Lähettelin ihastukselle tyhmiä viestejä kännissä
🙈🙈 nolottaa niin kauheasti. Miten tästä selviää?
Kommentit (9)
No vastasko mitään? Ei kai vaan oo työkaveri, johon joudut törmäämään pakosti?
Kyllä se niihin vastaili🙈 Luin niitä äsken ja vaikutin ihan 14v teiniltä😆 Ja oon 34v! Täynnä kirjoitusvirheitä yms
No oliko vastaukset sellaisia, et olisi kiinnostunut? Kerro nyt jotain esimerkkejä?
Niin tuttua...
Kyllä ne parissa päivässä unohtuu. Ens kerralla lähettelet sitten jollekin toiselle.
Pitäis olla alkolukko puhelimessa...
Mä lähettelen aina exälle niitä...jankkaan samoja asioita noin kymmenessä viestissä...kummallakaan ei ole uutta.
Kännissä kaikki tekee tyhmiä juttuja. Älä ota siitä taakkaa 😊
Mä laittaisin jonkun neutraalin viestin päivällä, siis ei vielä vaan myöhemmin niin ymmärtää että olet jo selvä.
Ihastuminen on ok asia ja innostuit vähän kun alkoholi tiputti riman laittaa viestiä.
Jos tilanne ei kuitenkaan lähde käyntiin nyt kun paljastit juotuasi niin toinen sai ainakin tietää että hän on ihana ja se on positiivista..
Tekee toisen edessä millaisen lähestymisen tahansa, ei se välttämättä lämpene. Ihan suotta murehdit, paikkaa päivällä äläkä jätä tilannetta auki.
Ei se ainakaan nyt vastaa
Vierailija kirjoitti:
No oliko vastaukset sellaisia, et olisi kiinnostunut? Kerro nyt jotain esimerkkejä?
Oli se yhden 😍 emojin laittanut johonki oisitpa kultarakas täällä viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se yhden 😍 emojin laittanut johonki oisitpa kultarakas täällä viestiin.
Ei nyt millään pahalla,mutta tämä saattaa olla myös kännissä lähetetty viesti miehen puolelta...
Kerro sanatarkasti, millaisia!