Vaimo voitti kenossa ja haluaa eron
Ei siis päävoittoa, mutta 200 000€. Meillä ei ole avioehtoa. Mitä teen?
Kommentit (29)
Omaisuus menee puoliksi:) eli sait sata tonttua ja pääset akasta eroon:)
Onnea vaimolle, ehkä oli parisuhteessa kanssasi van rahan takia ja nyt ei enää tarvitse rahaa?
Voittiko muuten omilla numeroilla vai koneen arpomana?
Vierailija kirjoitti:
Omaisuuden erillisyysperiaate (avioehto) tarkoittaa sitä, että kumpikin puolisoista säilyttää sen omaisuuden, mikä hänellä oli avioliittoa solmittaessa. Samoin on sellaisen omaisuuden kanssa, jonka puoliso saa avioliiton aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuuden erillisyysperiaate (avioehto) tarkoittaa sitä, että kumpikin puolisoista säilyttää sen omaisuuden, mikä hänellä oli avioliittoa solmittaessa. Samoin on sellaisen omaisuuden kanssa, jonka puoliso saa avioliiton aikana.
Aloittajahan kirjoitti, että heillä ei ole avioehtoa. Kyllä se kenovoitto lasketaan mukaan ositukseen.
Vaimo kyllä sanoi että minulla ei ole asiaa rahoihi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin puutaheinää -osastoa on tämä.
Hyvä vaimo hyvä!! Itelleni olisi tuossa tilanteessa tasan se ja sama joudunko antamaan miehelle sen sata tonttua vai en, mutta se ois moro! Löisin itseni kanssa vetoa kuinka nopeasti se tumpelo ryssii nekin rahat.
Ehkä vaimon erohalut lievenevät, kun tajuaa että joutuu pulittamaan miehelle 100000€? Toisaalta mieskin voi miettiä, kannattaako tuollaisen vaimon kanssa jatkaa, joka haluaa eron.
Vaimo siis sanoi että minulla ei ole asiaa rahoihin ja että se oli hänen keno kupokinsa?? No juu, tottahan se on. Itse pistän lottoa... Voinko siis silti vaatia sata tuhatta tästä vaimolta kun eropaperit on käsitelty? Vaimo ei alkuksi edes kertonut voitosta sanaakaan, sanoe vaan että haluaa yhtäkkiä erota
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimo siis sanoi että minulla ei ole asiaa rahoihin ja että se oli hänen keno kupokinsa?? No juu, tottahan se on. Itse pistän lottoa... Voinko siis silti vaatia sata tuhatta tästä vaimolta kun eropaperit on käsitelty? Vaimo ei alkuksi edes kertonut voitosta sanaakaan, sanoe vaan että haluaa yhtäkkiä erota
ap
Juridisesti puolet kuuluu sinulle. Rahansiirtoon saattaa kyllä mennä vähän aikaa ja jos tuleva ex-vaimosi on fiksu, hän sijoittaa rahat omistusten piilottamisen mahdollistavan hallintarekisterin kautta ulkomaille hetkeksi - ja kun ero on virallinen hän nostaa rahat takaisin tililleen ja tekee niillä mitä huvittaa ja sinä et pääse niihin käsiksi. Toki muu omaisuus menee tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Juridisesti puolet kuuluu sinulle. Rahansiirtoon saattaa kyllä mennä vähän aikaa ja jos tuleva ex-vaimosi on fiksu, hän sijoittaa rahat omistusten piilottamisen mahdollistavan hallintarekisterin kautta ulkomaille hetkeksi - ja kun ero on virallinen hän nostaa rahat takaisin tililleen ja tekee niillä mitä huvittaa ja sinä et pääse niihin käsiksi. Toki muu omaisuus menee tasan.
Rahat ovat vielä veikkauksella, vaimo sanoi että hoitaa eron ensin ja sitten nostaa voiton tililleen...
ap
Otan osaa.. On ollut kanssasi pakosta :( Löydät paremman! Usko siihen. <3 Uusia ovia ja uudet tuulet.
Satatonnia joka eukolle jää ei kyllä kestä kauan. Pidät sitten tiukkaa linjaa kun yrittää tulla takaisin.
Puolet tulee sulle, itse pistäisin 50 000€ hajautetusti eri rahastoihin (aasian rahastot ykkösenä), 25 000€ maailmanympärimatkaan, vuosikin voisi mennä reissussa ja toiset 25 000€ pitäisin tilillä paluuta varten odottamassa.
Kyllä itsellenikin 100k kelpaisi, antaisin vaimon mennä menojaan tuota summaa vastaan milloin tahansa :D
Meillä siis ei ole omaisuutta juuri, molemmat työttöminä noin 2-3 vuotta. Ikä itsellä 31 vaimo 27
ap
Miten se meni toimii?
Useita rivejä ja niillä uudet numerot? Miten voittaa? Samalla rivillä tietty määrä listan numeroista?
ei ollut oikea nainen sulle. etsi uusi ja anna tämän mennä menojaan