Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piristin eilen erään kovin vaatimattoman näköisen naisen iltaa tsekkaamalla hänet päästä varpaisiin ja näyttämällä peukkua hyväksynnän merkiksi

Vierailija
16.07.2017 |

Normaalisti näytän peukkua vain seksikkäämmille naisille, mutta hän näytti hieman surumieliseltä. Ja kyllähän se hymy sieltä tuli esiin, kun tällainen komeahko mies antoi positiivista palautetta. Että siitäs saitte te palstan epäilijät, jotka väititte peukuttamisen olevan "limaista" ja "ällöttävää".

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole mitenkään poikkeavaa käytöstä. Samaa tulee useilta miehiltä. Valitettavasti et saa mitalia. T.harmaa

Vierailija
2/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ihan oikeesti että piristi? Janoaako nykynaiset niin kovasti miesten huomiota?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, taas on aapeellä ollut vilkas unijakso. Joko äiti toi aamukahvit koneelle?

Vierailija
4/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeahko.....kuulostaa nettideitti-ilmoitusten huonolta kliseeltä.

Vierailija
5/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ihan oikeesti että piristi? Janoaako nykynaiset niin kovasti miesten huomiota?

En kaikista naisista tiedä, mutta ainakin tuo nainen nautti minun huomiostani.

Ap

Vierailija
6/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos, yllä tuo todella piristikin iltaani! Nautin suunnattomasti sellaisesta, että joku on oikeasti niin avoimesti ja häpeilemättömästi juntti sekä moukka yhtä aikaa, eikä edes ymmärrä sitä itse!

Vierailija
7/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kaikista naisista tiedä, mutta ainakin tuo nainen nautti minun huomiostani.

Ap

Ehkä hän halusi vain olla kohtelias?

Vierailija
8/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt haluat ruotsalaisia kuvia.

Vierailija
9/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautti huomiostasi? Eli hymyili ja liikahti ehkä sipaisi hiuksiaan. Juu, noin on tehtävä, ettei mies suutu.

Vierailija
10/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kerran kuukaudessa hyväntekeväisyyttä ja hoitelen vähän rumempia ja keskinkertaisia naisia.

Kovasti vaan aina parisuhteeseen haluavat.

Vierailija
11/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten joku mies on noin pintaa! Tuntemani miehet on erilaisia: ei ne korosta ja kehu miten hyvännäköinen on, flirttailu ei kuulu vain jollekin tietylle ryhmälle (lue kauniit /harmaat).

Tottakai flirttailu piristää, sehän sen koko tarkoitus on. Tuo että haet jonkun tarkoituksen asialle on aina ällöttävää. Nyt sinä kehtaat tulla sanomaan miten hyvä tyyppi olet kun kerran alennut tuollaiseen. Niitäkin on jotka menevät vähän pidemmälle ja harrastaa seksiä tuon kuvailemasi tilanteen päälle ja käyttää hyväkseen. Mutta tuskin sinä, normaalisti sinähän et edes naista katsoisi.

Itse flirttailen usein, sinunkin kaltaisten miesten kanssa ja ne ovat varmasti ihan täysin myytyjä ja runkkaa ruokatauolla -vaikka teen sen piristykseen.

Vierailija
12/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
13/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kerran kuukaudessa hyväntekeväisyyttä ja hoitelen vähän rumempia ja keskinkertaisia naisia.

Lopeta tuo, niin he saattavat löytää sopivan parisuhteen. Saat heidät kuvittelemaan itsestään liikoja ja vaatimaan mieheltä 9/10 ulkonäköä.

Vierailija
14/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tullaan palkitsemaan tuonpuoleisessa.

- Tosin "komeahko mies" tuo mieleeni vanhan vitsin, jossa ripittäytyjä pyysi anteeksi syntiä, kun oli sortunut ihailemaan kauneuttaan. Isä lohdutti, ettei katujalla ollut syytä huoleen, koska kysymyksessä ei nyt ollut synti vaan erehdys...

Vierailija
15/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukuttajat on usein niitä jotka eivät osaa muuten kommunikoida ihmisten kanssa.

Vierailija
16/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin eräs presidentti. Herrasmies ei kommentoi naisten ulkonäköä. Ei täällä palstalla vaan taida sellaisia miehiä olla.

Vierailija
17/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuo, niin he saattavat löytää sopivan parisuhteen. Saat heidät kuvittelemaan itsestään liikoja ja vaatimaan mieheltä 9/10 ulkonäköä.

Aahahaha touche 😁😁😁. Nyt ofotellaan että tollukka-armeija tulee haukkumaan tämän miehen, eikös niin poijjaat 😃?

Vierailija
18/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksynnän merkiksi?? Harvinaisen typerä mies.

Vierailija
19/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen saman päivittäin kaikille miehille.

Luulen, että nauruni lopuksi vaikuttaa siihen, miksi miehet eivät piristy.

t. Äärettömän kaunis ja hoikka nainen (äärettömän!)

20/35 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan samaa siksi taso on nykyään liia korkeella.