Saako nainen käydä miestenvessassa?
Auta armias jos tulee vessahätä kaupungilla tai tapahtumassa, jokaiseen naistenvessaan matelee kilometrin jono. Ei parane juoda ulkona laisinkaan. Miehet ovat muutenkin nopeampia pissalla, ei tarvitse edes pöntölle istua, ja sitten naistenvessoissa pyörii vielä perheenäidit lapsineen ja iäkäs naispolvi rakko-ongelmineen. Menkkaoperaatiotkin hidastaa. Sekä porukalla vessaan pyrkivät teinilaumat, jotka jäävät sinne vielä meikkaamaan. Miksei naistenvessoja ole tupla- tai triplamäärä? Kai joku ne jonot huomaa.
Onko väärin tai laitonta käydä miesten puolella?
Kommentit (8)
Itse nuorempana kävin useammassakin tapahtumassa miestenvessassa. Okei, kun ikää oli parikymmentä, kropanmalli puikula ja päällä miestenvaatteet, niin kukaan ei katsonut kieroon. Nyt vanhempana voisin kyllä vieläkin itsekseni käydä miesten puolella, mutta lapsia en lähtisi pissattamaan vaikka Disney on Icessa miesten vessassa.
Saako miehet käydä mielestäsi naisten vessassa? Monessa tapauksessa sukupuolijakauma on vino ja toinen vessa ammottaa tyhjyttään. Esimerkiksi taidenäyttelyissä miesten vessa tai punk-ölinä-keikalla naisten. Eihän se haittaa jos siella joku nainen on, kunhan sekaan mahtuu.
-M-
Ainoastaan siinä tapauksessa jos miehetkin saavat halutessaan käydä naisten vessassa.
Miesten vessat on vaan kustu ympäriinsä, jos tykkää kusessa pyllistellä housut kintuissa niin mikäs siinä.
Feministinä tietysti haastaisin naisen oikeuteen jos se tunkisi miesten vessaan. Ahdistelu ja yksityisyyden loukkaaminen.
Isommissa vessoissa on yleensä monta WC-koppia, jonka saa lukkoon. Silloin molemmat sukupuolet voivat mennä vastakkaisen sukupuolen vessaan - hätätilassa. Miesten vessa, missä on pisuaareja ei kuitenkaan sovellu naisille. Eli samaa mieltä olen neljännen kommentoijan kanssa.
Minä en siitä mieltäni pahoita jos nopeasti käyt miestenvessassa eikä siellä ole kauheasti jonoa.
Saat käydä, mutta täytyy pitää silmät kiinni kaiken aikaa.