Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 9+5, onko normaalia että pahoinvointi helpottaa jo nyt?

Vierailija
16.07.2017 |

Nyt pari aamua saanut herätä virkeänä, ja ilman yökkimistä. Voiko olo helpottaa jo nyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? Mulla oli koko raskausaikana 2 päivää pahoinvointia.

Vierailija
2/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D miksi olisi epänormaalia? Unohda ne neuvolasta saadut kirjat, ei kaikilla mene raskaus kirjan mukaan 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla normaalia. En haluaisi sanoa tätä, mutta voi merkata myös keskenmenoa.

Itsellä kaksi täysin normaalia raskautta, molemmissa pahoinvointia viikolle 12+

Yksi keskenmeno, jossa pahoinvointi lakkasi.

Suosittelen varaamaan ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle, niin saat varmuuden.

Tsemppiä!

Vierailija
4/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. On myös normaalia yökkiä läpi raskauden tai olla yökkimättä laisinkaan. Sekin on normaalia, jos pahoinvointi palaa kadotakseen taas uudelleen.

Vierailija
5/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eiköhän se ole :D Minulla takana monia keskenmenoja, niin sitä vaan ajattelee, että onnistuuko tämäkään.

Ehkä alan vaan nauttia olostani :)

T.ap

Vierailija
6/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla normaalia. En haluaisi sanoa tätä, mutta voi merkata myös keskenmenoa.

Itsellä kaksi täysin normaalia raskautta, molemmissa pahoinvointia viikolle 12+

Yksi keskenmeno, jossa pahoinvointi lakkasi.

Suosittelen varaamaan ajan alkuraskauden ultraan yksityiselle, niin saat varmuuden.

Tsemppiä!

Ultrassa käyty rv 9, ja kaikki silloin hyvin.

T.ap

Vierailija
7/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kaikki 2viikkoa. Muuten ei ole mitään oireita ollutkaan. Ilman raskaustestiä, mahan kasvua ja menkkojen pois jääntiä en edes tietäisi olevani raskaana.

Vierailija
8/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kolmessa radkaudessa ollut yhtään pahoinvointia.

Vierailija
9/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että tuntemukset tulee ja menee. Minulla myös takana 2 keskenmenoa ja nyt hieman yli puolenvälin tämän raskauden kanssa. Hepuloin joka kerta kun joku ei mene kirjan mukaan että mitä jos? Mutta pitää vaan yrittää antaa raskauden kulkea omalla painollaan ja luottaa että kaikki menee hyvin.

Vierailija
10/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin voimakas pahoinvointi aina viikolle 8 asti. Sitten loppui ja kahvi alkoi taas maistua jne. No sikiön kehitys oli loppunut jo viikolla 6+ kun viikolla 10+ menin ultraan.

Vierailija
11/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui pahoinvointi kolmessa raskaudessa juuri 9. viikolla. Kaikki meni hyvin.

Vierailija
12/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi loppua, tullakseen takaisin jossain vaiheessa tai sitten ei. Itsellä oli ainakin jossain noilla viikoilla ihan normaali olo ja olinkin jo ihan kauhuissani. Noh, sieltä se uupumus ja pahoinvointi palasivat joskus kymppiviikon jälkeen ja kesti viikolle 15.

Vaikka vaikeaa se onkin, koita nauttia kun ei ole paha olo. Oireet tai oireettomuus ei kerro mitään raskauden todellisesta tilasta.

Vierailija
13/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, on aivan "normaalia". Toisessa raskaudessa voin pahoin tasan yhden vuorokauden, mutta silloin oikein huolella. Ekassa ja kolmannessa raskaudessa pahoinvointi oli lievempää ja kesti muistaakseni pari, kolme kuukautta. Eli vaihtelu on "normaalia". Se, ettei voi lainkaan pahoin, on myös "normaalia". 

Vasta kun oksentaa viikkokausia 30-60 krt/ pvä ja joutuu sairaalaan (kts. herttuatar Catherine) ollaan jonkun harvinaisemman syndrooman, eli poikkeavan puolella. Sekään ei kerro sikiön voinnista tai kehityksestä mitään. 

Vierailija
14/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juune kirjoitti:

Mullakin voimakas pahoinvointi aina viikolle 8 asti. Sitten loppui ja kahvi alkoi taas maistua jne. No sikiön kehitys oli loppunut jo viikolla 6+ kun viikolla 10+ menin ultraan.

Itsellä loppu pahoinvointi kuin seinään suurinpiirtein samoilla viikoilla kuin omasi. Ja siitä huolimatta sikiö voi hyvin ja syntyi terveenä. Eli pahoinvointi ei ole se mittari tässä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme