Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mikä siinä on niin vaikeata ostaa menkkatarvikkeet ennakkoon?

Vierailija
16.07.2017 |

Siis tyttöystävä taas ei voinu ostaa tarvikkeita ennakkoon vaikka käyttää sovellustakin mistä tietää että ne alkaa lähipäivinä.

Nyt on sänky sotkussa ja pitäs v**tu lähteä monen kilsan päähän kauppaan ostaa niitä vaikka tänään aikasemmin olin kaupassa ja ei voinut silloin sanoa. Sängyssä vielä uudet ja ei mitkään halvat lakanat... Jumalauta että v*tuttaa ja tuntuu että toistuu joka stn kuukaus.

Oletteko naiset muutki tälläsiä vai onko mun tyttis harvinaisen tyhmä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina siteitä. Mutta en tiedä tarkkaa päivää milloin alkaa. Aina yllättää mut.

Vierailija
42/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain menkat alkaa suoraan ja on epäsäännölliset, silloin on vaikea varautua. Esim. tamponia ei saa laittaa sisään varan vuoksi, koska se voi olla hengenvaarallista..

Mutta kuukautiskupin saa laittaa!

Kaikille ei sovi kuukautiskuppi. Esim. itse en pidä siitä eikä se sovi kehooni joten tampsat ovat kovassa käytössä.

Ja miten se estää sinua ostamasta kaappiin niitä valmiiksi etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ostaa kaupasta omat siteeni ja tamponini ihan ekoista menkoista asti ite, äitin antamilla rahoilla kylläkin. Sanoit, että tyttöystävälläsi on menkat olleet jo kymmenen vuoden ajan. Kyseessä siis ihan aikuinen nainen, jonka kyllä kuuluisi osata pitää huolta edes näin yksinkertaisista asioista. Elämänhallintataidoissa taitaa muutenkin olla hänellä ongelmia? Voisiko olla kenties masentunut tms. ja sen vuoksi ei pidä asioistaan huolta?

Vierailija
44/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijas on tyhymä, kaikki muut osaa pitää varaston kunnossa.

Tosiaan kylmää vettä verisille lakanoille ja sen jälkeen sappisaippuaa. Toivottavasti saat tahrat irti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan