Jos miehelle ilmaisee tunteitaan, niin miksi miehet aina olettavat saavansa seksiä?
Mulla tunteet kuolee siinä silmänräpäyksessä. Koska odotus seksistä kertoo, ettei mikään muu minussa heille riitä.
Kommentit (82)
Itse olisin koko elämäni halunnut jakaa rakkauteni jollekin ja jonkun kanssa, mutta se kaatuu aina siihen miesten hirveään kiihkoon saada panna, mikä heistä itsestä tuntuu hyvältä, viis minusta. Eivät anna, vaan ottavat. Eivät välitä. Sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on vain yksi pieni, mutta miellyttävä ulottuvuus ihmissuhteissa. Panet sille liikaa painoa ja samalla syytät samasta asiasta miehiä.
Millälailla panen sille liikaa painoa? Ei se minusta kovin pieni ulottuvuus kylläkään ole. Jos siihen ei ole valmis on erittäin vastenmielistä "antaa".
ap
Ja jos se olisi kovin pieni ulottuvuus, niin miksi miehet sitten menettävät mielenkiintonsa minuun, kun eivät tuosta heti vain saa?
ap
Se on merkki siitä että mies on puutteessa (kaipaa siis enemmän kuin tällä hetkellä saa).
Jos annat sen määrän mitä miehesi luonnostaan janoaa (oli se sitten 3krt/vk tai 3krt/pv) niin loppuu tuollainen että joka lähestyminen kytkeytyy seksiin, jota hänen on selvästi tehnyt mieli jo ennen lähentymistä.
Jos taas ei lopu, niin miehen asenteessa korjattavaa.
Eräskin mies oli vuosia haaveillut minusta, ja päästyään lähemmäs ei "voinutkaan" jatkaa suhdetta, koska en voinut heti antaa. Ei siis ilmeisesti uskonut minun välittävän hänestä tjms. En lämpene niin nopeasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin koko elämäni halunnut jakaa rakkauteni jollekin ja jonkun kanssa, mutta se kaatuu aina siihen miesten hirveään kiihkoon saada panna, mikä heistä itsestä tuntuu hyvältä, viis minusta. Eivät anna, vaan ottavat. Eivät välitä. Sikoja.
No eipä käy tasan onnen lahjat, itse haluaisin vaan pussailla ja makoilla vieressä rakkausrunoja lukien, mutta naiseni haluavat vaan panoja.
Paras tunnustaa faktat eli miehet haluavat aina seksiä. Loppupeleissä kyseessä on pelkkä biologia. Miehet haluavat jopa naimisiin asti varmistaakseen säännöllisen seksin. Ellei sitä ole tarpeeksi, haetaan muualta.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki siitä että mies on puutteessa (kaipaa siis enemmän kuin tällä hetkellä saa).
Jos annat sen määrän mitä miehesi luonnostaan janoaa (oli se sitten 3krt/vk tai 3krt/pv) niin loppuu tuollainen että joka lähestyminen kytkeytyy seksiin, jota hänen on selvästi tehnyt mieli jo ennen lähentymistä.
Ei vaan kyllä sen pitää olla niin päin, että hän antaa minun olla rauhassa sen määrän, mitä mä luontaisesti haluan, niin kyllä mua sitten alkaa kiinnostaa ;)
Jos ei ala, niin vaihtakoon sitten toisiin.
ap
Ap:n kannattaa puhua ammattiauttajan kanssa tuosta riittämättömyyden tunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole riittämättömyyden tunne, vaan ihan fakta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kyllä sen pitää olla niin päin, että hän antaa minun olla rauhassa sen määrän, mitä mä luontaisesti haluan, niin kyllä mua sitten alkaa kiinnostaa ;)
Jos ei ala, niin vaihtakoon sitten toisiin.
ap
Jos tuo on asenne, niin toivotaan että älyää että parempaakin on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No mikä sinussa ei riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on vain yksi pieni, mutta miellyttävä ulottuvuus ihmissuhteissa. Panet sille liikaa painoa ja samalla syytät samasta asiasta miehiä.
Millälailla panen sille liikaa painoa? Ei se minusta kovin pieni ulottuvuus kylläkään ole. Jos siihen ei ole valmis on erittäin vastenmielistä "antaa".
ap
Siten panet liikaa painoa, että annat tunteidesi kuolla tuon takia.
Tietenkään ei pidä suostua seksiin, jos ei ole siihen valmis. Minusta on kuitenkin luonnollista, että jos on tunteita niin vähitellen myös halu syttyy, itselläni ainakin. Kun olin hyvin nuori (jotain alle 21), tunsin oloni turvalliseksi miehen kanssa ehkä muutaman viikon seurustelun jälkeen, mutta aikuistuessa asia muuttui, osasin itsekin ottaa enkä pelkästään antaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattais puhu psykoterpeuteilleen siitä, miksi eivät kykene kunnioittamaan toisia seksualisissa tarpeissaan (olla rauhassa).
ap
Vierailija kirjoitti:
Eräskin mies oli vuosia haaveillut minusta, ja päästyään lähemmäs ei "voinutkaan" jatkaa suhdetta, koska en voinut heti antaa. Ei siis ilmeisesti uskonut minun välittävän hänestä tjms. En lämpene niin nopeasti.
ap
Mullakin oli tällainen tilanne jossa mies oli pitkään haaveillut kanssani olemisesta. Hän sanoi ettei välitä tuleeko seksiä vai ei ja halusi olla kanssani lähekkäin ja muutenkin viettää aikaa yhdessä ja näin jatkui pitkään.
Edelleen hellittelee paljon vaikka seksikin on jo kuvioissa.
Tällaistakin siis voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo mikä sinussa ei riitä?
Lue viesti nro 6. Ei ole tietenkään ainoa kokemus, mutta ne muut ovat tunteneet minut toki lyhyemmän aikaa. Että vuosia voi kaivata jotakuta, mutt jos ei samantien ala saada niin son moro.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattais puhu psykoterpeuteilleen siitä, miksi eivät kykene kunnioittamaan toisia seksualisissa tarpeissaan (olla rauhassa).
ap
Ehkä se on ihan hyvä että sun tunteet kuolee jo varhaisessa vaiheessa. Koska mitä pointtia olisi pistää hynttyitä yhteen jonkun pihtariakan kanssa, jos pitäisi jo parin viikon yhdessäolon jälkeen lähteä hakemaan pillua muualta kun kotona ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Rauhassa oleminen ei ole seksuaalinen tarve. Se on sen puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSiten panet liikaa painoa, että annat tunteidesi kuolla tuon takia.
Tietenkään ei pidä suostua seksiin, jos ei ole siihen valmis. Minusta on kuitenkin luonnollista, että jos on tunteita niin vähitellen myös halu syttyy, itselläni ainakin. Kun olin hyvin nuori (jotain alle 21), tunsin oloni turvalliseksi miehen kanssa ehkä muutaman viikon seurustelun jälkeen, mutta aikuistuessa asia muuttui, osasin itsekin ottaa enkä pelkästään antaa.
Kyllä ne kuolee, en voi mitenkään rakastaa niin tunteettomia ja kylmiä ihmisiä.
ap