Mies sanoi ettei aio siivota vaikka minä olen kuumeessa
Kotona pitää siivota kerran viikossa ja nyt minä olen ollut loppuviikon kuumeessa. Sanoin miehelle että imuroi, vie matot ulos , luuttuaa, pyyhkii pölyt ja pesee vessan. Ihan normaali siivous. Mies ei kuitenkaan aio siivota kun hänen mielestään on ihan siistiä. Minä en halua kipeänä riidellä, mutta ei ole tämä mikään ylivoimainen pyyntö. Mies ei ymmärrä että itsestään ei talo siistiydy ja minä joka viikko joudun siivoamaan. En tajus että miksi ei minun hyväkseni (ja omansa) ole valmis edes pientä kotityötä tekemään...
Kommentit (16)
Ehtiihän sitä siivoamaan myöhemminkin, kun olet terve.
Meillä siivotaan aina yhdessä, samaan aikaan, ja saman verran, joten ei tarvitse koskaan kinata tai pitää kirjaa kotitöistä. Kumpiki tietää, että tasan menee.
Hyvin olet palvelut miestä. Meillä siivotaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä siivotaan aina yhdessä, samaan aikaan, ja saman verran, joten ei tarvitse koskaan kinata tai pitää kirjaa kotitöistä. Kumpiki tietää, että tasan menee.
Ei asioiden aina tarvitse mennä piirulleen tasan. Joskus voisi toinen ilahduttaa toista tekemällä puolesta, kuten tässä tapauksessa kun aloittaja on sairas. Sitten voisi tuoda juotavaa ja kuumelääkettä, laittaa hyvän leffan pyörimään ja ottaa potilaan kainaloonsa.
Miksi matot täytyy viedä joka viikko ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asioiden aina tarvitse mennä piirulleen tasan. Joskus voisi toinen ilahduttaa toista tekemällä puolesta, kuten tässä tapauksessa kun aloittaja on sairas. Sitten voisi tuoda juotavaa ja kuumelääkettä, laittaa hyvän leffan pyörimään ja ottaa potilaan kainaloonsa.
Molempi parempi. Voin ilahduttaa toista tuomalla kuumelääkettä ja juotavaa, laittaa hyvän leffan pyörimään ja ottaa potilaan kainalooni – ja siivota sitten yhdessä myöhemmin toisena päivänä. Harva edes haluaa kipeänä kuunella imurin ulinaa ja huonekalujen kolistelua.
Vierailija kirjoitti:
Keräävät kauheasti pölyä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräävät kauheasti pölyä
Ap
Sitä varten on keksitty imurit.
Miksi pitää siivota juuri sunnuntaina? Eikö maanantai kävisi yhtä hyvin?
Jos on oikeasti kuumeessa, makaa sängyssä lepäämässä eikä vouhkaa palstalla siivousasioista (tai mistään muustakaan).
Kuljetteko te kotona ulkokengissä, kun lattiat pitää luututa kerta viikkoon? Ei ne normaalikäytöllä nyt niin paljoa likaannu viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräävät kauheasti pölyä
Ap
Tiesitkö, että se tamppaaminen hakkaa ne pölyt vaan syvemmälle mattoon! Imurointi moltemmin puolin ja sillon tällöin tuuletus riittää.
Jos matot pitäisi viedä ulos edes kerran vuodessa niin mä tosiaan veisin ne ulos ja jättäisin sinne.
Luulis olevan parempaakin tekemistä ihmisillä kuin hinkata nurkkia.
Onko teillä miten paljon lapsia ja lemmikkejä kun niin sotkeentuu viikossa? Onko teillä paha astma kun ei pelkkä imurointi riitä?
Hankkikaa tehokas imuri, tuo mattojen ulosvienti on niin 80- lukulaista ja käytännössä levitätte sitä pölyä vain ympäriinsä.
Huomennakin ehtii siivota. Ei se asunto homehdu pystyyn päivässä.