Voitko sanoa lapsillesi, että lopettaa sen huutamisen trampoliinilla.
Kommentit (15)
Voisitko sä taas kieltää sitä koiraasi haukkumasta koko ajan siellä pihalla. Ärsyttävää, ku ihan jokaista ohikulkijaa pitää aina haukkua.
Normaalimpia kotitalon ääniä ne lasten riemunkiljahdukset ovat kuin jatkuva koiran räksytys.
En voi. Lapseni saavat omalla pihallaan päiväsaikaan huutaa niin paljon kuin haluavat. Naapuri voi muuttaa hiljaisemmalle alueelle, jos noin paljon häiritsee.
Joo, näin lomalla se huuto ja kirkuminen on ärsyttävää. Ei kuule edes omaa juomistaan.
Naapuri on hyvä ja liittyy mukaan leikkiin. Ei tarvitse kateellisena siellä yksinään murjottaa ja valittaa.
Aivan, samalla voisi sanoa, että lopettavat sen turhan "apua!" -huutamisen.
Tuosta https://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath… apua ongelmaasi. Tule vain rohkeasti kertomaan jos raha on ongelma, me autamme kyllä kustannuksissa :)
Trampoliinin eteen iso kyltti:
"Lasten huutaminen ja kiljaisut hyppyjen aikana ankarasti kielletty!"
Sopisi tänne sääntösuomeen. Kuoppien kaivelu on jo kielletty koirapuistossa. Useimmissa kerrostaloissa myös koirien haukkuminen kielletty.
Minä minä minä minä minä ja minun kakarat saa tehdä mitä vaan!
T. Lätkäjuntti
Vierailija kirjoitti:
Trampoliinin eteen iso kyltti:
"Lasten huutaminen ja kiljaisut hyppyjen aikana ankarasti kielletty!"
Sopisi tänne sääntösuomeen. Kuoppien kaivelu on jo kielletty koirapuistossa. Useimmissa kerrostaloissa myös koirien haukkuminen kielletty.
Meidän talossa saa haukkua koirien lisäksi lapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä minä minä ja minun kakarat saa tehdä mitä vaan!
T. Lätkäjuntti
Minä minä minä, minun häiriitymiseni pienimmistäkin äänistä on otettava huomioon. Täysi hiljaisuus kaikkialla etten vaan häiriinny.
T.hermoheikko naapuri
Älä välitä. Kohta ovat jo teinejä ja muistavat kyllä naapurin kärttyistä mammaa kepposilla :D
Lasten leikit ja niistä kuuluvat äänet kuuluvat elämään. Turha nipotus pois. Jos ei kelpaa niin muuta siperiaan.
Yleisesti ottaen, ei ole kohtuutonta edellyttää, ettei ihan täysillä kiljuttaisi ja meluttaisi yhteisellä alueella. Mistä lähtien luokattoman metelin pito on ollut ihmisoikeus lapsillakaan? Eivät lapset mitään villejä luontokappaleita ole, etteikö heiltäkin voida odottaa kohtuullista käytöstä.
Sanopa itse, jos se noin häiritsee.