Mikä ihmeen Järviradio?
Vierailin vanhempieni mökillä Keski-Suomessa torstai-illasta lauantai-aamuun. Kyseisellä kanavalla soi Suomi-iskelmä-coverita ja kotikutoinen haitarimusiikki, jossa lauletaan Jeesuksesta ja kiitollisuudesta kuolleille. Välillä puhutaan Jeesuksesta ja taas soi haitarikaraoke ja välillä kuuntelijat saavat soittaa studioon arvatakseen jotain "hölmöä". Vanhempien mielestä ihan yliveto kanava, vaikka eivät ole edes (tietääkseni) uskossa. Ja auta armias, jos menit radiosta kanavaa kääntämään...
Kommentit (325)
Voi Hannu rakas tule jo takas. 😭 Ikävä on kova kun ei voi soittaa. Ärsyttää tämä napu - napu noita-akka kun vie sinun työvuorot. Napu napu napu. Saisinpa itse tulla sinne sinun viereen studioon.
Paras kanava, ei paljoa mainoksia. Hyvää musaa.
Voi Hannu. Odotin kovin, että olisit kuuntelijan
äänessä tänään. Mutta napu, napu noita-akkahan
Taas siellä. Eipä tullutkaan mukavaa iltapäivää. 😭
Vierailija kirjoitti:
Järviradio on ehkä maailman ainoa kanava joka soittaa sitä musaa mitä 70 vee papat tykkää kuunnella. Todella vanhoja iskelmiä jostain sotien jälkeiseltä ajalta.
Erityisesti sen ikäistä musiikkia, josta ei enää tarvitse maksaa tekijänoikeuspalkkioiya.
Nuoria miehiä Hannun lisäksi studioon!
Napu, napu pois. Tässä iässä kuulee liian vähän
raavaan miehen ääntä.
Järviradiota tulee joskus kuunneltua, kun kyllästyy muiden kanavien loputtomaan lässytykseen, johon Radio Suomikin on lähtenyt mukaan. Ohjelmien taso on kirjava. Matin musikkimakasiini on paras musiikkiohjelma suomankielisillä radiokanavilla. Matti esittelee vanhaa iskelmää, jazzia, eri maiden viihdemusiikkia jne. Hän tuntee asian mistä puhuu ja monet kappaleet ovat todella hyviä.
Toinen ääripää ovat lahkolaisten itse maksamat uskonnolliset ohjelmat, joissa on tylsää maallikkosaarnaa. Miltei joka päivä tulee myös monen tunnin toivekonsertti, jossa saa kuunnella kympillä toiveensa ja terveisensä. Jotkut soitetuista kappaleista ovat järkyttävän huonoja, ilmeisesti joltain omatekemältä nauhalta, jonka taiteilija itse on lähettänyt radioon ja itse myös sitä kympillä toivonut. Näitäkin kyllä kuuntelee jonkin aikaa ihan mielenkiinnosta. Miettii, että onkohan jossain radiossa joskus soitettu jotain vielä huonompaa.
Jippii, kuuntelijan ääni alkaa ja HANNU PAIKALLA
KIITOS 🤗👍🌞
Ei Triballia taas top seiskaan ei grammariin ei, ei.😱
Olen täysin samaa mieltä edellisen kommentoijan kanssa. Toivottavasti ei ole taas huomisessa maanantaiaamussakaan. Viikko alkaa sit taas tosi tylsästi. 🤬
Miks laitetettiin imelä vanhus M - T Rytkönen taas juontamaan top 7: aa ja ilmeisesti jatkaa vielä iltapäivää. Kuule se on kuule niin kuule. Ilmeisesti soittajat kuulevat, koska soittavat.
Pisteet voi sanoa ehkä huomenna.
Nuoria toimittajia tietääkseni riittää.
Apua, apua, kun ei löydy CCR:ääkään, jonka levyjä usein soitetaan. Who stopped the train, voi M - T, kun ei ollut kyse junasta. Kuule, kuule vaan.
Onneks Ellinoora aloittaa pian.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten, kun etsin erään nettivinkin perusteella Järviradion taajuudet, siellä oli ensin ihan hiljaista, jopa vähän creepyä. Joku kyllä hengitti. Sitten kajahti! Joku pastori ajoi saatanaa ulos sillä intensiteetillä, että melkein lensin päin seinää, kun pelästyin.
Taisi olla niitä aikoja kun järviradiossa vaikutti lappajärveläinen Sana ja Ylistys seurakunta. Silloin oli kierrokset korkealla ja kuultiin mm. legendaarinen pankkisiirron siunaus.
Voi kurjuuden kurjuus Triballi taas top seiskassa ja grammarissa. Toivoin koko aamun, että olis joku muu. Olis ollut kiva kuunnella.
Ei olisi ollut napu - naputusta eikä ehe - ehe tekonaurua. Eikä myöskään asiat unohtuisi.
Voi per.... Ei viitsi kuunnella. 😱😭
Vierailija kirjoitti:
Voi kurjuuden kurjuus Triballi taas top seiskassa ja grammarissa. Toivoin koko aamun, että olis joku muu. Olis ollut kiva kuunnella.
Ei olisi ollut napu - naputusta eikä ehe - ehe tekonaurua. Eikä myöskään asiat unohtuisi.
Voi per.... Ei viitsi kuunnella. 😱😭
Ole jo tyhmä hiljaa. Viikosta toiseen samaa märinää.
Kuuntele vaikka yötä päivää. Läheskään kaikki eivät ole minun viestejäni. En ole aikoihin laittanut kommenttia. Tyhmä kuuntele ihmeessä häntä. 🥵
Ei ole kuuntelijan toivelevy, jos siihen pitää sisältyä minä tai sinä. Ihan tyhmiä nämä vaatimukset. Vie innon pois toivomuksilta.
Heipä hei kuule se on näin kuule, mutta kuule eli kuule-täti taas vauhdissa grammarissa. 🥵
Järviradio on mun lemppari! Harmi, että tällä asuinalueella kuuluu vain netin välityksellä.
Olen edellisen kommentoijan kanssa aivan samaa mieltä kammottavasta napu - napu noita-akasta.
Kaipaan nuoria toimittajia. Napu, napu, napu on taas lisääntynyt.