Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset mikä siinä on niin vaikeata ostaa menkkatarvikkeet ennakkoon?

Vierailija
16.07.2017 |

Siis tyttöystävä taas ei voinu ostaa tarvikkeita ennakkoon vaikka käyttää sovellustakin mistä tietää että ne alkaa lähipäivinä.

Nyt on sänky sotkussa ja pitäs v**tu lähteä monen kilsan päähän kauppaan ostaa niitä vaikka tänään aikasemmin olin kaupassa ja ei voinut silloin sanoa. Sängyssä vielä uudet ja ei mitkään halvat lakanat... Jumalauta että v*tuttaa ja tuntuu että toistuu joka stn kuukaus.

Oletteko naiset muutki tälläsiä vai onko mun tyttis harvinaisen tyhmä?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia vaivaa sinua, osta sinä noita kotiisi varastoon.

Minulla on noita aina kaapissa. Ostan edellisten kuukautisten päätyttyä varastoon seuraavia varten ja kysyn samalla teinityttäreltänikin, onko hänellä niitä vai tuonko kaupasta niitä hänellekin.

Vierailija
22/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen nainen, jos antaa suojiensa loppua. Itselläni on siteitä laukussa, repussa, työpöydän laatikossa, kylppärissä... Ja silti joskus tulee ylläritilanne. Kas olin edellisenä päivänä tyhjentänyt reppuni, kun kävin kaupassa. Ja näinpä sain sitten töissä pärjätä käsipaperilla. Onneksi ei tullut mitään hyökyaaltoa samantien.

Ono nainen muuten ihan normaali? Käykö töissä, opiskeleeko? Vai makaako kotona tekemättä mitään, odottaa että sinä kuskaat autolla joka paikkaan ja maksat ostoksen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä niin ostaisin kassillisen siteitä ja tampaxeja ja jemmaisin ympäri asuntoa. Patjan alle, vaatekaappiin, keittiöön ja vessaan kaappiin, alusvaatelaatikkoon, jokaiseen laukkuun jne. Tietenkin joulu- ja synttärilahjaksi erikoispaketit, vaikka kuukuppi. 

Kultainen ja huolehtiva mies olet kun lähdit ostamaan, saa sua ärsyttääkin.

Vierailija
24/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset jätä häntä? Itse heittäisin pihalle tuollaisen,jos kämppä ei oo yhteinen,vaan minun.

Vierailija
25/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä aloitus. Ei miehiä kiinnosta lakanoiden hinta :D

Vierailija
26/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menkat yllättävät jotkut naiset joka kuukausi vähän samaan tapaan kun talvi yllättää joka syksy autoilijat! Ei niihin vain VOI varautua. Mitenkään.

Vierailija
27/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei sinun miehenä niitä kuulu ostaa. Pidä naisellesi puhuttelu. Kotivaranto kuntoon ja tila niille. Eikä niiden kuulu olla näkyvillä.

Sama nainen vielä jatkaa.. Koska kun miehilläkin on omat työkalupakkinsa vasaroineen, ruuvareineen, ruuveineen yms niin samalla peiaatteella naisella kannattaa olla oma menkkapakkinsa; meikkilaukku jonka sisältä löytyy tarvittava arsenaali erilaisia kuukautisvälineitä. Erikseen isompi kotimalli ja sitten pienempi käsilaukkuun mahtuva versio.

Vierailija
28/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tyttöystävällesi että alkaa syödä cerazette minipillereitä, loppuu menkat kokonaan!

Vierailija
29/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt jaksa ryhtyä aikuiselle ihmiselle mihinkään biologiatunnin pitoon aiheena ihmisen kehon toiminta, joten parempi että oot jatkossa ihan sinkkuna vaan ettei ole naisista vaivaa.

Miten tää liittyy aloitukseen? Veikkaanpa, että useimmat naiset -itseni mukaan lukien- osaavat olla sotkematta sänkyä (varsinkin toistuvasti)

Vierailija
30/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt isompi määrä kerralla, ystävällisenä vinkkinä hänelle. Muuten olet hiljaa.

Vierailija
31/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppaan siis lähemmäs 6km ja ei mua siis haittaa ostaa niitä(ei ole siis noloa ns.) mutta kun pitää erikseen mennä ostamaan vaikka tiesi että menkat alkaa lähipäivinä niin silti piti odottaa viimetippaan.

Ja tytöllä menkat ollu reilu 10vuotta ja oon ennenki valittanu hänelle asiasta että ostaa ennakkoon, se kun on ihan selvä nakki että enskuussa tarvii uudestaan nii miksi ei voi varautua.

Niin ja ihme vihaa joiltain täältä vaikka kumminkin menin ostamaan niitä siteitä ja tamppooneja enkä jättänyt pulaan niitten kanssa. Saa sitä suuttua kun ärsyttää ja syystä.

Ap

Olisit lähettänyt naisen kauppaan. Käytän itse vessapaperia, jos siteet ovat päässeet loppumaan. Ja ne pääsevät välillä, koska epäsäännölliset menkat ja olen etäsuhteessa (eli molemmissa paikoissa pitäisi olla varasiteitä mikä ei aina toteudu).

Vierailija
32/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on tuollaisia, ei varauduta mihinkään ja aina ollaan yllättyneitä. Rasittava ihmistyyppi. Yleensä vielä tukeudutaan aina muihin "no mut sullahan on, otan sulta"

Vierailija
33/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, jos näin käy toistuvasti, niin luulisi jo ap:n tietävän, kuinka helposti saa veritahrat pois pesussa. Ensin liotus kylmässä, sitten tahralle vanishia joksikin aikaa ja sitten ihan normaali pesu.

Mua ei menkat koskaan yllätä, mutta seksin aikana multa melko usein katkeaa joku suoni kohdunkaulalta, jolloin lakanat ovat veressä. Itse suosin kalliita valkoisia tiheäänkudottuja egyptinpuuvillaisia satiinilakanoita, aina ovat tahrat lähteneet kokonaan pois edellä mainitulla menetemällä. Petaria suojaamassa mulla on patjansuojus, jonka voi pestä tarvittaessa koneessa. Suosittelen teillekin.

Vierailija
34/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko uskoa että semmoisiakin miehiä on?

Itse lukeudun niihin jotka arvostaa kalliita esineitä, olivat kuinka arkisia vain.

M22

Vierailija
35/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko uskoa että semmoisiakin miehiä on?

Itse lukeudun niihin jotka arvostaa kalliita esineitä, olivat kuinka arkisia vain.

M22

Niin miehet ovat usein naisia pahempia hifistelijöitä, kohteet vain vaihtelevat. Oli se sitten meriakvaario tai uusimmat laitteet, tai ne lakanat.

Vierailija
36/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostahan tyttikselle lahjaksi kuukautiskuppi! Varaa sellainen myös itselle omaan kämppään ja neuvo miten tyttis voi merkata menkkkansa kännykän appsiin (esim iPeriod) ja siitä saa hälärin kun menkat on lähestymässä l. kuppi syytä laittaa paikalleen. Ole aktiivinen jos tyttis on vähän hölmö.

Vierailija
37/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain menkat alkaa suoraan ja on epäsäännölliset, silloin on vaikea varautua. Esim. tamponia ei saa laittaa sisään varan vuoksi, koska se voi olla hengenvaarallista..

Mutta kuukautiskupin saa laittaa!

Vierailija
38/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin valmiiksi ostan. Mutta ei nyt sille voi mitään jos yöllä yhtäkkiä alkavat. En mä ainakaan päivälleen tiedä koska mulla alkaa. Vai pitäisikö kulkea side housuissa jo viikko etukäteen jos sattuvat alkamaan?

Kuukautiskuppi!

Vierailija
39/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vähän outoa jos tuo on toistuvaa ettei osaa ostaa varalle.

Ei sinunkin järjenjuoksusi AP ole kuitenkaan ihan parasta. Meinaan että menkkojen alkamispäivää ja ajankohtaa ei voi tietää etukäteen tarkalleen. Voi aina arvailla, mutta ne voivat hyvin heittää päivästä jopa viikkoon ja molempiin suuntiin. Menkkasuojia ei saa käyttää turhaan koska ne lisäävät tulehdusriskejä. Siksi en sinuna raivoaisi niistä lakanoista. Toki tuo kauppaan meneminen varmasti ärsyttää kun niitä ei ole valmiina. Itsellä on valmiina lähes aina, joskus kyllä sattuu unohtumaan ostaa niitä.

Vierailija
40/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain menkat alkaa suoraan ja on epäsäännölliset, silloin on vaikea varautua. Esim. tamponia ei saa laittaa sisään varan vuoksi, koska se voi olla hengenvaarallista..

Mutta kuukautiskupin saa laittaa!

Kaikille ei sovi kuukautiskuppi. Esim. itse en pidä siitä eikä se sovi kehooni joten tampsat ovat kovassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan