Jos miehelle ilmaisee tunteitaan, niin miksi miehet aina olettavat saavansa seksiä?
Mulla tunteet kuolee siinä silmänräpäyksessä. Koska odotus seksistä kertoo, ettei mikään muu minussa heille riitä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena oli, että mahdollisesti otetaan parisuhteessa askel eteenpäin ja ainakin vietetään viikonloppua yhdessä.
Harmi, ettet tullut kertoneeksi miehellekin tuosta ajatuksesta. Useimmat miehet kun eivät ole ajatustenlukijoita, vaan nille pitää ihan sanallisesti kertoa asioista ja ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi tylsä nörtti kiltti villapaitamies haluamassa minua taas ennen kuin olen valmis....yök, erittäin yök. Pointti ei ollut erotella pahiksia ja nössöjä, vaan että aina kehdataan olettaa tiedossa olevan heti seksiä, kun kiinnostun jostakusta.
apTotta kai oletetaan. Parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi. Jos et pysty sitä hyväksymään, niin etsi itsellesi aseksuaalimies.
En ole ap, mutta ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni aseksuaalin miehen kun haluan parisuhteen ja seksiä?
Jos seksi on ihmiselle noin vaikea asia kuin ap:lle, niin voi yhtä hyvin mennä yhteen miehen kanssa, jonka seksuaaliset halut ovat käytännössä olemattomat. Eipähän ainakaan tule siitä riitaa.
Ei vaan minä haluan nähdä, kumpi on tärkeämpää miehelle kanssani, parisuhde vai sänky.
ap
Ap:n ongelma tuntuu olevan juurikin tuo ehdottomuus. Joko mies pomppii hänen pillinsä mukaan tai sitten ei pompi ollenkaan. Tähänhän ap:lla on tietenkin täysi oikeus, mutta turha ihmetellä sinkkuuttaan silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ongelma tuntuu olevan juurikin tuo ehdottomuus. Joko mies pomppii hänen pillinsä mukaan tai sitten ei pompi ollenkaan. Tähänhän ap:lla on tietenkin täysi oikeus, mutta turha ihmetellä sinkkuuttaan silloin.
Ehdottomia nekin on, joille ei seksittömyys parisuhteessa toisen tarpeista johtuen käy. Heilläkin on siihen oikeus, mutta he eivät ole sen takia välttämättä sinkkuja, koska sattuvat kuulumaan enemmistöön.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi tylsä nörtti kiltti villapaitamies haluamassa minua taas ennen kuin olen valmis....yök, erittäin yök. Pointti ei ollut erotella pahiksia ja nössöjä, vaan että aina kehdataan olettaa tiedossa olevan heti seksiä, kun kiinnostun jostakusta.
apTotta kai oletetaan. Parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi. Jos et pysty sitä hyväksymään, niin etsi itsellesi aseksuaalimies.
En ole ap, mutta ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni aseksuaalin miehen kun haluan parisuhteen ja seksiä?
Jos seksi on ihmiselle noin vaikea asia kuin ap:lle, niin voi yhtä hyvin mennä yhteen miehen kanssa, jonka seksuaaliset halut ovat käytännössä olemattomat. Eipähän ainakaan tule siitä riitaa.
Ei vaan minä haluan nähdä, kumpi on tärkeämpää miehelle kanssani, parisuhde vai sänky.
ap
Koittaisit nyt ymmärtää, että jotkut miehet testaavat sängyn avulla kohtaavatko seksuaaliset halut. Ei se, että mies haluaa heti seksiä, tarkoita automaattisesti että ovat vain ja ainoastaan seksin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ne ei ymmärrä että se seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen. Itselläni oli viimeisin seurustelusuhde mieheen joka tuli ensimmäistä kertaa luokseni yöksi kun oltiin tapailtu pari kuukautta. Ajatuksena oli, että mahdollisesti otetaan parisuhteessa askel eteenpäin ja ainakin vietetään viikonloppua yhdessä. Tehtiin ruokaa ja jotenkin sitten se himo tosiaan ottikin vallan jo alkuillasta ja harrastettiin ensimmäistä kertaa seksiä yhdessä ja sitten mies vilkaisi kelloaan, veti housut jalkaan ja totesi ehtivänsä hyvin vielä kavereiden kanssa saunomaan. Minä jäin kuin nalli kalliolle puolivalmiin illallisen kanssa ja mies vielä kehtasi ehdottaa uusintaa joku ilta.
Juuri tämä. Itsekään en seksiä ennen harrasta enne kuin tiedän, että
Mies on tosissaan. Tippuupahan siinä ne pelkän seksin perässä olleet äkkiä.
Paitsi kun ei tipu. Itsekin haluan nykyisin tapailla useamman kuukauden ennen seksiä, mutta niin vain miehet on jaksaneet esittää ihastunutta. Seksin tultua suhteeseen mukaan on kaikki muu parisuhteeseen aiemmin kuulunut yhdessäolo tippunut pois ja mies ehtiikin enää nähdä vain pikaisesti seksin merkeissä. Juu, ei kiitos.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apKoittaisit nyt ymmärtää, että jotkut miehet testaavat sängyn avulla kohtaavatko seksuaaliset halut. Ei se, että mies haluaa heti seksiä, tarkoita automaattisesti että ovat vain ja ainoastaan seksin perässä.
No tuo tavallaan tarkoittaa. Jos ei edes sen verran jaksa osoittaa, että haluaa parisuhteen, niin ei tipu seksiäkään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomia nekin on, joille ei seksittömyys parisuhteessa toisen tarpeista johtuen käy. Heilläkin on siihen oikeus, mutta he eivät ole sen takia välttämättä sinkkuja, koska sattuvat kuulumaan enemmistöön.
Oletko harkinnut, että kertoisit vaatimuksistasi heti muutamalla ensimmäisellä tapaamiskerralla?
On väärin, jos suutut/kylmenet/tympäännyt miehiin, jotka eivät osaa arvata ajatuksiasi: vika on sinussa itsessäsi, jos et osaa - tai halua - ilmaista itseäsi ja tarpeitasi selkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena oli, että mahdollisesti otetaan parisuhteessa askel eteenpäin ja ainakin vietetään viikonloppua yhdessä.
Harmi, ettet tullut kertoneeksi miehellekin tuosta ajatuksesta. Useimmat miehet kun eivät ole ajatustenlukijoita, vaan nille pitää ihan sanallisesti kertoa asioista ja ajatuksista.
Että jos yhdessä sovitaan ensimmäisestä yhteisestä yöstä, niin mitä pitää vielä erikseen kertoa miehelle? Ihan yhdessä suunniteltiin yhteinen viikonloppu, että kerrankin on kunnolla aikaa olla yhdessä niin mikä siinä jää miehelle epäselväksi? Miksi mies ylipäätään haluaa viettää aikaa yhdessä "pitkän kaavan kautta" jos todellisuudessa haluaa pikaiset eteisen seinää vasten?
Koska seksi on aika olennainen osa naisen ja miehen välistä rakkaussuhdetta. Jos sanot olevasi miehestä kiinnostunut, niin on luonnollinen oletus, että haluat harrastaa myös seksiä hänen kanssaan. Seksi on sitä kaikista intiimeintä rakkauden osoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, ihastuneena keskustellaan kaikista asioista maan ja taivaan välillä joten tuo "ajatuksena" on todennäköisesti ollut ihan yhteinen ajatus/suunnitelma. Muutenkin ihastuneena/rakastuneena halutaan viettää aikaa mahdollisimman paljon yhdessä, joten ei tuo yhteinen viikonloppu voi miehelle kovin vastenmielinen ajatus olla.
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on aika olennainen osa naisen ja miehen välistä rakkaussuhdetta. Jos sanot olevasi miehestä kiinnostunut, niin on luonnollinen oletus, että haluat harrastaa myös seksiä hänen kanssaan. Seksi on sitä kaikista intiimeintä rakkauden osoittamista.
Niin on, naiselle. Mies sen sijaan voi surutta harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa ja täysin ilman tunteita.
Inttämiseksihän se meni taas. Ei oo ihme jos ei ihmissuhteet onnistu.
Ap:lle, usko pois ei kaikki miehet ole samanlaisia. Ei kannata tuhlata aikaa eikä itseään niihin joiden kanssa asiat eivät suju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, naiselle. Mies sen sijaan voi surutta harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa ja täysin ilman tunteita.
Minä ainakin olen mies ja minun pitää olla kiinnostunut naisesta, jotta ylipäänsä voin saada erektion. Toki voin kiinnostua naisesta välittömästi kun tämän näen, mutta pitää myös tulla juttuun, joten pelkkä ulkonäkö ei riitä. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisin alkaa välttämättä parisuhteeseen tämän naisen kanssa, mutta kyllä se ihastuminen on ihan todellista ja voi olla todellakin ikävää lähteä eri suuntiin jos en vain halua parisuhdetta tällä hetkellä.
Aika erikoinen ongelma täytyy sanoa. Toistaiseksi en ole vielä nähnyt tai kokenut mitään tosi rakkautta ensisilmäyksellä vaan parisuhteet ovat syntyneet tavalla tai toisella ja vahvistuneet ajan kanssa. Tutustuttaessa ihminen rakastuu (ihastuminen/himo), mutta varsinainen rakastaminen tulee paljon myöhemmin. Hieman epärealistista odottaa miestä, joka rakastaisi sinua parisuhteessa, jotta voisit ryhtyä seksiin. Mahdoton yhtälö?
Miten kauan oikeanlaisen parisuhteen muotoutuminen kestää, ap?
Parisuhdekumppaneideni ajatuksiin tutustuessa ja nettiä plaratessa olen tullut siihen käsitykseen, että miehet ilmaisevat kaikki lämpimät tunteensa seksillä. Jollei nainen halua heti seksiä, mies tulkitsee, että nainen ei välitä. Minusta tämä on aivan kamalaa, koska itse taas koen suurempana välittämisen osoituksena kaiken muun läheisyyden ja yhdessä tekemisen, kuten myös sen, että välittävä ihminen pitää MINUSTA ja jaksaa sitä seksiä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdekumppaneideni ajatuksiin tutustuessa ja nettiä plaratessa olen tullut siihen käsitykseen, että miehet ilmaisevat kaikki lämpimät tunteensa seksillä. Jollei nainen halua heti seksiä, mies tulkitsee, että nainen ei välitä. Minusta tämä on aivan kamalaa, koska itse taas koen suurempana välittämisen osoituksena kaiken muun läheisyyden ja yhdessä tekemisen, kuten myös sen, että välittävä ihminen pitää MINUSTA ja jaksaa sitä seksiä odottaa.
Vähän mustavalkoista, mutta kyllä tuossa perää on. Tietenkin otan naista huomioon myös muuten ja välitän hänestä, mutta en esimerkiksi näe kovin paljon järkeä pussailussa ja lähekkäin olemisessa ellei se johda seksiin. Seksi on vain luonnollinen jatkumo ja jos sitä kohti ei mennä, niin mieluummin teen sitten jotain muuta. En jaksa vain nyhjöttää sohvalla kylki kyljessä.
Oletko ikinä ap törmännyt demiseksuaali termiin? Kuulostaa siltä, että voisit olla sellainen.
Itsekin aikoinani tuskailin saman asian kanssa ennenkuin löysin tuon termin ja sitä kautta myös omalla seksuaalisuudelleni nimen. Eihän se tietty yhtään helpota omaa deittailua, kun edelleen ne miehet haluaa seksiä paljon ennemmin kuin olen sitä valmis heille antamaan, mutta tiedänpä, etten ole yksin tämän ongelman kanssa.