahdo päästä ylös tuolilta/sängystä jne.

Vierailija
4/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut melkoiseksi kotihiireksi, ei enää kiinnosta yhtä paljon mennä sinne ja tänne, oli kyseessä sitten ulkomaanmatka tai baari-ilta. Muutenkin olen alkanut yhä enemmän ja enemmän tykätä hääräilystä kotona. Väsymystä ja alkoholia ei siedä kuten ennen, joten alkoa menee vähemmän ja nukkumaan menen aiemmin. Unta ei enää riitä valvomisenkaan jälkeen puolille päivin kuten ennen, viimeistään 9 olo on niin virkeä että vähintään alan lukea sängyssä jollen heti nouse ylös.

Vierailija
5/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kropassa on enemmän kipeitä kohtia kuin terveitä

Ja ei todellakaan jaksa mitään ylimääräistä draamaa. Ei varsinkaan aikuisilta ihmisiltä, joten välillä tulee sanottua kipakamminkin kuin meinasikaan.

Vierailija
6/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa loppua mielenkiinto ihmisten miellyttelyyn. Haluaa ottaa asioista selvää. Kun joku aukoo päätään, tulee sanottua kipakasti takaisin.

T. Se yöunensa menettänyt aaltoileva kamala acca ;)

Miellyttely? Meinaat kai miellyttämistä?

Vierailija
7/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula kestää koko päivän, kaikki alle 30-vuotiaat näyttää lähes lapsilta, en löydä enää uusia bändejä ja ei kiinnostakaan.

Vierailija
8/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivo vaikka pullaa!

Vierailija
9/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmempi ja jotenkin tuntuu, että vasta nyt olen se, joka oikeasti olen. Kaikki miellyttämisenhalu on kadonnut, en silti ole epäkohtelias tms., mutta osaan pitää puoleni ja sanoa, jos on sanottavaa, ei haittaa, vaikka siitä ei aina kaikki tykkäiskään.

Pitääkseni painoni ennallaan, on liikuttava enemmän ja katsottava tarkemmin syömisiä. Mitään kremppoja mulla ei vielä ole ja olen kaikinpuolin terve. Lieneekö sillä vaikutusta, että olen pyrkinyt elämään terveellisesti (ei tupakkaa, alkoa, kasvisvoittoinen ruokavalio, ei eineksiä, luomua, liikuntaa, varsinkin joogaa ja paljon kaikenlaisia luontaishoitoja).

Vierailija
10/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan nauttia elämästä

Vierailija
11/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seesteinen olo, keskityn hetkeen olinpa töissä tai kotona. Viihdyn enemmän yksin, maltan mieleni ja kieleni ,kuuntelen enemmän ja kommentoin vähemmän. Matkailu ei enää kiinnosta, viihdyn tässä sohvalla. Liikun edelleen, mutta en enää päivittäin. Mikään ei ole pakollista vapaa-ajalla, nautin elämästä.

Olen eronnut aikaa sitten ja en kaipaa miestä elämääni.'

Kaikkiaan on hyvä olla.

Vierailija
12/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kenkien ulkonäkö ei ole tärkein kriteeri ostopäätöstä tehdessä, vaan mukavuus..silloin tietää, että on keski-ikäinen.

Vierailija
13/31 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja aikaa on enemmän kuin alle nelikymppisenä. Lapset on isompia ja jokaiseen pikkumenoon ei tarvitse lastenhoitajaa. Hämmästyn aina uudelleen ikääntymisen merkkejä kasvoissani. Krapula kestää 2 päivää. Jenkkakahvat vyötäröllä. Polvet on kankeat, kun nousen lattialta.

Vierailija
14/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa valvoa

Vierailija
15/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-studio on kiinnostava.

Vierailija
16/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää ajan merkityksen. Ymmärtää, että kaikki ovat joskus olleet nuoria. Myös tuo satavuotias mummo on joskus rllutellut, kapinoinen ja halunnut miestä.

Ja kaikki me vanhenemme. Myös kaikki fitnesspimut.

Av:lla huomaa päivittäin, kuinka nuoria täällä ollaan. Kehutaan nuoria naisia ja haukutaan vanhojen ylipainoja.

Mutta hei- me kaikki olemme olleet joskus nuoria ja kauniita ja miesten himojen kohteena. Ja hei sinä nuori nainen - sinusta tulee ihan samanlainen kuin minustakin!

Vierailija
17/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto heikkenee, enpä oikeastaan muusta.

Vierailija
18/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmaita hiuksia. Iho ei ole niin kiinteä kuin ennen. Baarireissun jälkeen päivä menee nukkuessa.

N47

Vierailija
19/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtää ajan merkityksen. Ymmärtää, että kaikki ovat joskus olleet nuoria. Myös tuo satavuotias mummo on joskus rllutellut, kapinoinen ja halunnut miestä.

Av:lla huomaa päivittäin, kuinka nuoria täällä ollaan. Kehutaan nuoria naisia ja haukutaan vanhojen ylipainoja.

Mutta hei- me kaikki olemme olleet joskus nuoria ja kauniita ja miesten himojen kohteena. Ja hei sinä nuori nainen - sinusta tulee ihan samanlainen kuin minustakin!

Ja sinä olet mielestäsi kypsä? :D

Vierailija
20/31 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet mielestäsi kypsä? :D

Missä lauseessa ilmoitin niin?