Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli eka kertasi?

Vierailija
16.07.2017 |

Kerro kokemuksesi ensimmäisestä kerrastasi sängyssä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella onnistunut.

Mulla oli siis sellaiset lähtökohdat että 28v miehenä olin totaalikokematon, en ollut siis edes suudellut naista enkä ikinä käynyt treffeillä.

Sitten nettideitissä nainen lähetti mulle ensiviestin ja tavattiin. Hän halusi sitten nähdä toistekin. Ihastuin.

4.treffeillä kutsuin saman naisen syömään/leffaan/saunaan mun luokse ja saunomisen jälkeen mentiin sänkyyn jossa sitten ujosti kysyin että haluaisitko... nainen keskeytti lauseeni ja sanoi heti että kyllä.

Muistan vieläkin miten naisen pitkät hiukset hulmusi mun kasvoilla hänen ratsastaessa ja miten hyvältä tuntui olla lähekkäin kun tuota oli odottanut koko elämänsä ajan.

Vierailija
2/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23-vuotias ja mies oli 45-vuotias jonka löysin netistä. Tavattiin ensin kaupungilla ja sitten kun arvelin että en päädy raiskatuksi ja kuristetuksi, lähdin sen kotiin jossa harrastettiin seksiä. Olin hermostunut ja en ollut seksissä mukana, tuntui kuin katselisin itseäni katosta, olin irrallaan koko tilanteesta. En saanut siitä mitään. Onneksi se ei sattunut. Suihkuun, pukeuduin ja lähdin kotiin. Siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan

M65

Vierailija
4/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan

M65

Vierailija
5/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aika vanha, 19v poikaystävän kaa ja sattui ihan sikana..

Vierailija
6/6 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta ei tapahtunut sängyllä vaan sohvalla. Akti tapahtui niin että istuin siinä ja nainen oli sylissäni.