Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehelle ilmaisee tunteitaan, niin miksi miehet aina olettavat saavansa seksiä?

Vierailija
16.07.2017 |

Mulla tunteet kuolee siinä silmänräpäyksessä. Koska odotus seksistä kertoo, ettei mikään muu minussa heille riitä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset avaudutte ap mukaan lukien täällä. Menkää ulos siellä on kaunis ilma.

Miksi teille se mies on sitten niin tärkeä. Eläkää elämäänne niin kuin haluatte ilman miehiä jos seksi ei kiinnosta.

Eihän itsenäiset naiset miehiä tarvitse.

Terv, mgtow mies

Vierailija
42/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi tylsä nörtti kiltti villapaitamies haluamassa minua taas ennen kuin olen valmis....yök, erittäin yök. Pointti ei ollut erotella pahiksia ja nössöjä, vaan että aina kehdataan olettaa tiedossa olevan heti seksiä, kun kiinnostun jostakusta.

ap

Totta kai oletetaan. Parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi. Jos et pysty sitä hyväksymään, niin etsi itsellesi aseksuaalimies.

Ei rakkauteen _kuulu_ seksi _heti_. Hanki itsellesi pumpattava barbara, jos et pysty sitä hyväksymään ja itseäsi hillitsemään. Jos nainen ei ole valmis.

ap

Toisilla kuuluu ja toisilla ei. Ja kyse ei ole niinkään itsehillinnästä, vaan siitä että osa miehistä haluaa varmistaa että kemiat kohtaa myös makuuhuoneen puolella ennen kuin hommaa viedään yhtään pidemmälle.

Ja jos et ole "valmis" niin kuin jankutat, niin miksi edes etsit miestä? Tai paremminkin: oletko koskaan kysynyt itseltäsi miksi ihastut juuri näihin panomiehiin, jotka haluavat heti seksiä? Muunkinlaisia lienee tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sitä tyyppiä, joka vuosien pohtimisen jälkeen valitsee sen tutun työkaverin tai lapsuudenystävän puolisoksi. Ei se väärin ole.

Totta. Tällisen tyypin otinkn. Hänkin sössi sen mun rakkaudenilmaisuasian. Halusi vain itselleen seksiä.

Ja sitten kilttimiehet palstalla itkee, miksei kukan valitse heitä koskaan. Niin, kukaan ei vain ole valinnut sitä kyseistä valittajaa.

ap

Vierailija
44/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tunnustaa faktat eli miehet haluavat aina seksiä. Loppupeleissä kyseessä on pelkkä biologia. Miehet haluavat jopa naimisiin asti varmistaakseen säännöllisen seksin. Ellei sitä ole tarpeeksi, haetaan muualta.

Naisten on joskus vaikea myöntää tämä. 

Vierailija
45/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi tylsä nörtti kiltti villapaitamies haluamassa minua taas ennen kuin olen valmis....yök, erittäin yök. Pointti ei ollut erotella pahiksia ja nössöjä, vaan että aina kehdataan olettaa tiedossa olevan heti seksiä, kun kiinnostun jostakusta.

ap

Totta kai oletetaan. Parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi. Jos et pysty sitä hyväksymään, niin etsi itsellesi aseksuaalimies.

Ei rakkauteen _kuulu_ seksi _heti_. Hanki itsellesi pumpattava barbara, jos et pysty sitä hyväksymään ja itseäsi hillitsemään. Jos nainen ei ole valmis.

ap

Toisilla kuuluu ja toisilla ei. Ja kyse ei ole niinkään itsehillinnästä, vaan siitä että osa miehistä haluaa varmistaa että kemiat kohtaa myös makuuhuoneen puolella ennen kuin hommaa viedään yhtään pidemmälle.

Ja jos et ole "valmis" niin kuin jankutat, niin miksi edes etsit miestä? Tai paremminkin: oletko koskaan kysynyt itseltäsi miksi ihastut juuri näihin panomiehiin, jotka haluavat heti seksiä? Muunkinlaisia lienee tarjolla.

Tämä ei ole rakkautta. Tämä on hyötyjen hakemista. Itse ajattelen niin päin, että kun rakastaa kemia ei voi olla väärin tai väärä.

ap

Vierailija
46/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehet ne ei ymmärrä että se seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen. Itselläni oli viimeisin seurustelusuhde mieheen joka tuli ensimmäistä kertaa luokseni yöksi kun oltiin tapailtu pari kuukautta. Ajatuksena oli, että mahdollisesti otetaan parisuhteessa askel eteenpäin ja ainakin vietetään viikonloppua yhdessä. Tehtiin ruokaa ja jotenkin sitten se himo tosiaan ottikin vallan jo alkuillasta ja harrastettiin ensimmäistä kertaa seksiä yhdessä ja sitten mies vilkaisi kelloaan, veti housut jalkaan ja totesi ehtivänsä hyvin vielä kavereiden kanssa saunomaan. Minä jäin kuin nalli kalliolle puolivalmiin illallisen kanssa ja mies vielä kehtasi ehdottaa uusintaa joku ilta.

Vierailija
47/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa puhua ammattiauttajan kanssa tuosta riittämättömyyden tunteesta.

Miesten kannattais puhu psykoterpeuteilleen siitä, miksi eivät kykene kunnioittamaan toisia seksualisissa tarpeissaan (olla rauhassa).

ap

Ehkä se on ihan hyvä että sun tunteet kuolee jo varhaisessa vaiheessa. Koska mitä pointtia olisi pistää hynttyitä yhteen jonkun pihtariakan kanssa, jos pitäisi jo parin viikon yhdessäolon jälkeen lähteä hakemaan pillua muualta kun kotona ei saa.

No tämä nyt ei ollut se pointti missään vaiheessa. Van se, ettei kaltaisiasi kusipäitä oikeasti kukaan rakasta. Muut naiset vain pystyy harhautumaan siihen aluksi, koska jonkinverran haluavat.

ap

Teet tässä sen virheen, että yleistät kaikki naiset samanlaisiksi kuin itsesi. On nimittäin olemassa myös sellaisia naisia, jotka tekevät vastaavaa miehille. Useimmille miehille tämä ei kuitenkaan ole samanlainen ongelma kuin sinulle näyttää olevan.

Ei tietenkään, koska mitäs miehellä nyt irtopanoa vastaan olisi, vaikk ois enemmänkin kaivannut?

ap

Nimenomaan. Tiivistit tässä olennaisen eron miesten ja naisten välillä. Miehet pääsevät asiasta yli, koska ymmärtävät kuinka homma toimii. Sinunkaltaisesi naiset taas tulevat katkerana itkemään Vauva-palstoille.

Ei, vaan siksi, että kertapanot ei haittaa miehiä. Eikä tunteettomuus.

ap

No sitä juuri tarkoitin. Minä en ymmärrä miksi seksi on monelle suomiakalle niin vakava asia, kun ei se ulkomaillakaan ole.

Vierailija
48/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole ap, mutta ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni aseksuaalin miehen kun haluan parisuhteen ja seksiä?

Vierailija
49/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miehet ne ei ymmärrä että se seksi kuuluu olennaisena osana parisuhteeseen. Itselläni oli viimeisin seurustelusuhde mieheen joka tuli ensimmäistä kertaa luokseni yöksi kun oltiin tapailtu pari kuukautta. Ajatuksena oli, että mahdollisesti otetaan parisuhteessa askel eteenpäin ja ainakin vietetään viikonloppua yhdessä. Tehtiin ruokaa ja jotenkin sitten se himo tosiaan ottikin vallan jo alkuillasta ja harrastettiin ensimmäistä kertaa seksiä yhdessä ja sitten mies vilkaisi kelloaan, veti housut jalkaan ja totesi ehtivänsä hyvin vielä kavereiden kanssa saunomaan. Minä jäin kuin nalli kalliolle puolivalmiin illallisen kanssa ja mies vielä kehtasi ehdottaa uusintaa joku ilta.

Niin juuri! Hyvä tarkennus!!!! Voinkin lyödä tällä miestäni, että miksi tahtoi seksiä, ennen kuin oli kanssani edes parisuhteessa????? Se saastainen sika.

ap

Vierailija
50/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kenen kanssa sitä seksiä sitten harrastetaan, jos ne tunteetkaan eivät vielä riitä? Herran jestas kun on vaikeaa.

Vierailija
51/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaa puhua ammattiauttajan kanssa tuosta riittämättömyyden tunteesta.

Miesten kannattais puhu psykoterpeuteilleen siitä, miksi eivät kykene kunnioittamaan toisia seksualisissa tarpeissaan (olla rauhassa).

ap

Ehkä se on ihan hyvä että sun tunteet kuolee jo varhaisessa vaiheessa. Koska mitä pointtia olisi pistää hynttyitä yhteen jonkun pihtariakan kanssa, jos pitäisi jo parin viikon yhdessäolon jälkeen lähteä hakemaan pillua muualta kun kotona ei saa.

No tämä nyt ei ollut se pointti missään vaiheessa. Van se, ettei kaltaisiasi kusipäitä oikeasti kukaan rakasta. Muut naiset vain pystyy harhautumaan siihen aluksi, koska jonkinverran haluavat.

ap

Teet tässä sen virheen, että yleistät kaikki naiset samanlaisiksi kuin itsesi. On nimittäin olemassa myös sellaisia naisia, jotka tekevät vastaavaa miehille. Useimmille miehille tämä ei kuitenkaan ole samanlainen ongelma kuin sinulle näyttää olevan.

Ei tietenkään, koska mitäs miehellä nyt irtopanoa vastaan olisi, vaikk ois enemmänkin kaivannut?

ap

Nimenomaan. Tiivistit tässä olennaisen eron miesten ja naisten välillä. Miehet pääsevät asiasta yli, koska ymmärtävät kuinka homma toimii. Sinunkaltaisesi naiset taas tulevat katkerana itkemään Vauva-palstoille.

Ei, vaan siksi, että kertapanot ei haittaa miehiä. Eikä tunteettomuus.

ap

No sitä juuri tarkoitin. Minä en ymmärrä miksi seksi on monelle suomiakalle niin vakava asia, kun ei se ulkomaillakaan ole.

Koska kertapanot ja tunteettomuus eivät ole naisille tie parisuhteeseen, kuin ehkä suuren elintasokuilun maissa.

ap

Vierailija
52/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kenen kanssa sitä seksiä sitten harrastetaan, jos ne tunteetkaan eivät vielä riitä? Herran jestas kun on vaikeaa.

No ei kenenkään, tietenkään!!! Tai sitten, älä pyri prisuhteeseen, jos ei toisen tarpeet kiinnosta.

ap

Vierailija
53/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tämä ei ole rakkautta. Tämä on hyötyjen hakemista. Itse ajattelen niin päin, että kun rakastaa kemia ei voi olla väärin tai väärä.

ap

No itsehän ajattelet tässä koko ajan omaa mukavuuttasi. Miehen pitäisi mielestäsi saada seksiä vasta sitten kun SINÄ olet siihen valmis.

Vierailija
54/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

No itsehän ajattelet tässä koko ajan omaa mukavuuttasi. Miehen pitäisi mielestäsi saada seksiä vasta sitten kun SINÄ olet siihen valmis.

Jos haluaa, että minä(kin) olen onnellinen, niin näin se ikävä kyllä menee :D Mutta onneksi kenenkään ei ole pakko tarjota elintään minun tyydyteltäväkseni, kun en siihen ole valmis.

ap

Vierailija
55/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Juuri tämä. Itsekään en seksiä ennen harrasta enne kuin tiedän, että

Mies on tosissaan. Tippuupahan siinä ne pelkän seksin perässä olleet äkkiä.

Vierailija
56/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietitään tilanne, jossa Ap löytää mukavan miehen, jonka kanssa ovat yhdessä pari kuukautta harrastamatta kertaakaan seksiä. Sitten kun ensimmäinen kerta koittaa, niin seksi onkin ihan paskaa syystä tai toisesta. Lienee sanomattakin selvää, että sellainen suhde ei tule kauaa kestämään, vaikka muuten menisi kuinka hyvin. Siinä kohtaa kumpikin miettii mielessään, että kannattiko tuhlata 3kk aikaa säätämiseen, kun asian olisi voinut selvittää ensimmäisten viikkojen aikana.

Vierailija
57/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Jos haluaa, että minä(kin) olen onnellinen, niin näin se ikävä kyllä menee :D Mutta onneksi kenenkään ei ole pakko tarjota elintään minun tyydyteltäväkseni, kun en siihen ole valmis.

ap

Parisuhteessa on pitkälti kysymys osapuolten halujen ja toiveiden yhteensovittamisesta. Jos ei ole halukas joustamaan omistaan, niin on aika turha itkeä täällä sen parisuhteen peräänkään.

Vierailija
58/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kenenkään, tietenkään!!! Tai sitten, älä pyri prisuhteeseen, jos ei toisen tarpeet kiinnosta.

ap

Samaa voisi sanoa sinulle.

Vierailija
59/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskonut, että mies on tosissaan, koska halusi irtoseksiä kanssani, eli ennen kuin oli se parisuhde. Mutta koska tunteet kuolivat ja hän oli muuten hyvä mies, niin jatkoin suhdetta. Että jos jättää, niin eipä satuta.

Ja koska en uskonut, että vastaani tuleekaan koskaan miestä, joka vasta parisuhteessa esittäisi seksihalunsa.

ap

Vierailija
60/82 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mietitään tilanne, jossa Ap löytää mukavan miehen, jonka kanssa ovat yhdessä pari kuukautta harrastamatta kertaakaan seksiä. Sitten kun ensimmäinen kerta koittaa, niin seksi onkin ihan paskaa syystä tai toisesta. Lienee sanomattakin selvää, että sellainen suhde ei tule kauaa kestämään, vaikka muuten menisi kuinka hyvin. Siinä kohtaa kumpikin miettii mielessään, että kannattiko tuhlata 3kk aikaa säätämiseen, kun asian olisi voinut selvittää ensimmäisten viikkojen aikana.

Minusta tuo ei ole ajan tuhlaamista, vaan luonnollinen suhteen muodostamisprosessi. Jos se ei sitten kestä, niin olisin ainakin kokenut sen verran rakastamista toisen taholta, että ois ensin kiinnostunut minusta ihmisenä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän