Miksi joku haluaa olla pallon muotoinen?
Luulisi, että se on hankalaa. Miksi ihmiset päästävät itsensä sellaisiksi?
Kommentit (14)
Voi olla lihottava sairaus. Jotkut ihmiset taas on vartalonmuodoltaan sellaisia että se vatsa rellottaa. :( Ei oo varmaan kukaan pallonmuotoinen halunnut ehdottomasti pallo olla. Osalla kyse tietysti laiskuudesta, mutta kannattaa muistaa ettei asia ole niin mustavalkoinen.
Ihan vaan epäitsekkyyttä. Pitäähän sitä joidenkin antaa hitaammalla käyville tuumailtavaa.
No Saara Särmä kertoi jossain haastiksessa kokeilleensa kaikkia dieettejä vaan ei toiminut. Jotkut ovat kai rakenteeltaan sitten sellaisia.
Miksi joku haluaa olla ilkeä toisille? Ap:n on tekopyhää ihmetellä täällä toisten ruumiinrakennetta, kun et tiedä mitä kenenkin taustalla on. Voi olla sairautta, masennusta, muuten vaikea elämäntilanne, että kilot ovat kertyneet. Kukaan ei tiedä tarinaa tuntemattoman ihmisen taustalla.
Tunnetko ap itsesi jotenkin paremmaksi yksilöksi, kun sinulla on tarve ihmetellä asiaa täällä?
Mikä ihme saa sut idiootin kuvittelemaan että kukaan HALUAISI olla pallon muotoinen eli vyötärölihava?
Jessus mikä ääliö ap on.
Kyllähän se omista valinnoista pitkälti johtuu. Sairaudet ovat erikseen, mutta kaikki pallonmuotoiset eivät ole sairaita. Miksi sitä pitäisi ymmärtää, kun sitä ei voi ymmärtää?
Onhan heillä myös läheisiä, jotka kärsivät heidän ylipainostaan. Eikö asialle olisi hyvä tehdä jotain?
Syöpään saamani kortisonihoidot vaikuttivat tilanteeseen.
Ovatko myös vanhempiesi vanhemat serkuksia?
Olen tällainen pallonmuotoinen keski-ikäinen nainen. Olin tänään uimarannalla ja kannoin itseni ylpeydellä. Itse olen kiloni hankkinut ja niiden kanssa tulen toimeen. Hankalampaa näytti olevan vieressä olleella n. kaksikymppisellä tytöllä, jonka piti kommentoida ruumiinrakennettani poikaystävälleen kovaäänisesti. Kyllä se elämä opettaa tuotakin tyttöä, toivottavasti oppii ainakin käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heillä myös läheisiä, jotka kärsivät heidän ylipainostaan. Eikö asialle olisi hyvä tehdä jotain?
Onhan sinullakin läheisiä, jotka kärsivät idiotismistasi. Olisiko asialle mitään tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Suututit läskit, ap :(
Kilttiä, että varoitat palstaystävääsi.
PS Se kumpu vatsasi edessä EI ole lihasta.
En ole vielä koskaan tavannut ihmistä joka haluaisi olla pallon muotoinen.
Miksi ap ajattelet että joku haluaisi olla sairaaloisen lihava? Sen takia että jotkut haluavat olla sairaaloisen laihoja?
Ei se laihana pysyminen ja laihduttaminen ole niin yksinkertaista kuin sinä kuvittelet.
Se että on kymmeniä kiloja liikaa kertoo siitä että ihmisellä on henkisiä ongelmia, ihan samalla tavalla kuin ihmisellä joka pelaa liikaa, polttaa tupakkaa, juo alkoholia, harrastaa irtosuhteita, käyttää lääkkeitä väärin, näännyttää itsensä luurangoksi, urheilee liikaa, shoppailee liikaa... meillä jokaisella on se juttu joka on addikti, ja jolla yrittää itse lääkitä pahaa henkistä oloaan. Jos ap sinä et sitä tajua, olet erittäin tyhmä, siihen en tiedä mitään terapiaa mikä auttaisi.
Näin tänään kauppajonossa. Vaatteillahan sitä on mahdotonta peittää.